spot_img

GP Μπαχρέιν: Νίκη Leclerc και 1-2 η Ferrari, καταστροφή για Red Bull

Ο Charles Leclerc ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του GP Μπαχρέιν κερδίζοντας έναν εντυπωσιακό αγώνα, με τη Ferrari να κάνει το 1-2.

Ο Μονεγάσκος οδήγησε έναν εξαιρετικό αγώνα για τη Scuderia, έδωσε τεράστιες μάχες και μαζί με τον ταχύτερο γύρο, πήρε το απόλυτο από το GP Μπαχρέιν. Ο Carlos Sainz έκανε μια πολύ δυνατή εμφάνιση και έγραψε το 1-2 για τη Ferrari. O Lewis Hamilton πήρε ένα απρόσμενο αποτέλεσμα και έκλεισε το βάθρο των νικητών.

Η Ferrari ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το 2022, παίρνοντας το maximum των πόντων στο GP Μπαχρέιν. Ο Charles Leclerc ήταν νικητής, στη 2η θέση βρέθηκε ο Carlos Sainz, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton με Mercedes.

Η Formula 1 μπήκε σε νέα εποχή, με το GP Μπαχρέιν να είναι ο πρώτος αγώνας των νέων μονοθεσίων. Από τα πρώτα μέτρα φαινόταν πως η νίκη θα κρινόταν ανάμεσα στη Ferrari και τη Red Bull και, πιο συγκεκριμένα, στον Charles Leclerc και τον Max Verstappen. Οι δυο τους πρόσφεραν πολύ ωραίο θέαμα στο κοινό, σ’ ένα σημείο άλλαζαν πολύ συχνά θέσεις, όμως ο Μονεγάσκος κατάφερε να κρατήσει τη Ferrari μπροστά από τη Red Bull.

Όταν μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, τα πράγματα έγιναν πολύ καλύτερα για τους Ιταλούς, ενώ η αυστριακή ομάδα είχε την απόλυτη καταστροφή. Τα μονοθέσιά τους αντιμετώπισαν πρόβλημα και δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στη Ferrari να κάνει το 1-2, με τον Charles Leclerc στην πρώτη και τον Carlos Sainz στη 2η θέση. Η Mercedes εκμεταλλεύτηκε κι αυτή στο έπακρο τα προβλήματα της Red Bull, με τον Lewis Hamilton ν’ ανεβαίνει στην 3η και τον George Russell να τερματίζει στην 4η θέση.

Διαβάστε επίσης: Ευτυχισμένος με το 1-2 ο Leclerc

Ο Kevin Magnussen πέτυχε ένα πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα για τη Haas, καθώς σκαρφάλωσε στην 5η θέση, με τον Valtteri Bottas (Alfa Romeo) να βρίσκεται πίσω του στην 6η θέση. Ο Esteban Ocon (7η θέση) και ο Fernando Alonso (9η θέση) έδωσαν πολύτιμους πόντους στην Alpine, ο Yuki Tsunoda με AlphaTauri ήταν στην 8η θέση και ο Guanyu Zhou βαθμολογήθηκε στο ντεμπούτο του, καθώς τερμάτισε στη 10η θέση.

Εκτός βαθμών τερμάτισαν οι Mick Schumacher (Haas), Lance Stroll (Aston Martin), Alex Albon (Williams), Daniel Ricciardo (McLaren), Lando Norris (McLaren), Nicholas Latifi (Williams) και Nico Hulkenberg (Aston Martin). Εγκατέλειψαν οι Sergio Perez (Red Bull), Max Verstappen (Red Bull) και Pierre Gasly (AlphaTauri).

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με τις προβλέψεις του 2022.

Ο Αγώνας

Οι επιλογές ήταν λίγο πολύ ίδιες για τους οδηγούς, αναφορικά με τα ελαστικά που θα εκκινήσουν. Οι μόνοι που εκκίνησαν με medium ελαστικά ήταν οι δύο McLaren. Από την πρώτη δεκάδα, εκτός του Charles Leclerc και του Kevin Magnussen, οι υπόλοιποι είχαν χρησιμοποιημένα soft.

Η εκκίνηση πραγματοποιήθηκε χωρίς απρόοπτα. Ο Leclerc διατήρησε την πρωτοπορία, με τους Verstappen και Sainz να τον ακολουθούν. Οι Lewis Hamilton, Kevin Magnussen πέρασαν τον Sergio Perez, με τον Μεξικανό να πέφτει στην 6η θέση. Η δεκάδα συμπληρωνόταν από τους George Russell, Pierre Gasly, Fernando Alonso και Esteban Ocon. Παράλληλα, ο Valtteri Bottas έκανε κακή εκκίνηση κι έπεσε στη 14η θέση. 

Στον 3ο γύρο, ο Sergio Perez προσπέρασε τον Kevin Magnussen και ανέβηκε στην 5η θέση. Ανάλογη κίνηση, στον 5ο γύρο στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού έκανε και ο George Russell. Μετά από 5 γύρους, ο Charles Leclerc είχε ανοίξει τη διαφορά του από τον Max Verstappen στα 2 δευτερόλεπτα, με τον Carlos Sainz να έχει απόσταση 3,8s από τον οδηγό της Red Bull. Εκτός 10άδας υπήρχαν αρκετές μάχες κι εναλλαγές στην κατάταξη.

Ο Sergio Perez σταδιακά άρχισε να πλησιάζει τον Lewis Hamilton, προσπαθώντας να χρησιμοποιήσει το DRS για ν’ ανέβει στην 4η θέση. Ο Μεξικανός τα κατάφερε στον 10ο γύρο, ρίχνοντας τον Hamilton στην 5η θέση. Ο Leclerc στην κορυφή εξακολουθούσε να κινείται γρήγορα, με τη διαφορά τους στον 11ο γύρο να είναι περίπου στα 3,2s. Τα πρώτα pit stops έγιναν στο τέλος του 11ου γύρου, με τον Lewis Hamilton να επιλέγει τα hard ελαστικά και τον Fernando Alonso να βάζει τα medium. Ο Βρετανός έπεσε πίσω από τον Zhou, όμως στον επόμενο γύρο τον προσπέρασε στη μεγάλη ευθεία.

Ακολούθησαν οι Mick Schumacher (12ος γύρος) και Alex Albon (13ος γύρος), ενώ αρκετοί οδηγοί μπήκαν για τη δική τους αλλαγή στον 14ο γύρο. Οι Verstappen, Sainz, Magnussen, Gasly, Ocon, Bottas και Latifi έβαλαν όλοι medium. Ακολούθησαν και οι υπόλοιποι οδηγοί (Leclerc, Perez, Russell, Tsunoda, Zhou), με τη Mercedes να επιλέγει hard και για τον Russell.

Η επιλογή να μπει ένα γύρο νωρίτερα, σε συνδυασμό με το ελαφρώς αργό pitstop για τον Leclerc (3,1s) έφεραν τον Verstappen σε απόσταση βολής. Για 2 γύρους οι δύο οδηγοί πρόσφεραν απολαυστική μάχη, με τον Verstappen να περνά επιτυχώς στα φρένα για τη στροφή 1 και τον Μονεγάσκο ν’ ανακτά την πρωτοπορία στην επόμενη ευθεία με το DRS στα φρένα για τη στροφή 4. Στον επόμενο γύρο (19ο), ο Verstappen επιχείρησε προσπέρασμα για 3η φορά στη στροφή 1, ωστόσο μπλόκαρε τον εμπρός δεξιό τροχό του και ο Leclerc ανέκτησε κατευθείαν την πρώτη θέση. Έτσι, μπόρεσε ν’ απομακρυνθεί από τον Ολλανδό για παραπάνω από 1s και να τον βγάλει από τη ζώνη του DRS.

Παράλληλα, τα pitstop είχαν ολοκληρωθεί για όλους τους οδηγούς, με την κατάταξη να μένει ίδια μέχρι την 11η θέση. Ο Charles Leclerc απομακρύνθηκε αρκετά, στην κορυφή, από τον Verstappen, με τη διαφορά τους να κυμαίνεται στα 3,5s στον 25ο γύρο. Ο Carlos Sainz ήταν περίπου στα 7s πίσω από τον Ολλανδό, ενώ ο Sergio Perez είχε απόσταση περίπου 2,8s από τον Ισπανό. Στον 26ο γύρο, ο Fernando Alonso ήταν ο πρώτος που μπήκε για δεύτερο pit stop, βάζοντας hard ελαστικά, με τον Hamilton να τον ακολουθεί 2 γύρους αργότερα. Ο Βρετανός κράτησε τη hard γόμα μόλις για 16 γύρους κι έβαλε τα medium.

Στον 29ο γύρο μπήκε για τη 2η αλλαγή ο Yuki Tsunoda, με τον Max Verstappen ν’ ακολουθεί στον επόμενο γύρο. Η Red Bull επέλεξε τα medium ελαστικά για το τρίτο stint του Ολλανδού. Άμεσα απάντησε στον 31ο γύρο η Ferrari, έκαναν την αλλαγή του Leclerc σε 2,5 στα medium ελαστικά κι έμεινε μπροστά από τον Verstappen. Παράλληλα, ο Hamilton εκμεταλλευόταν τα νέα ελαστικά του και προσπέρασε τους Pierre Gasly, Kevin Magnussen. Η αλλαγή των Carlos Sainz και Sergio Perez ήρθε ταυτόχρονα στο γύρο 33, με τους οδηγούς να βγαίνουν στις θέσεις 3 και 4, ενώ ανάμεσά τους υπήρχε απόσταση περίπου 2,5s.

Στους επόμενους γύρους, ο Kevin Magnussen εκμεταλλεύτηκε άψογα τα νέα medium ελαστικά του και προσπέρασε τους Pierre Gasly και Guanyu Zhou. Ο Κινέζος οδηγός, βέβαια, ήταν σε διαφορετική στρατηγική και μπήκε για δεύτερη φορά στα pit στο τέλος του γύρου 38.

Ο Charles Leclerc έφτασε εκ νέου τη διαφορά σ’ ελεγχόμενα επίπεδα, ήδη στον 39ο γύρο ήταν πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, ο Yuki Tsunoda κατάφερε να περάσει τον Fernando Alonso για τη 10η θέση και να μπει στους βαθμούς. Στον 43ο γύρο, η Red Bull επέλεξε να βάλει τους δύο οδηγούς της για τρίτο pitstop, βάζοντας soft ελαστικά. Η Ferrari έβαλε για τρίτο pitstop τον Carlos Sainz στον επόμενο γύρο, ενώ το ίδιο έπραξε και ο Lewis Hamilton. Στον 45ο γύρο, η AlphaTauri του Pierre Gasly σταμάτησε στην έξοδο της στροφής 3, με τον AT03 να παίρνει φωτιά, την οποία οι κριτές έσβησαν γρήγορα.

Η παραπάνω εγκατάλειψη έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, κάτι που έδωσε τη δυνατότητα στον Charles Leclerc, όπως και σε άλλους οδηγούς, να κάνουν ένα «δωρεάν» pitstop, καθώς έχασαν λιγότερο χρόνο για να βάλουν ένα νέο σετ soft ελαστικών. Η πρώτη εξάδα είχε αλλαγές πίσω, με τους Leclerc, Verstappen, Sainz, Perez, Hamilton και Russell να έχουν πλέον φρέσκα soft ελαστικά. Οι 4 οδηγοί που συμπλήρωναν τη δεκάδα ήταν οι Kevin Magnussen, Valtteri Bottas, Esteban Ocon και Mick Schumacher. Εκτός δεκάδας ήταν, με τη σειρά, οι Tsunoda, Alonso, Zhou, Stroll, Albon, Ricciardo, Norris, Latifi, Hulkenberg.

Η επανεκκίνηση έγινε με μία αλλαγή στη 10η θέση, ο Yuki Tsunoda έβγαλε εκτός βαθμών τον Mick Schumacher, με τον Alonso να κάνει στον ίδιο γύρο την ίδια κίνηση. Στον 54ο γύρο, ο Max Verstappen αντιμετώπισε πρόβλημα, άρχισε να χάνει πολλές θέσεις και μπήκε στα pit για να εγκαταλείψει, προς μεγάλη του απογοήτευση. Η εγκατάλειψη του Ολλανδού έβαλε στους πόντους τον Fernando Alonso. Στον τελευταίο γύρο, ο κινητήρας του Perez τον πρόδωσε, με τον Μεξικάνο να σταματά στη μέση της πίστας στην έξοδο της στροφής 1, με τη Red Bull να χάνει στους τελευταίους 5 γύρους και τα δύο μονοθέσια της!

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Η Ferrari διατηρήθηκε στην κορυφή, με τον Charles Leclerc να παίρνει την 3η νίκη της καριέρας του και τον Carlos Sainz να ολοκληρώνει το θρίαμβο της ιταλικής ομάδας. Οι Mercedes των Lewis Hamilton και George Russell βρέθηκαν στις θέσεις 3 και 4, με τον Kevin Magnussen με Haas να έχει επίσης εκπληκτικό πλασάρισμα στην 5η θέση.

Στην 6η θέση τερμάτισε ο Valtteri Bottas με Alfa Romeo και ο Esteban Ocon με Alpine ήταν στην 7η θέση. Η βαθμολογούμενη δεκάδα συμπληρώθηκε με τους Yuki Tsunoda με AlphaTauri (8η θέση), Fernando Alonso με Alpine (9η θέση), Guanyu Zhou με Alfa Romeo (10η θέση).

Εκτός πόντων ήταν στην 11η θέση ο Mick Schumacher με Haas, ο οποίος δεν κατάφερε να κρατήσει τη θέση του στους τελευταίους γύρους. Στη 12η θέση βρέθηκε ο Lance Stroll με Aston Martin, στη 13η ήταν ο Alex Albon με Williams, η McLaren είχε τους οδηγούς μόλις στις θέσεις 14 και 15, με τον Ricciardo μπροστά από το Norris. Την κατάταξη συμπλήρωσαν οι Nicholas Latifi (16η θέση, Williams) και Nico Hulkenberg (17η θέση, Aston Martin). Εγκατέλειψαν οι Sergio Perez και Max Verstappen (Red Bull), καθώς και ο Pierre Gasly (AlphaTauri).

Αποτελέσματα GP Μπαχρέιν

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles