spot_img

GP Ουγγαρίας FP1: Δυναμικό ξεκίνημα ο Ricciardo

O Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Ουγγαρίας, με τις διαφορές να είναι αρκετά μικρές.

Ο Αυστραλός ήταν πολύ γρήγορος στο δεύτερο μισό της διαδικασίας, με την ομάδα του να βελτιώνει αρκετά το μονοθέσιο του και με την soft γόμα έγραψε το 1:17.613 και έδειξε πως η Red Bull θα είναι πολύ δυνατή στο Hungaroring. O Sebastian Vettel ολοκλήρωσε τη διαδικασία στην 2η θέση έχοντας την ultra-soft γόμα και η διαφορά του από τον Ricciardo ήταν μόλις στα 0.079s, ενώ ο Max Verstappen έκλεισε την πρώτη 3άδα, άλλα 0.009s πιο πίσω. Η Red Bull έδειξε για την ώρα να έχει το προβάδισμα, με τη συνέχεια της ημέρας να αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον.

Οι δύο Mercedes ακολούθησαν στις θέσεις 5 και 6, με τον Hamilton να είναι 0.4s μακριά από την κορυφή, με τις δύο W09 να μην δείχνουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές για την ώρα.

Ο Romain Grosjean ήταν ο Best of the Rest στην 7η θέση, αλλά ήταν 1.3s πίσω, ενώ ακολούθησαν οι δύο Renault, με τον Hulkenberg να αντιμετωπίζει προβλήματα και να σταματά στη πίστα.

To FP1

Με το που άνοιξε το πράσινο φως, είδαμε τον Giovinazzi να μπαίνει στη πίστα με την Sauber, καθώς θα έπαιρνε τη θέση του Leclerc για αυτή τη διαδικασία. Μπορεί να είδαμε αρχικά installation laps, όμως οι δύο Red Bull επέλεξε να κάνει πρώτη περάσματα με τους Verstappen και Ricciardo. Ο Raikkonen ζήλεψε λίγη από τη δόξα τους και μπήκε στη πίστα και έγραψε το 1:18.710.

Μόλις 20 λεπτά είχαν περάσει και η ησυχία ήταν έντονη, όμως μόλις 6 μονοθέσια είχαν συμπληρώσει χρονομετρημένη προσπάθεια. Στα επόμενα λεπτά, είδαμε όλο και περισσότερα μονοθέσια να βγαίνουν για χρόνους, καθώς ομάδες και οδηγοί ήθελαν να συνεχίσουν τα προγράμματά τους.

Ο Bottas πέρασε προσωρινά στην πρώτη θέση, ενώ ο teammate του είχε προβλήματα με το πίσω μέρος της W09, καθώς είχε έντονη υπερστροφή. Την ίδια στιγμή, οι οδηγοί της Sauber τα έβρισκαν δύσκολα, με τον Giovinazzi να έχει ένα έντονο μπλοκάρισμα στα φρένα για τη στροφή 1, ενώ ο Ericsson έχασε τον έλεγχο στη τελευταία στροφή, αλλά κατάφερε να μην χτυπήσει στον τοίχο. Ο Vettel βγήκε τελικά για χρονομετρημένη προσπάθεια και έγραψε το 1:18.218 με την ultra-soft γόμα για να ανέβει στην κορυφή.

Ο Alonso φαίνεται να ήταν ακόμα ένας οδηγός που είχε προβλήματα, καθώς παρά την 10η θέση, είχε επιστρέψει στο γκαράζ, με την ομάδα να εργάζεται πάνω στο μονοθέσιο του. Ο Vettel παράμεινε στη πίστα και βελτίωσε κι άλλο, αυτή τη φορά στο 1:17.997, με τα παράπονα των οδηγών για την πρόσφυση ή τη συμπεριφορά των μονοθεσίων να είναι πολλά.

Έχοντας συμπληρώσει 40 λεπτά στη διαδικασία, οι ομάδες ήταν σε διαδικασία επιστροφής του πρώτου σετ ελαστικών στην Pirelli, ενώ ταυτόχρονα έκαναν αλλαγές στο set-up των μονοθεσίων.

Τα μονοθέσια επέστρεψαν για το δεύτερο μισό της διαδικασίας στη πίστα, με τα προγράμματα να συνεχίζονται για ομάδες και οδηγούς.

Ο Hamilton μπήκε με την πίστα με την soft γόμα και ανέβηκε στην 2η  θέση, λίγα χιλιοστά πίσω από τον Vettel, αλλά είχε έρθει η ώρα και των υπολοίπων να γράψουν χρόνους. Ο Vettel ήταν ο μόνος με την ultra-soft γόμα και βελτίωσε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:17.692.

Οι δύο Mercedes δυσκολευόντουσαν με το στήσιμο των μονοθεσίων  τους και είχαν μείνει πίσω. Οι δύο Red Bull έδειξαν διαφορετικό πρόσωπο στο δεύτερο μισό της διαδικασίας και βελτιώθηκαν σημαντικά. Ο Verstappen αρχικά βρέθηκε 0.009s πίσω από τον Vettel, όμως o Ricciardo πήγε αρκετά ταχύτερα.

Ο Αυστραλός, με την soft γόμα έγραψε το 1:17.613 και πήρε την 1η θέση στη διαδικασία, ενώ οι δύο Mercedes ήταν αρκετά πίσω. Ο Hamilton δεν είχε γράψει καθαρό πέρασμα και ήταν 0.4s από τη κορυφή, ενώ ο Bottas ήταν άλλα 0.4s πίσω του.

Οι ομάδες στράφηκαν από νωρίς σε ρυθμό αγώνα, όμως αρκετές προσπάθησαν να βελτιώσουν και τα περάσματα τους. Οι δύο Haas βελτίωσαν τους χρόνους τους μέχρι και την τελευταία στιγμή, με τον Grosjean να παίρνει την 7η θέση στον τελευταίο του γύρο.

Στην Mercedes δεν κυνήγησαν άλλα χρονομετρημένα περάσματα, κάτι που είχε ακολουθήσει και η McLaren. Τόσο ο Alonso, αλλά και ο Vandoorne ήταν με την medium γόμα για όλο το δεύτερο μισό του FP1 και η θέση τους στη κατάταξη δεν ήταν η αληθινή.

Η διαφορά μεταξύ των γομών της Pirelli ήταν μικρή, τουλάχιστον στο FP1, όμως στο FP2 οι συνθήκες αναμένονται διαφορετικές και πιο κοντά σε ότι θα αντιμετωπίσουν στον αγώνα.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles