O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Σιγκαπούρης, οδηγώντας έναν τέλειο αγώνα και πανηγύρισε την 69η νίκη της καριέρας του με στυλ.
Ο Βρετανός ήταν άψογος από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο, πίεσε στο σημείο που έπρεπε, οδήγησε όσο καλά ο ίδιος ξέρει, δεν απειλήθηκε ποτέ και έφτασε σε μια ακόμα νίκη μέσα στο 2018 και αύξησε τη διαφορά στη βαθμολογία στους 40 βαθμούς. Η νίκη αυτή, τέταρτη στη Marina Bay, έκλεισε με ιδανικό τρόπο τον αγώνα στη Σιγκαπούρη και πλησιάζει όλο και πιο κοντά στον τίτλο. Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε στην 2η θέση του αγώνα, οδηγώντας εξαιρετικά και στο κρίσιμο σημείο πέρασε τον Sebastian Vettel για τους 18 βαθμούς. Ο Γερμανός ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 3η θέση, με τη στρατηγική της Ferrari να μην λειτουργεί όπως θα επιθυμούσαν στη Scuderia και είδαν σε ακόμα έναν αγώνα τη διαφορά και στα δύο πρωταθλήματα να ανοίγει Μάλιστα ο Γερμανός είχε να διατηρήσει την ultra-soft γόμα και παρέδωσε από νωρίς τα όπλα για την 2η θέση.
Στην 4η θέση ολοκλήρωσε ο Valtteri Bottas σε έναν ήσυχο αγώνα για τον ίδιο, όμως στο τέλος δεν κατάφερε να απειλήσει τον Vettel στο τέλος. Ο Kimi Raikkonen έκλεισε την πρώτη 5άδα, με τον Φινλανδό να μην απειλεί ούτε να απειλείται, παρά το γεγονός πως ακριβώς πίσω του τερμάτισε ο Daniel Ricciardo.
Ο Fernando Alonso ήταν ο Best of the Rest σήμερα, με την τέλεια στρατηγική της McLaren να λειτουργεί και να τερματίζει στην 7η θέση. Ο Carlos Sainz έκανε έναν πολύ καλό αγώνα τερματίζοντας στην 8η θέση, μπροστά από τον επισης πολύ καλό Leclerc και τον Nico Hulkenberg.
O Αγώνας
Στην εκκίνηση, ο Hamilton έκανε καταπληκτική εκκίνηση και έστριψε στην 1η θέση, ενώ o Verstappen με τον Vettel ήταν δίπλα δίπλα, με τον Ολλανδό να κρατά την 2η θέση. Πίσω όλοι έστριψαν κανονικά, με τον Grosjean να κόβει όμως τη πρώτη στροφή για να αποφύγει επαφή. Όμως στην έξοδο της στροφής 3, οι δύο RP Force India είχαν επαφή μεταξύ τους, με τον Ocon να καταλήγει στον τοίχο με διαλυμένο το δεξί μέρος.
Στην έξοδο της στροφής 5, ο Vettel είχε πολύ καλή έξοδο και με τη βοήθεια του πανίσχυρου κινητήρα της Ferrari πέρασε τον Verstappen για την 2η θέση, ελάχιστες στιγμές πριν βγει το Safety Car.
Ο Alonso ήταν κερδισμένος ανεβαίνοντας στην 9η θέση μπροστά από τον Sainz, με τον Hulkenberg να χάνει 2 θέσεις.
Το SC αποχώρησε στο τέλος του 4ου γύρου, με τον Hamilton να ανοίγει τη διαφορά στο 1s αμέσως από τον Vettel, ενώ ο Verstappen πίσω του ένιωθε αμέσως τη πίεση των Bottas και Raikkonen. Οι διαφορές έμειναν πολύ μικρές στα πρώτα περάσματα, με τον Verstappen να είναι πιο κοντά στον Vettel, απ’ότι ο Γερμανος στον Hamilton. O ρυθμός αγώνα ήταν πολύ αργός, συνολικά 11 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον γύρο της pole χθες.
Οι διαφορές ήταν αρκετά μικρές σε σχέση με το υπόλοιπο grid και όλοι προσπαθούσαν να κάνουν όσο περισσότερη εξοικονόμηση ελαστικών, πηγαίνοντας πολύ γρήγορα. Φτάνοντας στον 12ο γύρο, κανένας οδηγός δεν ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσει DRS, με το παιχνίδι της στρατηγικής να είναι σε ισχύ.
Και σα να μην έφτανε αυτό, στον 13ο γύρο, την ώρα που ο Hamilton ξεκίνησε να πιέζει, άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες ψιχάλες. Αυτό έδινε παραπάνω σασπένς στον αγώνα σε μια από τις πιο κρίσιμες στιγμές του.
Ο Hamilton έσπασε το ρεκόρ πίστας και άνοιξε τη διαφορά στα 3.3s από τον Vettel, ο οποίος στο τέλος του 14ου γύρου μπήκε για αλλαγή ελαστικών στην ultra-soft γόμα. Η Ferrari έκανε το undercut και τον έβγαλαν σε καθαρό πεδίο και ο Γερμανός πίεσε στο όριο. Στην Mercedes απάντησαν αμέσως με ένα ελάχιστα πιο αργό pit-stop και στην Mercedes έβαλαν την soft γόμα σε αντίθεση με την Ferrari. O Βρετανός έκανε αυτό που έπρεπε, πίεσε στο όριο με την hyper-soft και είχε φτιάξει διαφορά ώστε να μπορέσει να καλύψει πιθανό undercut.
Σημαντικό στοιχείο επίσης ήταν το γεγονός πως ανάμεσα τους ήταν ο Perez και κατάφερε να τον περάσει στον 17ο γύρο στη στροφή 1, ενώ η Mercedes έφερε και τον Bottas για αλλαγή ελαστικών στην super-soft. Στην Ferrari δεν έφεραν τον Raikkonen, ενώ στην Red Bull έπρεπε να απαντήσουν στη στρατηγική των Γερμανών, όμως υπήρξε μια μεγάλη αλλαγή.
Ο Ολλανδός είχε πλέον τη soft γόμα και βγήκε δίπλα δίπλα με τον Vettel και στη στροφή 3 έμεινε μπροστά του, κερδίζοντας τη θέση που είχε χάσει στη πίστα. Στη 1η θέση πλέον, ήταν ο Raikkonen, με τον Ricciardo στη 2η θέση 3.3s, ενώ ο Hamilton ήταν 13.9s μακριά.
Οι Perez, Hulkenberg και Grosjean είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών και στην 7η θέση είχε ανέβει ο Alonso, ενώ πίσω του είχε τους Sainz, Gasly και Leclerc.
Στον 22ο γύρο, η Ferrari έφερε τον Raikkonen για αλλαγή ελαστικών και του έβαλε τη soft γόμα για να πάει μέχρι το τέλος, αφήνοντας τον Ricciardo στην 1η θέση. Η Red Bull άφησε για αρκετούς γύρους ακόμα, ενώ ψιχάλες συνέχισαν να πέφτουν στη πίστα.
Έπειτα από ένα καταπληκτικό stint 27 γύρων, ο Ricciardo μπήκε για αλλαγή ελαστικών στην ultra-soft γόμα και βγήκε στην 6η θέση και μένει να δούμε που μπορεί να ανέβει. Ερωτηματικό ήταν πλέον μόνο ο Vettel, καθώς άγνωστο ήταν το αν θα καταφέρει να φτάσει μέχρι το τέλος με την ultra-soft γόμα, ενώ οι υπόλοιποι ήταν στη soft.
Στο μέσον του αγώνα, ο Hamilton ήταν στη 1η θέση και είχε διαφορά 5s από τον Verstappen, με τον Vettel να είναι 3.2s πίσω του, με τους Bottas και Raikkonen να είναι κοντά. Οι Alonso, Sainz, Leclerc & Ericsson που ήταν στη 10άδα δεν είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών, με τους δύο πρώτους να είναι σε εξαιρετική θέση να διατηρήσουν το 7-8 μετά τα pit-stop. Αυτό είχε υπαίτιο τον Sirotkin, o οποίος από την 13η θέση είχε ένα τρενάκι πίσω του μέχρι και την 20η, πράγμα που είχε προκαλέσει εκνευρισμό στον Perez Που είχε κολλήσει για αρκετούς γύρους πίσω του.
Στον 34ο γύρο, ο Μεξικανός έκανε την επίθεση του και στην έξοδο της στροφής 17 έκανε κίνηση προς τα αριστερά, προκαλώντας επαφή σε μια αχρείαστη και ανόητη κίνηση από τη μεριά του οδηγού της RP Force India. O Perez είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό του σε έναν εφιαλτικό αγώνα για την ομάδα του. Ο Sirotkin έχασε θέση από τον Hulkenberg.
Ο Hamilton είχε φτάσει πίσω τους και έχανε χρόνο σε σχέση με τον Verstappen. H διαφορά εξαφανίστηκε αμέσως, με τον Βρετανό να είναι χαμένος, καθώς ο Grosjean έμεινε σχεδόν έναν γύρο μπροστά του, επιτέθηκε στον Sirotkin και ο Hamilton για να μην έχει επαφή στη στροφή 8 και επέτρεψε στον Verstappen να επιτεθεί, αλλά η κατάταξη δεν άλλαξε.
Τα ντουμπλαρίσματα είχαν αυξήσει τη διαφορά ανάμεσα στους Vettel και Bottas στα 6s, ενώ την επίθεση του είχε ξεκινήσει ο Ricciardo, καθώς είχε φτάσει τους Bottas και Raikkonen. O Hamilton μπροστά είχε ανοίξει στα 3.7s από τον Verstappen, ενώ ο Vettel ήταν 8.5s πίσω του.
Στον 46ο γύρο, ο Alonso είδε πως έχει ταχύτητα στα ελαστικά του και έγραψε το νέο ρεκόρ πίστας με την McLaren από την 7η θέση. Όμως, το έχασε γρήγορα, τόσο από τον Ricciardo αλλά και τον Magnussen o οποίος μπήκε για την hyper-soft γόμα.
Η διαφορά στους τελευταίους 10 γύρους άνοιξε ανάμεσα στους 3 πρώτους, με τον Vettel Μάλιστα να πέφτει 23s μακριά από τον Verstappen. O Bottas δεν μπορούσε να τον απειλήσει, καθώς δεν μπορούσε να φτάσει τον Hulkenberg για να του δώσει γύρο, με τον ακάθαρτο αέρα να του κοστίζει. Ο Γερμανός προσπαθούσε να αμυνθεί από τους Ericsson και Vandoorne που ερχόντουσαν γρήγορα πίσω του.
Ο Hamilton μπήκε με άνεση στον τελευταίο γύρο και πέρασε τη γραμμή του τερματισμού από την 1η θέση και πανηγύρισε την τέταρτη νίκη στη Marina Bay και αύξησε τη διαφορά στη βαθμολογία από τον Vettel στους 40 βαθμούς.
Αποτελέσματα Αγώνα