spot_img

GP Βελγίου: Νίκη #45 για τον Verstappen

O Max Verstappen ήταν ασταμάτητος στο GP Βελγίου και κατέκτησε την 8η συνεχόμενη νίκη του στη φετινή σεζόν της Formula 1. 

Με απόδοση από άλλο πλανήτη ο Max Verstappen σημείωσε την 8η συνεχόμενη του νίκη στο φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1 στο Grand Prix Βελγίου. Ο Ολλανδός εκκίνησε από την 6η θέση του grid έχοντας ποινή, εκτέλεσε έναν ακόμα αλάνθαστο αγώνα και με την απίστευτη δυναμική της RB19 βρέθηκε ξανά στην κορυφή του grid. Η Red Bull Racing έκανε για πέμπτη φορά στη σεζόν το 1-2 στο βάθρο με τον Sergio Perez να τερματίζει στην 2η θέση. Το podium συμπλήρωσε ο Charles Leclerc στην 3η θέση αν και ξεκίνησε τον αγώνα από την pole position. Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε το ίδιο καλά για τον teammate του, Carlos Sainz, που είχε επαφή με τον Oscar Piastri στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση. Αργότερα και οι δυο οδηγοί εγκατέλειψαν τον αγώνα.

Ο επιπλέον βαθμός για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα πήγε στον Lewis Hamilton που ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 4η θέση. Ο Βρετανός πίεζε για το βάθρο αλλά είχε καταπονήσει αρκετά τα ελαστικά του.

Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Fernando Alonso, George Russell, Lando Norris, Esteban Ocon, Lance Stroll και Yuki Tsunoda.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #120 με την ανάλυση του Grand Prix Βελγίου.

Γύρος σχηματισμού

Οι συνθήκες στην πίστα ήταν αρκετά καλές χωρίς βροχή σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες και στεγνό οδόστρωμα. Ο Max Verstappen είχε ποινή πέντε θέσεων και ήταν στην 6η θέση της σχάρας εκκίνησης με τον Charles Leclerc να εκκινήσει από την pole. Ο Nico Hulkenberg εκκίνησε τον αγώνα από τα pits καθώς πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στο μονοθέσιό του. Δεκατέσσερις οδηγοί επέλεξαν τη μαλακή γόμα, εκ των οποίων οι τέσσερις πρώτοι, και έξι οδηγοί φόρεσαν το μεσαίο σετ ελαστικών. Καθώς είχε βροχερές συνθήκες τις προηγούμενες ημέρες οι οδηγοί ήταν πολύ προσεκτικοί με την συμπεριφορά και διαχείριση των ελαστικών.

Εκκίνηση

Τα πέντε φώτα έσβησαν και ο Leclerc κατάφερε να αμυνθεί στον Perez στις πρώτες στροφές. Ο Μεξικανός όμως στην ευθεία πριν το σικέιν Λε Κομπ με την ταχύτητα της RB19 προσπέρασε εύκολα το Leclerc για την 1η θέση. Στην πρώτη στροφή της πίστας ο Carlos Sainz είχε μπλοκάρισμα και στη συνέχεια επαφή με τον Oscar Piastri, του οποίου η εμπρός αεροτομή συγκρούστηκε με τον τοίχο. Ο Αυστραλός έχανε θέσεις μέχρι που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα κλείνοντας με απογοήτευση ένα πολλά υποσχόμενο Grand Prix.

Αγώνας

Ο Perez άνοιξε γρήγορα την διαφορά κοντά στα δυο δευτερόλεπτα με τους Leclerc, Hamilton και Verstappen να ακολουθούν. Ο Alexander Albon είχε τρομερό ρυθμό και στους πρώτους πέντε από τους 44 προγραμματισμένους γύρους του αγώνα είχε ανέβει στην 8η θέση. Στον 6ο γύρο ο Verstappen προσπέρασε τον Hamilton που είχε μείνει εκτός ζώνης DRS από τον Leclerc. Στο 1-3 οι δυο Red Bull και ο Ολλανδός κινούνταν πιο γρήγορα απ’ όλους στην πίστα. Το 1-2 δεν άργησε να έρθει όταν ο Verstappen προσπέρασε τον Leclerc στην Les Combes και πριν συμπληρωθούν δέκα γύροι αγώνα.

Ο Sainz μετά την επαφή του με τον Piastri είχε σημαντική ζημιά στο μονοθέσιο και έπεσε στις τελευταίες θέσεις μετά την αλλαγή ελαστικών. Ο αγώνας δεν εξελίσσονταν καλά για το Norris, ο οποίος μπήκε νωρίς για αλλαγή σε σκληρό σετ ελαστικών και ήταν 15ος. Καταστροφικός αγώνας για την McLaren.

Ο Hamilton μπήκε στα pits στον 13ο γύρο για αλλαγή σε μεσαίο σετ ελαστικών και βγήκε στην πίστα μπροστά από το Lance Stroll. Ο Καναδός οδηγός της Aston Martin αν και είχε DRS και ελαστικά σε καλύτερη θερμοκρασία δεν κατάφερε να τον προσπεράσει. Στα pits ένα γύρο μετά μπήκαν οι Perez και Leclerc, επίσης με την μεσαία γόμα. Ο Verstappen αν και ενημερώθηκε για πιθανή βροχή στα επόμενα πέντε με δέκα λεπτά κλήθηκε στα pits και με ταχύτερη αλλαγή από τον teammate του βγήκε μπροστά από τον Leclerc. Ο Ολλανδός αμέσως άρχισε να πιέζει τον Perez για την 1η θέση. Στην ευθεία μετά την Eau Rouge ο Verstappen προσπέρασε με μεγάλη ευκολία έχοντας καλύτερη πρόσφυση στα ελαστικά του και πήρε τον έλεγχο του αγώνα στον 17ο γύρο.
Με την συμπλήρωση είκοσι γύρων η βροχή έκανε την εμφάνισή της και η πίστα άρχισε να γλιστράει όλο και περισσότερο. Οι χρόνοι ανέβαιναν συνεχώς καθώς οι συνθήκες δεν ήταν ακόμα ιδανικές για τα ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ ο Verstappen παραλίγο να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου με γλίστρημα στην Eau Rouge. Αρκετοί οδηγοί όπως οι Alonso, Russell, Ocon και Albon κανείς όπως δεν έκανε αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά.

Στο δεύτερο μισό του αγώνα ο Sainz που πάλευε μάταια στην τελευταία θέση του grid εγκατέλειψε την προσπάθειά του. Παράλληλα η βροχή είχε πλέον απομακρυνθεί από τη πίστα ενώ σε ορισμένα σημεία ο ήλιος είχε κάνει την εμφάνισή του. Στον 28ο γύρο ο Hamilton μπήκε στα pits για την δεύτερη αλλαγή με την μαλακή γόμα αυτή τη φορά καθώς είχε πολύ καλύτερη πρόσφυση και βγήκε πίσω από τον Alonso στην 5η θέση με τον teammate του George Russell να ακολουθεί. Η Ferrari απάντησε αμέσως και κάλεσε το Leclerc ο οποίος μετά από ένα πολύ καλό pit-stop κατάφερε να βγει μπροστά από τον Hamilton. Ο Βρετανός έχασε πολύ χρόνο προσπαθώντας να προσπεράσει τον Alonso.

Με 15 γύρους να απομένουν ο Perez μπήκε στα pits χωρίς να αλλάζει κάτι στην κατάταξη. Στους επόμενους γύρους ο Hamilton συνέχιζε να πιέζει τον Leclerc για το τρίτο σκαλί του βάθρου με την διαφορά ανάμεσα στα δυο μονοθέσια να είναι στα δυόμιση δευτερόλεπτα. Ο αρχιμηχανικός του βέβαια, ζήτησε από τον Βρετανό να μειώσει ρυθμό γιατί υπερθερμαίνονται τα ελαστικά του.

Ωραία μονομαχία πέντε γύρους πριν το τέλος είχαμε για τις τελευταίες θέσεις τις βαθμολογούμενης 10άδας ανάμεσα στου Esteban Ocon και Yuki Tsunoda, με το Γάλλο οδηγό της Alpine να ανεβαίνει στην 9η θέση. Παράλληλα, ο πρωτοπόρος του αγώνα Verstappen είχε ανοίξει την διαφορά στα 17s. Ο Hamilton μπήκε στα pits για αλλαγή σε μεσαία γόμα ελαστικών και κατάφερε να πάρει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Για μια ακόμα φορά όμως την γραμμή τερματισμού πέρασε ο Max Verstappen.

Αποτελέσματα GP Βελγίου 

Image

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles