H Glickenhaus στη τελική ευθεία εξέλιξης του LM-Hypercar για το 2021

Οι αλλαγές στους κανονισμούς της κατηγορίας Le Mans Hypercar δεν αλλάζουν τα σχέδια της Glickenhaus, όπου θα εισέλθει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής την επόμενη σεζόν.

Η ACO με την IMSA ανακοίνωσαν τους τεχνικούς κανονισμούς για την κατηγορία LMDh, η οποία θα τεθεί απέναντι στην LMH το 2022. Οι κανονισμοί έφεραν αλλαγές στη συνολική απόδοση των κινητήρων μονάδων, με την ιπποδύναμη να μειώνεται από τα 750 άλογα στα 670, τόσο για τα LMH αλλά και για τα LMDh.

Αυτή ήταν ακόμα μια αλλαγή στα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς η πολιτική πίεση της Aston Martin πριν παρατήσει το LMH WEC project είχε αποφέρει αύξηση στην ιπποδύναμη στα 800 άλογα στα μοτέρ των αγωνιστικών. Αυτό είχε αποφέρει προβλήματα στην Toyota αλλά και στην Glickenhaus, η οποία αναγκάστηκε να επιστρέψει στον πίνακα σχεδιασμού.

Η δουλειά που έπρεπε να κάνει η SCG ήταν τέτοια, όπου αναγκάστηκε να αλλάξει προμηθευτή κινητήρα και να ανασχεδιάσει το πίσω μέρος του 007 Le Mans Hypercar. Η αρχική επιλογή μοτέρ ήταν ένας V6 twin-turbo της Alfa Romeo, όμως ήρθε σε συμφωνία με την Pipo Moteurs για να φορέσει στο 007 LMH έναν V8 twin-turbo κινητήρα 3.8 λίτρων.

Επιπλέον, η δουλειά στην εξέλιξη του αγωνιστικού είναι σε προχωρημένο στάδιο και αναμένεται να πατήσει πίστα κάποια στιγμή στο τέλος του 2020 ή στις αρχές του 2021 πριν την αρχή της σεζόν. Η Glickenhaus θα συμμετάσχει στο WEC για πρώτη φορά στην ιστορία της και θα τεθεί απέναντι στην Toyota και στην ByKolles στη νέα κατηγορία της LMH, ενώ το 2022 η Peugeot θα εισέλθει επίσης στη κατηγορία.

Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες στο μέλλον από την Glickenhaus, όπου σκοπεύει να προμηθεύσει ιδιωτικές ομάδες με το 007, εφόσον εκείνες έρθουν σε επαφή για αγωνιστικό πρόγραμμα. Η μικρή εταιρία αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και η στάση της δείχνει πως το motorsport είναι στο DNA της και σίγουρα θα αποτελέσει στο μέλλον αγαπημένη ομάδα των οπαδών.

Related Articles

H Peugeot αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες του Le Mans Hypercar

H Peugeot Sport έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες για την επιστροφή τις στους αγώνες αντοχής και το WEC. Μία ημέρα πριν τον...

24H Le Mans Hyperpole: Στην pole η Toyota

H Toyota Gazoo Racing θα ξεκινήσει τις 24H του Le Mans από την pole position, έπειτα από μια φοβερή μάχη στη Hyperpole. O Kamui Kobayashi...

24H Le Mans FP4: Ξανά ταχύτερη η Rebellion

H Rebellion Racing ολοκλήρωσε ταχύτερη την τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενόψει των 24H του Le Mans. To Rebellion R13 #1 έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο...

Stay Connected

5,164ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

H Peugeot αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες του Le Mans Hypercar

H Peugeot Sport έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες για την επιστροφή τις στους αγώνες αντοχής και το WEC. Μία ημέρα πριν τον...

24H Le Mans Hyperpole: Στην pole η Toyota

H Toyota Gazoo Racing θα ξεκινήσει τις 24H του Le Mans από την pole position, έπειτα από μια φοβερή μάχη στη Hyperpole. O Kamui Kobayashi...

24H Le Mans FP4: Ξανά ταχύτερη η Rebellion

H Rebellion Racing ολοκλήρωσε ταχύτερη την τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενόψει των 24H του Le Mans. To Rebellion R13 #1 έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο...

GP Eμίλια-Ρoμάνα FP1: Δυναμικό ξεκίνημα Quartararo

O Fabio Quartararo ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Εμίλια-Ρομάνα στη πίστα του Misano. To δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο στο...

Φέρνει αναβαθμίσεις στη Ρωσία η Ferrari, αλλά…

Η Ferrari διευκρίνισε πως το πακέτο αναβαθμίσεων που θα φέρει στη Ρωσία δεν πρόκειται να βελτιώσει δραματικά την εικόνα της. Η ιταλική ομάδα τερμάτισε δεύτερη...