H Honda σε συνέντευξη Τύπου στην Ιαπωνία έριξε την βόμβα πως θα αποχωρήσει από την F1 μετά και την επόμενη σεζόν.
Το ιαπωνικό εργοστάσιο επέστρεψε στην υβριδική εποχή της F1 με την ομάδα της McLaren. H συνεργασία τους δεν εξελίχθηκε καθόλου καλά και οι δύο πλευρές χώρισαν δρόμους στο τέλος του 2017. Έκτοτε η Honda έπρεπε να βρει νέο συνεργάτη, ώστε να συνεχίσει στο σπορ.
Η Red Bull ήθελε απεγνωσμένα να ξεφύγει από την Renault και προσέγγισε την Honda. Έχοντας συνεργασία ενός έτους με την Toro Rosso, οι «Ταύροι» φόρεσαν τα ιαπωνικά μοτέρ το 2019.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 2 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Οι προσδοκίες για το 2020 ήταν μεγάλες, με την ομάδα να δηλώνει πως έχει πλέον το πακέτο ώστε να διεκδικήσει το Πρωτάθλημα. Όμως η απόδοση της Mercedes ήταν τέτοια ώστε να μην είναι σε αυτή τη θέση. Έπειτα από 10 αγώνες, ο Max Verstappen είναι 77 βαθμούς πίσω από τον Lewis Hamilton.
Στην ανακοίνωση της, η Honda τόνισε πως το κόστος της F1 δεν συμβαδίζει με την στρατηγική της. Τα χρήματα από το τμήμα κινητήρων, θα μεταφερθεί στην τεχνολογία μπαταριών για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα. Δεν είναι τυχαίο πως το 2019 ανανέωσε το συμβόλαιο της με την Red Bull για μόλις ένα έτος.
Η Honda μέχρι στιγμής έχει κατακτήσει μόλις 5 νίκες στην υβριδική εποχή της F1 τα έξι χρόνια. Η εξέλιξη αυτή, αφήνει το σπορ με τρεις κατασκευαστές κινητήρων, την Mercedes, την Ferrari και την Renault.
H Red Bull σε ανακοίνωση της θέλησε μόνο καλά λόγια να αναφέρει για τη συνεργασία της με την Honda.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους στην Honda για τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση τους. Η Red Bull Racing παραμένει πιστή μακροπρόθεσμα στο σπορ. Τώρα θα αξιοποιήσουμε τον χρόνο μας ώστε να εξετάσουμε την καλύτερη λύση με την καλύτερη κινητήρια μονάδα από το 2022 και μετά. Θέλουμε να ξεκινήσουμε μια νέα εποχή καινοτομίας και επιτυχίας. Η Red Bull μέσω της Συμφωνίας Ομονοίας που υπέγραψε πρόσφατα δεσμεύει την ομάδα και την Alpha Tauri στο Πρωτάθλημα μέχρι το 2025.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ρωσίας.