Η Mercedes-AMG ανακοίνωσε πως θα «κουμπώσει» μεγάλου βελινεκούς αναβαθμίσεις στην W14 E-Performance στον επερχόμενο αγώνα της F1 στην Ίμολα.
Η Mercedes-AMG είχε ένα αρκετά δύσκολο αγωνιστικό τριήμερο στο Grand Prix Μαϊάμι το περασμένο Σαββατοκύριακο και συνεχίζει να διανύει μια από τις πιο δύσκολες σεζόν της στη Formula 1. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η γερμανική ομάδα δεν είναι σε θέση να διεκδικήσει το πρωτάθλημα και πλέον δυσκολεύεται να μπει στο Q3 στις κατατακτήριες δοκιμές. Πλέον, εναποθέτει τις ελπίδες της στο επερχόμενο Grand Prix Εμίλια-Ρομάνια στην πίστα της Ίμολα, εκεί όπου η W14 E-Performance αναμένεται να μεταμορφωθεί.
Μην χάσετε απόψε την εκπομπή/podcast, Slipstream #112, με την ανάλυση του Grand Prix Μαϊάμι. Βρείτε το link με ένα κλικ, εδώ.
Ο επικεφαλής και CEO της ομάδας, Toto Wolff, αποκάλυψε την έκταση των αναβαθμίσεων που θα εφαρμώσει η ομάδα στην W14 στον επερχόμενο αγώνα της Ίμολα.
«Πρέπει να διευθετήσουμε τις προσδοκίες μας, γιατί το πακέτο αναβαθμίσεων που θα φέρουμε αποτελείται από νέα τμήματα στην ανάρτηση, στο αμάξωμα και σε πολλά άλλα μέρη του μονοθεσίου. Σχεδόν δεκαπέντε χρόνια στο χώρο μπορώ να πω με σιγουριά ότι δεν υπάρχει κάποιο μαγικό κόλπο και από το πουθενά να ξεκλειδώσεις μισό δευτερόλεπτο σε απόδοση. Ούτε και πρόκειται να συμβεί τώρα. Επιτέλους όμως μπορούμε να βγάλουμε κάποιες μεταβλητές από την εξίσωση, που νομίζαμε θα έφερναν κάτι διαφορετικό και απλά δεν καταλαβαίνουμε στο μονοθέσιο. Ελπίζω να έχουμε τώρα μια πιο σταθερή βάση και να δούμε από εκεί προς τα που θα κινηθούμε στη συνέχεια».
Ακούστε την εκπομπή/podcast, Slipstream #112, με την ανάλυση του αγώνα στο Μπακού.
Ο Wolff ρωτήθηκε για το τι ακριβώς περιλαμβάνουν οι αναβαθμίσεις της Mercedes για την Ίμολα. Ο Αυστριακός θέλησε να εξηγήσει τους στόχους της ομάδας του.
«Κατά κύριο λόγο θέλουμε να έχουμε περισσότερη κάθετη δύναμη. Θα παρουσιάσουμε αλλαγές στο αμάξωμα, στο πάτωμα του μονοθεσίου καθώς και μια καινούρια εμπρός ανάρτηση. Όλο αυτό είναι μια μεγάλη διαδικασία και θα μάθουμε πολλά στον προσομοιωτή που θα κερδίσουμε χρόνο. Αυτό είναι το σημαντικό να καταλάβουμε καλύτερα κάποιους τομείς στο μονοθέσιο που το κάνουν φαρμαρκερό στην οδήγηση. Πρόκειται για πολύ μεγάλου μεγέθους κομμάτια. Είναι μια πολύ μεγάλη “εγχείρηση” στο μονοθέσιο. Πρέπει πρώτα να μάθουμε πολλά από τον προσομοιωτή. Οι αναβαθμίσεις θα μας βοηθήσουν να θέσουμε μία πορεία και να κατανοήσουμε τομείς που έκαναν το μονοθέσιό μας δύσκολο στην οδήγηση».