spot_img

H Mercedes «παίζει» το τελευταίο της χαρτί στο Τέξας

Η Mercedes θα έχει στο GP ΗΠΑ, τον επόμενο αγώνα της Formula 1, τις τελευταίες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις για το Πρωτάθλημα του 2022.

Η Mercedes έχει δυσκολευτεί ιδιαίτερα τη φετινή σεζόν με το μονοθέσιό της, τη W13, σε αντίθεση με όλους τους προκατόχους της τα προηγούμενα χρόνια της υβριδικής εποχής. Η γερμανική ομάδα βρίσκεται μακριά από την κορυφή και δεν έχει σημειώσει ακόμα καμία νίκη το 2022, κάτι που είχε να συμβεί από το 2011.

Η Mercedes παλεύει να βελτιώσει το μονοθέσιό της σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και η τελευταία αναβάθμιση που θα φέρει για το 2022 θα έρθει στο GP ΗΠΑ στην πίστα του Austin. Ο Επικεφαλής Μηχανικός Πίστας, Andrew Shovlin, αναφέρθηκε εκτενώς.

«Είναι το τελευταίο μας βήμα στις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις και ελπίζω πως θα μας δώσει περισσότερη απόδοση. Το σημαντικό είναι πως με κάθε βήμα μαθαίνουμε όλο και περισσότερα, κάτι που μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε την επόμενη χρονιά. Έχουμε, επίσης, ελαττώσει το βάρος από ορισμένα εξαρτήματα, με την ελπίδα να πλησιάσουμε το (ελάχιστο) όριο βάρους. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς να προβλέψουμε πού θα βρισκόμαστε. Στη Σιγκαπούρη ο Lewis (Hamilton) ήταν πάρα πολύ κοντά στην pole position, αλλά στη Suzuka και τα δύο μονοθέσιά μας είχαν μεγάλη απόσταση από την κορυφή. Τώρα ο ρυθμός αγώνα μας είναι πολύ πιο δυνατός, συνεπώς εάν κάνουμε ένα βήμα προς τα εμπρός, μπορούμε να δώσουμε μάχη με τη Ferrari και τη Red Bull. Οι κατατακτήριες, όμως, για εμάς είναι πραγματικά δύσκολες για να κάνουμε προβλέψεις αυτή τη στιγμή. Όπως είπα νωρίτερα παίζει μεγάλο ρόλο η εκμάθηση και σίγουρα θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο στους τελευταίους 4 αγώνες».

Ο Andrew Shovlin δεν είναι σίγουρος για την απόδοση που θα έχει η Mercedes στην πίστα του Austin, η οποία έχει καινούριο οδόστρωμα τη φετινή σεζόν.

«Είναι μία δύσκολη πίστα, ήταν ζόρικη για εμάς την περσινή χρονιά. Είχε μεγάλες αναπηδήσεις, υπήρχε, επίσης, μεγάλη υπερθέρμανση των ελαστικών και δεν είχαμε την ίδια απόδοση με τη Red Bull με τη soft γόμα. Έχουν «στρώσει» καινούρια άσφαλτο στην πίστα, συνεπώς ελπίζω πως τα ζητήματα που είχαμε με τις αναπηδήσεις θα είναι λιγότερα. Ωστόσο, είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τη φετινή χρονιά που θα βρισκόμαστε πριν αγωνιστούμε εκεί. Δε θα κάνουμε καθόλου προβλέψεις για την απόδοσή μας, απλά θα πρέπει να περιμένουμε την Παρασκευή (FP1 & FP2), να δούμε τι είδους ζητήματα θα έχουμε και να δούμε αν μπορούμε να τα λύσουμε με το setup».

Η Mercedes έχει μείνει 67 πόντους πίσω από τη 2η Ferrari στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών της φετινής χρονιάς στη Formula 1 και αναζητεί ακόμα την πρώτη της νίκη μετά το GP Σαουδικής Αραβίας του 2021.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Ιαπωνίας

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles