spot_img

H Renault βάζει «ταφόπλακα» στο τμήμα κινητήρων της F1

Η Renault επέλεξε να βάλει τέλος στην εργοστασιακή συμμετοχή της στηv F1, καθώς θα πάψει να λειτουργεί το τμήμα κινητήρων της στο τέλος του 2025.

Η Renault ανακοίνωσε επίσημα την απόφασή της να σταματήσει την κατασκευή κινητήρων για τη Formula 1 στο ιστορικό της εργοστάσιο στο Viry-Chatillon, βάζοντας τέλος σε μια εποχή που διήρκεσε πάνω από 40 χρόνια. Η απόφαση αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για την ομάδα της Alpine, η οποία από το 2026 θα προμηθεύεται κινητήρες από τρίτους κατασκευαστές, πιθανότατα από τη Mercedes.

Το εργοστάσιο στο Viry-Chatillon, το οποίο αποτελεί τη βάση της ανάπτυξης κινητήρων για τη Renault από τη δεκαετία του 1970, θα μετατραπεί σε ένα κέντρο καινοτομίας, γνωστό ως Hypertech Alpine. Αυτό το νέο κέντρο θα εστιάζει στην ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής, όπως τα ηλεκτρικά οχήματα, η ανάπτυξη μπαταριών και τα προγράμματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το WEC και η Formula E. Ενώ η ανάπτυξη κινητήρων για τη Formula 1 θα σταματήσει, το εργοστάσιο θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις εξελίξεις στον χώρο της F1 μέσω ενός νέου τμήματος παρακολούθησης.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Σιγκαπούρης στο παρακάτω βίντεο.

Αν και η απόφαση της Renault να αποχωρήσει από την κατασκευή κινητήρων για τη Formula 1 ήταν αναμενόμενη, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από τους εργαζόμενους του εργοστασίου στο Viry-Chatillon, πολλοί από τους οποίους πραγματοποίησαν απεργίες και διαμαρτυρίες. Οι εργαζόμενοι βλέπουν την αποχώρηση αυτή ως μια «προδοσία» και φοβούνται ότι θα οδηγήσει στην απώλεια δεξιοτήτων και ταλέντου, όπως και στη μείωση της ελκυστικότητας του εργοστασίου για το μέλλον.

Η απόφαση αυτή δείχνει μια ευρύτερη στρατηγική στροφή της Renault, η οποία επιδιώκει να επικεντρωθεί στις τεχνολογίες του μέλλοντος και να απομακρυνθεί από την κοστοβόρα ανάπτυξη κινητήρων για τη Formula 1. Με την απόφαση αυτή, η Alpine θα ενταχθεί στη λίστα των ομάδων που αγοράζουν κινητήρες από τρίτους προμηθευτές, όπως κάνει η McLaren με τη Mercedes, διατηρώντας ταυτόχρονα τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα μέσω της κατασκευής σασί και άλλων τεχνολογιών.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο την ομάδα του Automotonews να αναλύει τους λόγους που η Red Bull Racing δεν κυριαρχεί πλέον στη Formula 1.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles