Το WEC πλησιάζει στον τρίτο αγώνα της 8ης του σεζόν, με τους κανονισμούς πλέον να γυρνάνε μπούμερανγκ στην επιτυχία της Toyota.
Οι κανονισμοί του πρωταθλήματος δίνουν ένα μειονέκτημα στα πληρώματα όπου έχουν διαφορά στη βαθμολογία των οδηγών, με σκοπό να υπάρχουν πιο κλειστοί αγώνες. Η Toyota κέρδισε τους δύο πρώτους αγώνες με το #7 και το #8 να έχουν από 43 βαθμούς, πράγμα που σημαίνει πως σε σχέση με το Silverstone, τα δύο TS050 Hybrid θα είναι 2.6s πιο αργά στον επόμενο αγώνα που είναι στη Shanghai.
Το σύστημα αυτό περιορίζεται στους 40 βαθμούς διαφοράς στη βαθμολογία μεταξύ του πρώτου και του τελευταίου, με το όριο αυτό να έχει ήδη εφαρμοστεί.
Το 2018 δεν είχαμε καθαρή εικόνα για τον ρυθμό στη Shanghai, με τις κατατακτήριες και τον αγώνα να είναι υπό βροχή, κάτι που ευνοεί τα υβριδικά LMP1. Όμως σε στεγνό, η Rebellion είχε γράψει τον ταχύτερο χρόνο, με το αγωνιστικό τους να είναι πιο αργό από το σημερινό.
Σε αυτό το μήκος κύματος ήταν ο επικεφαλής της Toyota, Pascal Vassellon και ο οδηγός της ιαπωνικής ομάδας, Sebastien Buemi.
Στη Shanghai θα είναι πολύ δύσκολα για εμάς, λόγω του συστήματος αυτού. Η Rebellion θα είναι το φαβορί για τις κατατακτήριες και τον αγώνα. Είμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο με την ιπποδύναμη. Στο Fuji, δυσκολευτήκαμε να περάσουμε τα LMP2 στις ευθείες.
Στο παιχνίδι της νίκης, ο Ελβετός οδηγός όμως έβαλε και τη Ginetta, που θα έχει το πλεονέκτημα σε σχέση με τους αντιπάλους της.
Αργά η γρήγορα η Rebellion ή και η Ginetta θα είναι ταχύτεροι από εμάς. Πάμε στη Shanghai με ένα επιπλέον βήμα στις ποινές και αν δεν κάνουν κάποιο λάθος θα μας κερδίσουν. Και νομίζω θα γίνει στη Shanghai.
Κατά γενική ομολογία τόσο της Toyota αλλά και της Rebellion, η Αγγλο-Ελβετική ομάδα δεν ήταν όσο ανταγωνιστική μπορούσε στις 6H του Fuji, όμως ο επόμενος αγώνας είναι ένα κομβικό σημείο στο πρωτάθλημα και αναμένεται μεγάλη μάχη.
Οι 4H της Shanghai είναι προγραμματισμένες για τις 8-10 Νοεμβρίου. Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος να εκκινήσει στις 6πμ ώρα Ελλάδος τη Κυριακή.