Ο Lewis Hamilton μίλησε για την έντονη σωματική καταπόνηση που είχε κατά το Grand Prix Αζερμπαϊτζάν λόγω των έντονων αναπηδήσεων της W13.
Για ακόμα ένα αγωνιστικό τριήμερο το έργο του 7φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή με την Mercedes αποδείχθηκε πολύ δύσκολο. Η W13 ήταν αδάμαστη στους δρόμους του Μπακού και το πρόβλημα με τις αναπηδήσεις δημιουργούσε πολλά προβλήματα όχι μόνο στην απόδοσή τους εντός πίστας, αλλά και στην σωματική υγεία των οδηγών. Ο Βρετανός μετά το τέλος του αγώνα βγήκε με δυσκολία από το μονοθέσιο ενώ περπατούσε με ιδιαίτερη δυσκολία.
Χαρακτηριστικά μετά τον αγώνα δήλωσε εξουθενωμένος και πως ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσει το μονοθέσιο εντός πίστας.
«Ήταν ο πιο επίπονος αγώνας που έχω βιώσει στην καριέρα μου. Θα κάνω τα πάντα, ώστε να αποφύγω τις αναπηδήσεις δεν θέλω να το ζήσω ξανά. Σε κάθε στροφή δεν ήξερα αν θα βρεθώ στο τοίχο και πήγαινα με 300 χιλιόμετρα την ώρα εκείνη τη στιγμή. Όσο οδηγούσα ήταν το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν και δεν μου έχει τύχει ξανά. Ειλικρινά ανησυχώ για την φορά που θα πρέπει να μπω ξανά στο μονοθέσιο. Δεν μπορώ να περιγράψω τον πόνο που ένιωθα, ειδικά στις ευθείες. Το μόνο που με κρατάει είναι η αδρεναλίνη και το να σφίγγω τα δόντια μου. Παρακαλούσα να τελειώσει ο αγώνας. Όταν φτιάξουμε το θέμα των αναβαθμίσεων θα είμαστε στις πρώτες θέσεις. Χάνουμε μόνο από τις αναπηδήσεις πάνω από ένα δευτερόλεπτο. Θα είμαι ήδη από αύριο στο εργοστάσιο. Έχουμε να κάνουμε συζητήσεις με τους μηχανικούς και να συνεχίσουμε να πιέζουμε».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μονακό.
Σε αντίθεση ο teammate του George Russell, ο οποίος σημείωσε το τρίτο του βάθρο στην σεζόν, δεν αντιμετώπιζε τόσες αναπηδήσεις στο μονοθέσιό του. Σύμφωνα με τον Hamilton η ομάδα ακόμα πειραματίζεται με το στήσιμο της w13 και οι αναβαθμίσεις απλά δεν απέδωσαν όπως θα έπρεπε. Σε κάθε γύρο έχανε σχεδόν ένα δέκατο, καθώς στις ευθείες ήταν αναγκασμένος να σηκώσει το πόδι από το γκάζι για να αποφύγει τα τραντάγματα. Ο ίδιος όμως πιστεύει πως υπάρχει λύση στο πρόβλημα.
«Η 3η και 4η θέση σήμερα είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Είναι απαραίτητο όμως να λύσουμε το πρόβλημα με τις αναπηδήσεις. Θα επιστρέψω στο εργοστάσιο και εκεί έχουμε πολλά να πούμε με τους μηχανικούς. Πρέπει να αναλογιστώ πόσα άτομα βασίζονται επάνω μου και πόσο σημαντικό είναι να προσφέρω βαθμούς στην ομάδα. Είναι όμως μια από τις πιο δύσκολες σεζόν για εμένα».
Δείτε το μεγάλο τελικό του ελληνικού πρωταθλήματος Formula G.