Το 2021 τα μονοθέσια της F1 θα αλλάξουν ριζικά εμφάνιση, με τις τελευταίες αλλαγές να γίνονται στο τομέα της εμπρός αεροτομής ώστε ο σχεδιασμός να διαφέρει από κάθε άλλη εποχή.
Στα πλαίσια του GP Σιγκαπούρης, οι ομάδες είδαν σχέδια από τις τελευταίες εξελίξεις όσον αναφορά τους κανονισμούς του 2021 και συγκεκριμένα στο εμπρός μέρος. Η ομάδα στην οποία επικεφαλής είναι ο Ross Brawn και δίπλα του έχει ανθρώπους όπως ο Pat Symonds που ηγούνται της τεχνικής ομάδας για τους κανονισμούς των μονοθεσίων του 2021.
Μεγάλος στόχος πέρα από την αλλαγή της σχεδιαστικής φιλοσοφίας είναι τα μονοθέσια να μπορούν να ακολουθούν το ένα το άλλο δίχως να χάνουν αεροδυναμική, ώστε να βλέπουμε περισσότερη δράση στη πίστα.
Οι τελευταίες αλλαγές που έγιναν στο εμπρός μέρος και συγκεκριμένα στην εμπρός αεροτομή έχουν τη κωδική ονομασία “Lima”.
Σύμφωνα με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της F1, οι αλλαγές που έγιναν στην εμπρός αεροτομή είναι πως δεν θα φαίνεται πλέον σαν μια ευθεία, αλλά θα δούμε δύο πτερύγια όπου τα endplate να σκαρφαλώνουν προς τα πάνω δραματικά, δείχνοντας την αλλαγή στη φιλοσοφία σχεδιασμού. Το σχέδιο αυτό θα θυμίζει αρκετά το φτερό ενός επιβατικού αεροπλάνου. Επιπλέον θα υπάρξει αρκετή ελευθερία ώστε να υπάρχει εξέλιξη από τις ομάδες.
Το μέγεθος της αεροτομής δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, μιας και αναμένεται η εμπρός αεροτομή να είναι στα 2 μέτρα μήκος όπως και σήμερα, όμως αν αυτό επηρεάσει τον ακάθαρτο αέρα στο μονοθέσιο που ακολουθεί, τότε ενδέχεται να δούμε αλλαγές.
Τέλος, σε άλλες αλλαγές στο project “Lima”, είναι η πιο κοντή αεροτομή, μεγαλύτερη ελευθερία στο cockpit για τους οδηγούς ώστε να έχουν περισσότερο χώρο, ενώ και το πάτωμα έχει αλλάξει διαμόρφωση.