Έντονη κινητικότητα επικρατεί στις τάξεις της Ferrari, καθώς αυτή προσέλαβε μηχανικούς τόσο από τη Red Bull όσο και από τη Mercedes.
Η Ferrari είχε ανοδική πορεία το 2021, τερματίζοντας στην 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ίσως προς έκπληξη αρκετών οι οποίοι δεν περίμεναν τόσο μεγάλη βελτίωση από την ιταλική ομάδα. Η εξέλιξη της ανοδικής πορείας, αλλά και η πολύ πλούσια ιστορία της ομάδας με έδρα το Maranello, την «υποχρεώνουν» κατά κάποιον τρόπο να επιστρέψει, τουλάχιστον, στις νίκες το 2022, ενώ υπάρχει φυσικά και η επιθυμία των υποστηρικτών της για μάχη για το Πρωτάθλημα. Αυτό βέβαια σημαίνει πως η Ferrari πρέπει ν’ αποφύγει τα όποια λάθη συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια και να σταθεροποιήσει την απόδοσή της.
Διαβάστε επίσης: Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1980s
Η «χρυσή» ευκαιρία για τη Ferrari, αλλά και για άλλες ομάδες, έρχεται το 2022, με τις μεγάλες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς. Παράλληλα, αλλάζουν και τα ελαστικά, με τις ζάντες 18 ιντσών να κάνουν την εμφάνισή τους για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1. Η ιταλική ομάδα, ωστόσο, προσπαθεί με διάφορες κινήσεις να βελτιωθεί σε όλους τους τομείς.
Δείτε την αξιολόγηση των οδηγών της F1 από το Automotonews για το 2021.
Σύμφωνα με άρθρο στην ιστοσελίδα της La Gazzetta dello Sport (ιταλική εφημερίδα), η Ferrari έχει προσλάβει μηχανικούς από τη Red Bull, αλλά και τη Mercedes. Το νέο προσωπικό αναμένεται να ενσωματωθεί στα τμήματα σχεδιασμού και αεροδυναμικής, με την ιταλική ομάδα να υιοθετεί την ίδια καινοτόμα προσέγγιση που είχε η SF70H (το μονοθέσιο του 2017), αλλά και αυτό του 2018. Και τα δύο projects ήταν ικανά να «βάλουν δύσκολα» στη Mercedes και τον Lewis Hamilton εκείνες τις χρονιές για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Το άρθρο στο gazzetta.it συνεχίζει, γράφοντας τα παρακάτω:
Η «ραχοκοκαλιά» του τμήματος που ασχολείται με τον σχεδιασμό και την αεροδυναμική έχει παραμείνει ίδια με αυτή που υπήρχε το 2017, όταν προέκυψε η τελευταία μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς. Ο David Sanchez ηγείται αυτού του τμήματος και, με τη σειρά του, δίνει αναφορά στον Enrico Cardile, ο οποίος είναι ο επικεφαλής του σασί. Η σταθερότητα είναι κάτι που επιθυμεί ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, καθώς πιστεύει στις ικανότητες των ατόμων που υπήρχαν και νωρίτερα στην ομάδα. Παρ’ όλα αυτά, δεν λείπουν οι ενισχύσεις: μηχανικοί από τη Red Bull, ακόμα και τη Mercedes, ώστε να έχουν μία εικόνα της δουλειάς που έχει γίνει στις άλλες ομάδες και να μπορέσουν να κατανοήσουν τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες τους.
Η βασικότερη αλλαγή στους νέους τεχνικούς κανονισμούς είναι η επιστροφή του ground effect στα μονοθέσια. Το φαινόμενο αυτό είχε απαγορευτεί στις αρχές της δεκαετίας του ’80, κάτι που σημαίνει πως η συντριπτική πλειοψηφία των μηχανικών της Ferrari δεν έχει εμπειρία αυτού του φαινομένου. Ωστόσο, στις τάξεις της ομάδας του Maranello υπάρχει ένα άτομο που βίωσε την εποχή αυτή. Πρόκειται για τον Σύμβουλο Σχεδιασμού και εξέλιξης της Ferrari, Rory Byrne. Ο Νοτιοαφρικανός σχεδιαστής ήταν στην ομάδα των μηχανικών στη «χρυσή» εποχή της Ferrari την εξαετία 1999-2004, όταν και κυριάρχησε η ιταλική ομάδα στη Formula 1. Το άρθρο του gazzetta.it αναφέρει:
Στη Ferrari, ο υπέρ-σύμβουλος Rory Byrne φέρει την εμπειρία της δεκαετίας του ’80. Ωστόσο, τα όρια που μπορούν να φτάσουν τα μονοθέσια με τη σύγχρονη εξέλιξη είναι ακόμη άγνωστα. Αυτή, ίσως, είναι και η μεγαλύτερη διαφορά από το 2017, αλλά και παλαιότερες μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς. Ο «διάβολος» βρίσκεται στις λεπτομέρειες και η Ferrari θα πρέπει να κάνει καλή δουλειά στο να τον ανακαλύψει.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Η επιθυμία της Ferrari να επιστρέψει στις επιτυχίες είναι πολύ μεγάλη, καθώς επίσης και η πίεση που δέχεται από τους υποστηρικτές της. Ωστόσο, τα αποτελέσματα της δουλειάς στο Maranello θα φανούν μόνο στις πίστες, κάτι που φυσικά ισχύει και για όλες τις ομάδες.
Aκούστε την εκπομπή “Slipstream” με το F1 Quiz και την ανασκόπηση του 2021