Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, το μονοθέσιο του 2022, τόσο σχεδιαστικά, όσο και στον τομέα του κινητήρα, θα έχει πολλά καινοτόμα στοιχεία, στην προσπάθεια της ομάδας να επιστρέψει σε πρωταγωνιστικό ρόλο στη Formula 1.
Η Ferrari κατάφερε να βελτιωθεί θεαματικά μέσα στο 2021 μετά από ένα καταστροφικό 2020, στο οποίο είχε τη χειρότερή της επίδοση τα τελευταία 40 χρόνια. Η ομάδα με έδρα το Maranello, με μία δυνατή αντεπίθεση στο δεύτερο μισό της φετινής σεζόν, τερμάτισε στην 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Το 2022, η Formula 1 θα έχει μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, με τη Ferrari να είναι ανάμεσα στις ομάδες που ελπίζει να βρεθεί στις πρώτες θέσεις.
Διαβάστε επίσης: Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1950s
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, μίλησε από την έδρα της Scuderia στην ιστοσελίδα motorsport.com και αναφέρθηκε σε κάποια βασικά στοιχεία του νέου μονοθεσίου της ομάδας:
Εάν ρίξουμε μια ματιά στο μονοθέσιο του 2022, αλλά και τη μονάδα ισχύος του 2022, πιστέψτε με υπάρχουν πάρα πολλές καινοτομίες σε αυτό. Νομίζω πως ο τρόπος με τον οποίο ολόκληρη η ομάδα μηχανικών έχει αντιμετωπίσει το νέο σχεδιασμό, το νέο project, αλλά και τους κανονισμούς του 2022, ήταν σαφώς με πιο «ανοιχτό μυαλό». Εγώ μπορώ να «μετρήσω» τις αλλαγές κοιτώντας το μονοθέσιο από μόνος μου, τον τρόπο με τον οποίο προχωρά η εξέλιξή του και σίγουρα με το σύνολο των καινοτομιών που έχουμε κάνει.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανασκόπηση της σεζόν και το F1 Quiz.
Στη συνέχεια, ζητήθηκε από τον Mattia Binotto να γίνει πιο συγκεκριμένος για τις καινοτομίες. Ο επικεφαλής της Ferrari δήλωσε πως οι πιο σημαντικές αλλαγές αφορούν τη Μηχανή Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ), καθώς και μέρη στο σασί που είναι λιγότερο ορατά.
Στον τομέα της μονάδας ισχύος, υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις συγκριτικά με την τρέχουσα έκδοση, εκτός από το υβριδικό σύστημα. Σε ό,τι αφορά αυτό, το φέραμε το 2021, καθώς ήμασταν ενήμεροι για το πώς θα είναι οι κανονισμοί του 2022. Θα υπάρχουν κάποιες αλλαγές στο υβριδικό σύστημα για το 2022, αρχικά λόγω κανονισμών, καθώς απαιτούνται πλέον περισσότεροι αισθητήρες από τη FIA σε όλα τα συστήματα για καλύτερη επίβλεψη. Όμως, συνολικά το σύστημα είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοιο με αυτό που έχουμε και χρησιμοποιούσαμε στο τέλος της φετινής σεζόν. Όμως, τα υπόλοιπα μέρη, ειδικά στην ΜΕΚ, οφείλω να ομολογήσω πως είναι πολύ διαφορετικά. Θα έχουμε καινούριο καύσιμο, το οποίο θα έχει 10% αιθανόλη, κάτι που έχει αλλάξει πάρα πολύ την καύση. Θα χάνουμε, πάνω-κάτω 20 ίππους, κάτι που σημαίνει κατά κάποιον τρόπο πως η καύση από μόνη της είναι αρκετά αλλαγμένη.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Ο Binotto, έπειτα, αναφέρθηκε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια στο σασί του μονοθεσίου του 2022:
Νομίζω πως ο τρόπος που προσεγγίσαμε τη νέα σχεδίαση είναι αρκετά ανοιχτόμυαλος. Και όταν κοιτάξουμε το concept του μονοθεσίου, τι είναι εφικτό και τι όχι, δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με τα εξωτερικά σχήματα. Αφορά, επίσης, και οτιδήποτε θα μπορούσες να έχεις κάνει στο εσωτερικό του αμαξώματος, αναφορικά με τη διάταξη, αναφορικά με το σχεδιασμό της ανάρτησης, αναφορικά με τη γενικότερη αρχιτεκτονική, συμπεριλαμβανομένης και της μονάδας ισχύος, αλλά και της δικής της αρχιτεκτονικής. Θεωρώ πως η ομάδα έχει κάνει αξιοσημείωτες καινοτομίες και ο συνολικός σχεδιασμός, τον οποίο τώρα ολοκληρώνουμε, είναι αρκετά διαφορετικός από το project του 2021.
Η Ferrari, δια στόματος Mattia Binotto, έχει θέσει ως στόχο την επιστροφή στις νίκες το 2022. Ωστόσο, οι tifosi ανυπομονούν να δουν την ομάδα τους να επιστρέφει στην κορυφή, κάτι που έχει να συμβεί από το 2008, όταν και κατέκτησε η ιταλική ομάδα το τελευταίο μέχρι στιγμής Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στην ιστορία της.
Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.