Η Mercedes-AMG Petronas αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά σχετικά με το σχεδιασμό τόσο της W13 όσο και για το μονοθέσιο της επόμενης σεζόν.
Οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς της Formula 1 για το 2022 είχαν ως αποτέλεσμα να δούμε φέτος μία νέα γενιά μονοθεσίων. Οι περισσότερες ομάδες επέλεξαν έναν συμβατικό σχεδιασμό, με την κάθε μία να δημιουργεί τη δική της έκδοση. Η ομάδα που επέλεξε την πιο ριζοσπαστική προσέγγιση είναι η Mercedes-AMG Petronas. H γερμανική ομάδα εμφανίστηκε στις χειμερινές δοκιμές με δύο διαφορετικά sidepods, κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Όμως ο σχεδιασμός της δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα, με την W13 να είναι μετά βίας το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο, Μάλιστα μετά από πέντε αγώνες μετρά μόλις δύο βάθρα, από ένα για Lewis Hamilton και George Russell.
Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μαϊάμι. Μπορείτε να βρείτε το link εδώ.
Η γερμανική ομάδα δεν μπορεί να κατανοήσει γιατί βρίσκεται τόσο πίσω σε απόδοση, με τις αναβαθμίσεις που φέρνει να μην αποδίδουν τα αναμενόμενα. Μετά το Grand Prix Μαϊάμι, ο επικεφαλής της Mercedes F1, Toto Wolff, μιλώντας στο The Race δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξει σύντομα αλλαγή σχεδιασμού στην W13.
«Δεν αποκλείω τίποτα. Πιστεύουμε πως ο υπάρχων σχεδιασμός είναι ο σωστός. Στον επόμενο αγώνα στη Βαρκελώνη θα συγκρίνουμε τα όσα είδαμε τον Φεβρουάριο στις χειμερινές δοκιμές όπου είχαμε τον παλιό σχεδιασμό και θα συλλέξουμε περισσότερα δεδομένα. Μισώ το να λέω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια, δηλαδή πως πρέπει να μαζέψουμε δεδομένα και πως κάνουμε πειράματα».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Imola.
Σε περίπτωση που η Mercedes αποφασίσει να εγκαταλείψει το τωρινό concept, δεν αποκλείεται να επιστρέψει στην προηγούμενη λύση που είχε στις χειμερινές δοκιμές ή να παρατήσει εντελώς την εξέλιξη της W13 και να επικεντρωθεί πλήρως στην W14.
Όμως ο Wolff πιστεύει πως ο σχεδιασμός που έχουν τώρα είναι ο σωστός.
«Πριν κάνουμε την οποιαδήποτε αλλαγή σε έναν άλλο σχεδιασμό, πρέπει να καταλάβουμε τι πήγε λάθος με αυτόν. Ποια είναι τα θετικά του σχεδιασμού ή τα αρνητικά. Έχουμε πολλά ερωτήματα να απαντήσουμε. Είναι ξεκάθαρο πως το μονοθέσιο αυτό έχει μεγάλες προοπτικές, είναι πολύ γρήγορο, αλλά δεν ξέρουμε πως θα ξεκλειδώσουμε τη δυναμική του. Είναι πολύ δύσκολο στην οδήγηση στο όριο και είναι δύσκολο να το κρατήσεις εντός του ιδανικού παράθυρου λειτουργίας. Η διαδικασία της ανάλυσης παίρνει πάρα πολύ χρόνο και πολλές φορές τα δεδομένα δεν ανταποκρίνονται στα όσα λένε οι οδηγοί. Οι οδηγοί μας δεν έχουν στα χέρια τους ένα μονοθέσιο που είναι ωραίο στην οδήγηση. Είναι μια πρωτόγνωρη κατάσταση για εμάς και αυτό το κάνει πιο δύσκολο».
Δείτε το GP Βελγίου για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.
Πηγή: Gazzetta.gr