Ο Διευθυντής του Τεχνικού Τμήματος της Mercedes-AMG, Mike Elliott, ανέλυσε το πως ο George Russell κατέστρεψε τον γύρο του Lewis Hamilton στο Shootout του Grand Prix Βελγίου μετά από λάθος επικοινωνία της ομάδας.
Στο αγωνιστικό τριήμερο το Grand Prix Βελγίου της Formula 1 η Mercedes-AMG βρέθηκε να σαμποτάρει τον εαυτό και τους οδηγούς της κατά το Shootout για τον αγώνα σπριντ του Σαββάτου. Συγκεκριμένα, η διαδικασία ξεκίνησε με βρεγμένο οδόστρωμα στη πίστα του Σπα, αλλά οι συνθήκες ολοένα και βελτιώνονταν. Με στεγνή την αγωνιστική γραμμή και καλύτερη πρόσφυση στα ελαστικά επικράτησε πανικός στα τελευταία λεπτά του SQ3.
Ο Lewis Hamilton είδε τον γύρο του να καταστρέφεται, όταν στην έξοδο της Eau Rouge/Raidillion κόλλησε πίσω από τον teammate του, George Russell, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και να συμβιβαστεί με την 7η θέση στο grid εκκίνησης του αγώνα σπριντ.
Ο Τεχνικός Διευθυντής της Mercedes, Mike Elliott, ανέλυσε τι ακριβώς πήγε στραβά και το μπέρδεμα στην συνεννόηση μεταξύ των οδηγών.
«Για να μπορέσουμε να δώσουμε μια εξήγηση πρέπει πρώτα να τονίσουμε πόσο δύσκολο είναι η επικοινωνία σε τέτοιες περιπτώσεις. Όταν έχεις να κάνεις με μια πίστα που στεγνώνει τότε πάντα ισχύει ότι ο ταχύτερος γύρος θα είναι και ο τελευταίος που θα κάνεις. Οπότε στους πρώτους γύρους προσπαθείς να κάνεις μια καλή χρονομετρημένη προσπάθεια και προς το τέλος θες να είσαι στο κατάλληλο σημείο για να περάσεις την γραμμή τερματισμού τελευταία στιγμή ενώ τα ελαστικά σου είναι στην κατάλληλη θερμοκρασία. Αυτό ήταν το πλάνο μας αλλά βλέπαμε ότι ήταν στις τελευταίες στροφές, είχε πολύ κίνηση με πολλά μονοθέσια και φοβηθήκαμε ότι δεν θα προλάβουν να περάσουν τη γραμμή πριν τελειώσει ο χρόνος. Οπότε τους συζήσαμε να βιαστούν και νόμιζαν ότι είχαν λιγότερο χρόνο στη διάθεσή τους με αποτέλεσμα να βρεθούν ο ένας πολύ κοντά στον άλλο».
Ακούστε την καλοκαιρινή εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Βελγίου.
Τα δυο «Μαύρα Βέλη» της Mercedes τερμάτισαν στην 7η και 8η θέση στον Αγώνα Σπριντ, οι τελευταίες δυο θέσεις που βαθμολογούνται. Ο Hamilton αν και πάλεψε για το βάθρο στον αγώνα της Κυριακής τερμάτισε τελικά στην 4η θέση, κατάφερες όμως να κερδίσει τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο. ΟElliott τόνισε πως το περιστατικό αυτό δεν πρέπει να επαναληφθεί στο μέλλον.
«Δεν ήμασταν οι μόνοι που είχαν αυτό το πρόβλημα και πολλά άλλα μονοθέσια είχαν το ίδιο μειονέκτημα, γιατί ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους. Δυστυχώς όμως για τους οδηγούς με το περιστατικό να βρεθεί ο ένας στο γύρο του άλλου σημαίνει ότι δεν σημείωσαν το χρόνο που ήθελαν να πετύχουν στο shootout. Εννοείται θα δούμε τι ακριβώς πήγε στραβά και την ενδοεπικοινωνία της ομάδας αυτό το Σαββατοκύριακο για να μάθουμε κάτι από αυτό και να βελτιωθούμε στο μέλλον».