Στην Mercedes-AMG δεν είναι και τόσο αισιόδοξοι για το επερχόμενο Grand Prix Βραζιλίας αυτό το αγωνιστικό τριήμερο παρά την άκρως βελτιωμένη εμφάνισή τους στους τελευταίους αγώνες.
Το γερμανικό εργοστάσιο προς το τέλος της σεζόν έχει καταφέρει να ξεκλειδώσει την απόδοση του μονοθεσίου της θέτοντας σταθερές βάσεις για την μάχη της 2η θέσης στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστώ. Στο Grand Prix Μεξικού η ομάδα ευνοήθηκε ιδιαίτερα από το μεγάλο υψόμετρο και τα υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης στο μονοθέσιο.
Ο υπεύθυνος σε θέματα στρατηγικής της Mercedes, James Vowles, αξιολόγησε την απόδοση της ομάδας.
«Πιστεύω είναι συνδυασμός διαφορετικών παραγόντων. Πρώτον, φέραμε ένα πακέτο αναβαθμίσεων στην πίστα του Austin, το οποίο βελτίωσε την απόδοσή μας και αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές στο Μεξικό. Δεύτερον, είμαστε πολύ δυνατοί όταν στήνουμε το μονοθέσιο με αρκετή κάθετη δύναμη, όπως και οι υπόλοιπες ομάδες, όπως φάνηκες για παράδειγμα στο Zandvoort, στη Βουδαπέστη και πάλι τώρα στο Μεξικό. Αυτή τη στιγμή έχουμε ένα ισορροπημένο μονοθέσιο και αποδίδει καλά, αλλά δεν ξέρουμε πως θα είναι στους επόμενους αγώνες. Η Ferrari έπεσε πίσω σε απόδοση στο Μεξικό δεν πιστεύω όμως ότι αυτό θα ισχύει στη Βραζιλία και το Άμπου Ντάμπι. Νομίζω θα έχουμε μια πολύ σκληρή μάχη μεταξύ μας».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Μεξικού και της ποινής της Red Bull για το cost cap.
Η Scuderia Ferrari βάση των συνθηκών στο Autódromo Hermanos Rodríguez αναγκάστηκε να μην τρέξει τον κινητήρα της στο 100% των δυνατοτήτων του. Στόχος τους να μην έρθουν αντιμέτωποι με προβλήματα αξιοπιστίας και θυσιάσουν πολύτιμους βαθμούς σε περίπτωση εγκατάλειψης. Ως αποτέλεσμα και τα δυο μονοθέσια βρέθηκαν να μάχονται εκτός βάθρου από τον ασυναγώνιστο ρυθμό των Red Bull και Mercedes. Ο Vowles στην συνέχεια τόνισε, πως η Mercedes δεν έχει το ίδιο πλεονέκτημα αυτό το αγωνιστικό τριήμερο.
«Στην πίστα της Βραζιλία και οι δυο μας οδηγοί τα πάνε καλά. Επίσης θα έχουμε αγώνα sprint, οπότε θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε περισσότερους βαθμούς. Πλέον έχουμε ένα μονοθέσιο που είναι μόλις μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από την κορυφή και μπορούμε να το πετύχουμε. Είναι όμως δύσκολο να προβλέψουμε πως θα είναι τα πράγματα εκεί. Η πίστα είναι μεν σε πιο υψηλό υψόμετρο, αλλά όπως ανέφερα και προηγουμένως τα πάμε καλά σε πίστες με υψηλά επίπεδα downforce και δεν νομίζω πως θα είναι έτσι τα πράγματα στη Βραζιλία».