Η ACO και η FiA στα πλαίσια των 24H του Le Mans παρουσίασε το όραμα των τεχνικών για την επόμενη γενικά των κορυφαίων πρωτοτύπων.
Η νέα κατηγορία έχει ως στόχο να επαναφέρει το ενδιαφέρων των κατασκευαστών και να αυξήσει τις συμμετοχές τους στη νέα κατηγορία που θα αντικαταστήσει την LMP1. Μπορεί όμως ακόμα να μην έχουν βρει όνομα για τη συγκεκριμένη κατηγορία, όμως θα έχει ως βάση σχεδιασμό hypercar του εκάστοτε κατασκευαστή.
Ο μεγάλος στόχος είναι η μείωση του κόστους και υπολογίζεται πως για μία ολόκληρη σεζόν του WEC, οι ομάδες θα ξοδεύουν το 25% απ’ότι οι κατασκευαστές στη τωρινή εποχή. Τα αγωνιστικά πρωτότυπα θα διαθέτουν ένα υβριδικό σύστημα αντί για δύο που έχουμε σήμερα, με τη συνολική ιπποδύναμη να παραμένει στους 1000 ίππους. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα αποδίδει 700 άλογα, ενώ το υβριδικό σύστημα 270.
Το ERS θα δίνει την ενέργεια στον εμπρός άξονα, ενώ οι κατσκευαστές θα έχουν την ελευθερία να διαλέξουν το είδος του κινητήρα που θα επιθυμούν να κατασκευάσουν. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι 8 σχέσεων, με τις σχέσεις να έχουν συγκεκριμένη ρύθμιση για όλους τους αγώνες. Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους μόλις ένα αεροδυναμικό kit για κάθε αγωνιστική σεζόν.
Οι κανονισμοί θα τεθούν σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο του 2020 και θα υπάρξει σταθερότητα για 5 χρόνια. Από το 2024, η ACO και η FiA θα εφαρμόσει κανονισμούς για εναλλακτικές τεχνολογίες, με το υδρογόνο να είναι στη κορυφή της λίστας.
Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί αναμένεται να πάρουν έγκριση από το ΠΣΜΑ, σε δύο διαδοχικές συνεδρίες τον Οκτώβριο αρχικά και στη συνέχεια τον Δεκέμβριο.
Διαβάστε αναλυτικά τους τεχνικούς κανονισμούς εδώ.