Ο σύμβουλος της Red Bull Racing σε θέματα Formula 1, Dr. Helmut Marko, δήλωσε πως η αξιοπιστία αποτελεί μόνο ένα από τα προβλήματά της.
Το GP Αυστραλίας δεν εξελίχθηκε καλά για τον Max Verstappen, καθώς είχε τη δεύτερη εγκατάλειψή του σε τρεις αγώνες το 2022. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 ήταν απογοητευμένος μετά το πρόωρο τέλος του αγώνα του στην πίστα του Albert Park, καθώς οι αστοχίες της Red Bull Racing τού έχουν στοιχίσει 36 πόντους. Παρ’ όλα αυτά, τα προβλήματά της δεν περιορίζονται στην αστοχία μηχανικών μερών της. Η Red Bull Racing, συγκριτικά με τη Ferrari, υστερεί σε ρυθμό αγώνα, αλλά και στον τομέα της φθοράς των ελαστικών.
Αναλυτικότερα για τα ζητήματα της αυστριακής ομάδας μίλησε ο Σύμβουλος της Red Bull Racing σε θέματα Formula 1, Dr. Helmut Marko, στο Servus TV (αυστριακός τηλεοπτικός σταθμός):
Υπάρχουν περίπου δύο ή τρία βασικά ζητήματα αυτή τη στιγμή. Αρχικά, τα προβλήματα αξιοπιστίας, τα οποία μετά βίας αντιμετωπίζαμε πέρυσι, όμως η καθυστέρησή μας πίσω από τη Ferrari ήταν επίσης ανησυχητική σήμερα. Απλά ελέγχανε το ρυθμό και το έκαναν χωρίς να φθείρουν τα ελαστικά τους. Μόλις ο Max (Verstappen) κινούταν ταχύτερα, ο Leclerc αντιδρούσε πολύ εύκολα. Εντυπωσιαστήκαμε αρνητικά με την ταχύτητα της Ferrari. Δεν είχαν σχεδόν καθόλου φθορά (στα ελαστικά τους) κι εμείς ήδη αντιμετωπίζαμε μετά από λίγους γύρους. Η Ferrari είναι σε θέση να βρει μία καλή ισορροπία με το μονοθέσιο πιο εύκολα.
Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Αυστραλίας. Βρείτε το link εδώ.
Ένα ακόμα πρόβλημα για τη Red Bull Racing είναι το βάρος του μονοθεσίου της, κάτι που το αναγνωρίζει και ο Marko:
Έχουμε ξεκάθαρα μεγαλύτερο βάρος από τη Ferrari, νομίζω πως έχουμε ένα μειονέκτημα στο βάρος της τάξεως των 10 κιλών περίπου. Αν το μετατρέψουμε σε χρόνο, ισούται με 0,2s ή 0,3s στον γύρο. Ωστόσο, το να μειώσουμε το βάρος είναι ακριβό, από οικονομικής άποψης κι έπειτα σχετίζεται, επίσης, με την αξιοπιστία. Συνεπώς είναι δύσκολος ο διαχωρισμός λόγω του περιορισμού στο budget, είναι δύσκολη εποχή για εμάς.
Η Red Bull Racing δεν το βάζει κάτι και ήδη σκοπεύει να δώσει λύση στο πρόβλημα του βάρους, αρχής γενομένης από το GP Εμίλια-Ρομάνια:
Όντως θα φέρουμε μία αναβάθμιση. Εάν θα λειτουργήσει τόσο καλά όσο οι πρώτες αναβαθμίσεις και εφόσον μειώσουμε το βάρος, μπορούμε να έχουμε ένα μονοθέσιο ισοδύναμο με αυτό της Ferrari. Ακόμα σημαντικότερο είναι να λύσουμε τα ζητήματα αξιοπιστίας. Μπορείς να διαθέτεις ένα γρήγορο μονοθέσιο, όμως εάν δε φτάσεις στον τερματισμό, δεν έχει καμία σημασία.
Η Red Bull Racing έχει χάσει αρκετό έδαφος στη μάχη του τίτλου μέχρι τώρα, λόγω της αναξιοπιστίας της. Η αυστριακή ομάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών και υπολείπεται κατά 49 πόντους από την πρωτοπόρο Ferrari.