Η Red Bull Racing έκανε γνωστές τις επόμενες κινήσεις της σχετικά με τις αναβαθμίσεις που σκοπεύει να φέρει στην RB18 για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος της Formula 1.
Η Red Bull Racing έχει καταφέρει να ερμηνεύσει σωστά τους τεχνικούς κανονισμούς αναφορικά με τα νέα μονοθέσια της Formula 1. Η αυστριακή ομάδα βρίσκεται στην κορυφή και στα δύο Πρωταθλήματα, έχοντας κερδίσει, μάλιστα, τους τέσσερις τελευταίους και πέντε από τους επτά φετινούς αγώνες. Η μάχη με τη Ferrari είναι μεγάλη μέχρι στιγμής, με τις αναβαθμίσεις που έχουν φέρει οι δύο ομάδες να έχουν παίξει το ρόλο τους. Ακόμα μεγαλύτερη σημασία έχει, επίσης, η διαχείριση του budget cap από τους δύο ανταγωνιστές, το οποίο ανέρχεται στα 140 εκατ. δολάρια.
O επικεφαλής μηχανικός της Red Bull Racing, Paul Monaghan, μίλησε στην ιστοσελίδα motorsport.com για το πλάνο της ομάδας του σχετικά με τις αναβαθμίσεις που σκοπεύουν να φέρουν στο προσεχές μέλλον στην RB18.
«Αυτή τη στιγμή, είμαστε αρκετά χαρούμενοι με τη δουλειά που έχουμε κάνει. Νομίζω πως το Μπακού (GP Αζερμπαϊτζάν) θα θέσει όλες τις ομάδες προς μία συγκεκριμένη κατεύθυνση. Πιστεύω πως το Silverstone (GP Μεγάλης Βρετανίας) θα κάνει τη διαφορά για εμάς, ενώ ανάλογη θα είναι η εικόνα και στο Spielberg (GP Αυστρίας). Στην Ουγγαρία πάλι αναμένουμε μία αλλαγή, όμως σημαντικότερη είναι η φύση της πίστας και το πώς θα εκμεταλλευτούμε καλύτερα το χρόνο μας στον ένα γύρο. Αυτή τη στιγμή, θα έλεγα πως η δουλειά μας είναι αρκετά καλή, όμως όταν φτάσουμε στο GP Άμπου Ντάμπι (τελευταίος αγώνας) μπορεί είτε να είμαστε σωστοί είτε λάθος».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μονακό.
Ο Paul Monaghan έδωσε περισσότερο έμφαση στον τομέα της ψύξης των φρένων για τους επόμενους αγώνες του Πρωταθλήματος. Μεταξύ άλλων, έκανε και μία σύγκριση με τη Ferrari.
«Φαίνεται να είναι αρκετά δυνατοί στις χαμηλές ταχύτητες κι εμείς κάνουμε το ίδιο σε άλλους τομείς της πίστας. Υπάρχει μία μεγάλη ορατή διαφορά εάν κοιτάξετε στη διάρκεια της χρονιάς το πώς καταφέρνουμε να επιτύχουμε τόσο εμείς, όσο και αυτοί, το χρόνο μας στον ένα γύρο. Δε γνωρίζω αν εστιάζουν σε αυτό το μοτίβο, εμείς πάντως δεν το κάνουμε καθόλου. Είμαστε ανοικτοί σε αλλαγές και αν παραμείνεις στάσιμος σε αυτό το άθλημα, συχνά μένεις πίσω».
Ο Max Verstappen έχει προβάδισμα 15 πόντων από τον Charles Leclerc και η Red Bull Racing βρίσκεται στο +35 από τη Ferrari στις αντίστοιχες βαθμολογίες μετά από επτά αγώνες. Ωστόσο, η σεζόν της Formula 1 έχει ακόμα πολύ δρόμο και το οποιοδήποτε προβάδισμα είναι δυνατό να ανατραπεί.
Δείτε το μεγάλο τελικό του ελληνικού πρωταθλήματος Formula G.