Ο αγώνας της Κατηγορίας Pro-Am στη Βραζιλία για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1 αποδείχθηκε συναρπαστικός και με τεράστιες εκπλήξεις.
Στο ντεμπούτο του σε αγώνα του Automotonews.gr, ο Πάνος Καραφουλίδης με την McLaren έκανε τη μεγάλη έκπληξη. Βρήκε από την πρώτη στιγμή ρυθμό στις κατατακτήριες και έθεσε τον ρυθμό. Με έναν εξαιρετικό χρόνο πήρε την pole position και ήταν σε θέση ισχύος για τον αγώνα. Παρά τη κακή του εκκίνηση, κατάφερε να ανακάμψει, είχε πολύ καλή στρατηγική και άνοιξε λογαριασμό στη σεζόν για την Κατηγορία Pro-Am.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 25 Φεβρουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Στην 2η θέση ολοκλήρωσε ο Γιώργος Δαχρετζής. Ο οδηγός της Alfa Romeo δεν είχε καλές κατατακτήριες δοκιμές, αλλά ο αγώνας ήταν άλλη ιστορία. Ο ρυθμός του ήταν εξαιρετικός, όμως έχασε μετά το pit-stop χρόνο από τον Καραφουλίδη, ενώ η κίνηση με τα ντουμπλαρίσματα δεν του επέτρεψε να πλησιάσει την McLaren. O Σπύρος Σεβαστός με την Red Bull ολοκλήρωσε το βάθρο των νικητών. Έχοντας μια πολύ καλή εκκίνηση και αμέσως βρέθηκε μπροστά. Έδωσε σκληρές μάχες με τις Mercedes αλλά κατάφερε να ξεκινήσει τη σεζόν με το καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ο Δημήτρης Ακρίβος έκανε ένα εξαιρετικό ντεμπούτο στο Πρωτάθλημα. Με την Mercedes, ο Έλληνας οδηγός ξεκίνησε από την 6η θέση και με εξαιρετική στρατηγική κατέληξε στην 4η. Η στρατηγική του ήταν τέτοια όπου απείλησε για το βάθρο αλλά η φθορά των ελαστικών δεν του το επέτρεψε. Ο Θάνος Χουσίδης ξεκίνησε από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, έκανε εκπληκτικό πέταγμα και βρέθηκε στην κορυφή. Όμως στη συνέχεια δεν είχε το ρυθμό που θα ήθελε. Μάλιστα στον γύρο που μπήκε να αλλάξει ελαστικά, είχε κλατάρισμα εμπρός αριστερά και έχασε πολύ χρόνο.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με ανάλυση των νέων μονοθεσίων της F1.
Πίσω του ολοκλήρωσε ο Δημήτρης Σχορτσανίτης με εντυπωσιακή στρατηγική 2 pit-stop. Οι τελευταίοι γύροι ήταν συναρπαστικοί καθώς είχαμε τετραπλή μονομαχία. Ο Γιώργος Τοϊγκούνης έχασε τρεις θέσεις στους τελευταίους γύρους, με τον Σχορτανίτη να τον περνάει όπως και ο Στέφανος Βουγιατζής με την Haas για την 7η θέση. Ο Χρήστος Παπαχρήστος είχε έναν εξαιρετικό αγώνα μέχρι το δεύτερο Virtual Safety Car. Ενώ ήταν στην 4η θέση, ένας λάθος υπολογισμός του έφερε ποινή διέλευσης και παρά την προσπάθεια και τον εξαιρετικό ρυθμό, κατέληξε στην 9η θέση.
Για την 10άδα είχαμε μεγάλες ανατροπές. Ο Ρένος Δημητρίου τερμάτισε τον αγώνα στην 10η θέση, όμως ποινές χρόνου λόγο παραβίασης ορίων πίστας, τον έριξαν στη 12η. Αυτό το εκμεταλλεύτηκε ο Γιώργος Σκοδριάνος, ο οποίος πήρε τον τελευταίο βαθμό εκκινώντας από την 18η θέση.
Διαβάστε επίσης: Εκπληκτικό το ξεκίνημα του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1
Στην 11η θέση ολοκλήρωσε ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου, μπροστά από τον Δημητρίου. Ο Ανδρεάς Καρίπης έκλεισε στην 13η θέση, μπροστά από τον Βενιαμίν Αϊβαζίδη. Ο Κώστας Κατσικάς έμεινε στην 15η θέση, μπροστά από τον Κύπριο Θοδωρή Θεοδώρου. Ο Μαρίνος Κατσαμπούμης επέστρεψε στην αγωνιστική δράση του Automotonews.gr στην 17η θέση, ενώ ο Λάζαρος Κιρίτσης τερμάτισε στην 18η θέση. Ο Αλέξανδρος Μεταξάκης ήταν ιδιαίτερα άτυχος καθώς είχε έξοδο με υπερστροφή στην αρχή του αγώνα και εγκατέλειψε. Ο Δημήτρης Καραντζιάς δεν πήρε εκκίνηση λόγω τεχνικών προβλημάτων.
Το επόμενο ραντεβού για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1 μετά τη Βραζιλία είναι αυτή την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου στις 21:00μμ με την Κατηγορία Pro και το GP Μπαχρέιν. Ο επόμενος αγώνας της Κατηγορίας Pro-Am θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν στις 10 Μαρτίου.