Οι 24H του Le Mans μπορεί να είναι παρελθόν, αλλά βγήκε ίσως η μεγαλύτερη φήμη που έχουμε ακούσει τον 21ο αιώνα.
Σύμφωνα λοιπόν με την βόμβα που έπεσε τα τελευταία 24ωρα, η F1 και το WEC θέλουν να κινηθούν στην ίδια κατεύθυνση όσον αναφορά το κινητήριο σύνολο.
Οι νέοι κανονισμοί του WEC τίθενται σε ισχύ το 2020 και προβλέπουν αλλαγές το κινητήριο σύνολο, με μεγαλύτερη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Στην F1, οι κανονισμοί αλλάζουν το 2021, όπου θα δούμε νέα γενιά κινητήρων και μονοθεσίων.
Στο Le Mans, παρών ήταν ο ισχυρός άνδρας της Liberty Media, Chase Carey, ο οποίος έδωσε την εκκίνηση στον μεγάλο αγώνα. Επιπλέον, στην γαλλική πίστα ήταν και ο CEO της McLaren, Zak Brown, ο οποίος είναι συν-ιδιοκτήτης της United Autosports που συμμετείχε στην LMP2.
Οι φήμες λοιπόν, θέλουν τον Carey, να συζήτησε με τον Pierre Fillon, πρόεδρο της ACO, ώστε να υπάρξει ένα κοινό μονοπάτι στα κινητήρια σύνολα. Εάν συμβεί αυτό, τότε τα δεδομένα αλλάζουν προς το καλύτερο.
Σε αυτό, σίγουρα θα επωφεληθούν οι μεγάλοι κατασκευαστές και των δύο πλευρών. To Volkswagen Group ψάχνει χρόνια να εισέλθει στην F1, ενώ εταιρίες όπως η Ferrari και η McLaren ψάχνουν χρόνια τρόπο να τρέξουν στην κορυφαία κατηγορία πρωτοτύπων σε WEC και Le Mans.
Το σενάριο είναι win-win και το πλάνο της Liberty Media θέλει περισσότερα και πιο δίκαια έσοδα, ενώ νέοι χορηγοί θα μπουν στο παιχνίδι.
Εάν αυτή η φήμη υλοποιηθεί, τότε τα δεδομένα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό θα αλλάξουν, θα υπάρχει περισσότερη ελευθερία για τους κατασκευαστές, μεγαλύτερη προβολή και περισσότεροι χορηγοί. Οι μεγαλύτεροι οδηγοί του κόσμου θα μπορούν να αγωνιστούν και στην F1 και στο Le Mans, ενώ το παγκόσμιο κοινό θα απολαμβάνει ακόμα περισσότερους και συναρπαστικούς αγώνες.