Τα πολυσυζητημένα shark fins αναμένεται να παραμείνουν στην F1 και το 2018, όμως αναμένεται να δούμε δύο άλλα αεροδυναμικά βοηθήματα να καταργούνται.
Μεγάλη συζήτηση έγινε στην αρχή της χρονιάς γύρω από την επιστροφή των shark fins μετά από αρκετά χρόνια στον κόσμο της F1. Αυτό δεν άρεσε καθόλου στους οπαδούς, οι οποίοι όταν είδαν και τα λεγόμενα T-Wings, άρχισαν να μουρμουράνε ακόμα περισσότερο.
Μετά από τους πρώτους αγώνες, οι ομάδες ήθελαν να τα απαγορεύσουν για την επόμενη σεζόν, κυρίως για αισθητικούς λόγους, όμως φαίνεται πως αυτό άλλαξε τις τελευταίες ημέρες. Σε συνάντηση που είχαν οι επικεφαλής των ομάδων στα πλαίσια του GP Σιγκαπούρης, αποφάσισαν πως θέλουν τα shark fins να παραμείνουν.
Ο κύριος λόγος, είναι πως τα shark fins δίνουν περιθώρια σε ομάδες ώστε να βάλουν τα λογότυπα των χορηγών τους, με αποτέλεσμα να φαίνονται περισσότερο. Οπότε το οικονομικό κομμάτι, έχει μεγαλύτερη σημασία από το αισθητικό. Επιπλέον, αυτό θα βοηθήσει και στην τοποθέτηση των αρχικών γραμμάτων των οδηγών, καθώς η FiA έχει κάνει υποχρεωτική τη χρήση τους, μαζί με τον αριθμό σε εμφανές σημείο.
Ωστόσο, μπορεί τα shark fins να παραμένουν, όμως τα T-Wing θα μας αποχαιρετίσουν, μετά από μόλις έναν χρόνο στο σπορ. Και δεν είναι τα μόνα που θα απαγορευτούν.
Τα monkey seat που βρίσκονται στο πίσω μέρος των μονοθεσίων, αναμένεται και αυτά να απαγορευτούν από την επόμενη σεζόν. Τα monkey seat είναι μικρά αεροδυναμικά φτερά, που βρίσκονται πάνω από την εξάτμιση και συνεισφέρουν σε μεγάλο βαθμό στην αεροδυναμική απόδοση.
Ένας από τους λόγους που απαγορεύονται, είναι πως η FiA φοβάται έναν νέο πόλεμο με έξυπνες χαρτογραφίσεις, όπου οι ομάδες εκμεταλλεύονται τα καυσαέρια από την εξάτμιση, ώστε να κερδίσουν σε αεροδυναμική απόδοση.