Σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανολογίας της Mercedes, Andrew Shovlin, η απαγόρευση χρήσης ακραίων ρυθμίσεων κινητήρα μεταξύ προκριματικών και αγώνα έφερε την Red Bull πιο κοντά στα “Μαύρα Βέλη”.
Δεν χωράει αμφιβολία το γεγονός πως η Mercedes έχει τον καλύτερο συνδυασμό πλαισίου και κινητήρα στο grid. Χάρις στον συνδυασμό αυτό και στο εξελιγμένο της “party mode”, η γερμανική ομάδα είχε το πάνω χέρι στις κατατακτήριες δοκιμές. Η FIA ωστόσο έθεσε περιορισμό στις διαθέσιμες ρυθμίσεις ισχύος του κινητήρα πριν το GP Ιταλίας.
Παρόλο που η Mercedes έχει κερδίσει στους τρεις από τους τέσσερις αγώνες μετά την απαγόρευση των ακραίων ρυθμίσεων χαρτογράφησης, ο Andrew Shovlin θεωρεί ότι η ομάδα του έπρεπε να δουλέψει πιο σκληρά για να διατηρήσει την υπεροχή της.
Πράγματι, η Mercedes έκανε άλλο ένα lockout της πρώτης σειράς εκκίνησης στο Nurburgring, αλλά ο Max Verstappen ήταν μόλις 0.037s πιο αργός από τον Lewis Hamilton. Ο Shovlin αναμένει περισσότερη πίεση από την Red Bull, βάσει της παράδοσής της να παραμένει δυνατή στα τέλη της σεζόν.
Διαβάστε επίσης: Η Ferrari εστιάζει την εξέλιξη στο πίσω μέρος
Η Red Bull μας έχει πλησιάσει. Στις κατατακτήριες δοκιμές του Nurburgring, τόσο ο Lewis όσο και ο Max έκαναν τους καλύτερους γύρους τους στο Q2. Αν παρατηρήσει κάποιος τα ταχύτερα περάσματά τους, οι διαφορές είναι πολύ πολύ κλειστές για τις μπροστινές θέσεις. Σίγουρα οι αλλαγές στη διαθεσιμότητα των χαρτογραφήσεων κινητήρα έφεραν την Red Bull πιο κοντά σε μας. Νομίζω πως αυτή τη στιγμή εξελίσσονται πιο γρήγορα, κάτι που το έχουμε παρατηρήσει συστηματικά. Αλλά, για να είμαστε ειλικρινείς, αυτό έχει φανεί πολλές φορές στις τελευταίες χρονιές. Δεν ξεκινούν τόσο δυναμικά όσο εμείς, αλλά από τη άλλη δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια σεζόν που δεν μας ανταγωνίζονταν στο τελείωμά της.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” για την F1, με την ανάλυση του GP Άιφελ και τον σχολιασμό των τελευταίων εξελίξεων.