Μετά την Ferrari και η Mercedes αναμένεται να φέρει την τρίτη διαφορετική κινητήρια μονάδα στο GP Βελγίου και τελευταία για φέτος.
Η πρωτοπόρος της βαθμολογίας και νυν πρωταθλήτρια Mercedes θα παρουσιάσει στο Spa τη νέα και αναβαθμισμένη κινητήρια μονάδα της, η οποία θα αποτελέσει την τελευταία εξέλιξη στη φετινή σεζόν. Στόχος της Mercedes είναι να πιάσει σε απόδοση την Ferrari η οποία έχει αποκτήσει πλεονέκτημα 30 ίππων, τουλάχιστον σε ρυθμό κατατακτηρίων.
Η απόφαση για το αν οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas θα φορέσουν τον φρέσκο κινητήρα θα παρθεί την Παρασκευή το πρωί και για τους δύο οδηγούς της. Αυτό σημαίνει, πως ο Φινλανδός, εφόσον φορέσει τον αναβαθμισμένο κινητήρα, θα ξεπεράσει το όριο κομματιών που μπορεί να χρησιμοποιήσει – ICE, Tubro & MGU-H – και θα δεχθεί ποινές στη θέση εκκίνησης του.
Ο Βρετανός από την άλλη, είναι αισιόδοξος πως η μεγάλη αυτή αναβάθμιση θα φέρει την ομάδα του στο ίδιο επίπεδο απόδοσης με τους αντιπάλους της.
Όπως είναι φυσικό, κάθε αναβάθμιση και κάθε ευκαιρία να φέρουμε αναβαθμίσεις είναι σημαντική. Οι δύο επόμενοι αγώνες είναι πολύ σημαντικοί όσον αναφορά τη δύναμη και έχουμε δει την διαφορά που μπορεί να κάνει η Ferrari μετά το μεγάλο της βήμα που έκανε στην Αυστρία, δίχως να έχει φέρει νέα μονάδα. Στο Spa θα έχουν νέα κινητήρια μονάδα, θα έχουμε κι εμείς νέα κινητήρια ομάδα και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα είναι συγκριτικά μεταξύ τους. Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση και πίστη σε εμάς.
Η Ferrari έδωσε τη νέα κινητήρια μονάδα της στις πελατειακές της ομάδες, Haas και Sauber που την δοκίμασαν στην Ουγγαρία και στο GP του Βελγίου θα τη χρησιμοποιήσει κι εκείνη. Στους τελευταίους αγώνες, έχουμε δει την ιταλική ομάδα να παίρνει το πάνω χέρι όσον αναφορά την απόλυτη απόδοση, για πρώτη φορά στην ιστορία της υβριδικής εποχής του σπορ.