Ο Charles Leclerc πιστεύει πως άξιζε το ρίσκο που πήρε στο GP Τουρκίας να μείνει έξω με τα φθαρμένα ενδιάμεσα ελαστικά, ποντάροντας στην επίτευξη της νίκης.
Ο οδηγός της Ferrari δεν αισθάνεται τύψεις για το ρίσκο που πήρε με την ομάδα του σε ό,τι αφορά τη στρατηγική που ακολούθησε στο GP Τουρκίας, άσχετα αν αυτό του κόστισε την παρουσία του στο βάθρο.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήεμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο Charles Leclerc βρισκόταν στην 3η θέση του GP Τουρκίας, όταν πήρε την απόφαση να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα με το σετ ενδιάμεσων ελαστικών που εκκίνησε. Ο Μονεγάσκος έμεινε περισσότερο στην πίστα από τους Valtteri Bottas και Max Verstappen και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα στον 37ο γύρο. Διατηρήθηκε στην κορυφή για 9 γύρους, όμως το ρίσκο που πήρε δεν απέδωσε και τελικά μπήκε στα pits για νέο σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Τα νέα ελαστικά άργησαν να έρθουν σε κατάλληλη θερμοκρασία και ενώ βγήκε μπροστά από τον Perez, ο Μεξικανός τον προσπέρασε και ο Leclerc αρκέστηκε στην 4η θέση. Μετά το τέλος του αγώνα, ο οδηγός της Ferrari δεν ήταν δυσαρεστημένος για την επιλογή που έκανε.
Είχα όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμουν και μόλις ο Valtteri (Bottas) μπήκε στα pits, ρωτούσα συνεχώς στην ενδοεπικοινωνία «ποιος είναι ο χρόνος του Valtteri με τα νέα ενδιάμεσα ελαστικά;». Στους πρώτους 5-6 γύρους, ήμασταν πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα με το ρυθμό του. Επομένως, για μένα ήταν ξεκάθαρο πως εκείνη την ώρα δεν κάναμε κάτι στην τύχη. Ήμουν χαρούμενος που είχαμε όλοι την ίδια σιγουριά με αυτή την επιλογή.
Έπειτα, ο Leclerc αναφέρθηκε στις συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα και στο πώς αυτές επηρέασαν την έκβαση του GP Τουρκίας.
Ο ρυθμός με τον οποίο στέγνωνε η πίστα ήταν πολύ αργός και οδήγησε σε έναν κάπως παράξενος αγώνα. Τα νέα ενδιάμεσα ελαστικά, για 6-7 γύρους βρισκόταν στο στάδιο εμφάνισης του φαινόμενου graining (θερμοκρασία ελαστικών μικρότερη από τη βέλτιστη, που οδηγεί σε απώλεια πρόσφυσης). Και μόλις ξεπερνούσες το στάδιο του graining, τότε είχες ξανά πολύ καλό ρυθμό και βασικά αυτό ακριβώς συνέβη.
Ο Charles Leclerc δεν εμφανίστηκε μετανιωμένος για την επιλογή να μείνει περισσότερη ώρα στην πίστα με τα αρχικά ελαστικά. Παραδέχτηκε, όμως, τη δυσκολία που αντιμετώπισε στη βρεγμένη πίστα με το set-up χαμηλής κάθετης δύναμης που επέλεξε.
Πιθανότατα οι ρυθμίσεις που είχαμε δεν ήταν οι καλύτερες για τον αγώνα. Όμως, έμεινα έκπληκτος από το ρυθμό που είχαμε. Το μονοθέσιο είχε μικρές αποσταθεροποιήσεις, όμως ήταν ανταγωνιστικό. Δεν μπορούσα να ελπίζω σε κάτι παραπάνω, ειδικά στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, από το να ήμουν κοντά στον Max (Verstappen). Ήταν καλό το πρώτο μέρος του αγώνα για εμάς, επομένως δεν γνωρίζω τι θα ήταν πιθανό να συμβεί αν είχαμε άλλες ρυθμίσεις.
Η Ferrari, παρά την απώλεια βάθρου του Charles Leclerc, είχε πολύ καλή επίδοση στο GP Τουρκίας συγκριτικά με την αντίπαλό της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, McLaren. Συγκέντρωσε 10 πόντους περισσότερους και μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά στους 7,5 πόντους στη βαθμολογία.
Δείτε τον αγώνα GT στο Silverstone για το πρωτάθλημα eSports της Asxeto Corsa.