spot_img

O Leclerc τα ρίχνει στο μονοθέσιο και στα λάθη του

Ο Charles Leclerc δεν ήταν χαρούμενος με το αποτέλεσμα που πήρε στον Καναδά και στηρίχθηκε ιδιαίτερα στα λάθη που έκανε όλο το τριήμερο.

Ιδιαίτερα δυσαρεστημένος με το αποτέλεσμα που πήρε στον Καναδά ήταν ο Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος, ο οποίος ξεκίνησε με ατύχημα το αγωνιστικό τριήμερο ξεκίνησε από την 8η θέση και τερμάτισε 5ος μπροστά από τον teammate του, Lewis Hamilton που είχε ζημιά στο δάπεδο της SF-25 του.

Κατά τη διάρκεια του Grand Prix η Ferrari έδειξε θετικά δείγματα ταχύτητας όμως δεν κατάφερε σε κανένα σημείο να διεκδικήσει το βάθρο.

Ο Leclerc κατά τη διάρκεια του αγώνα διαφώνησε με τη στρατηγική της Ferrari όπως ακούσαμε κατά τη διάρκεια της μετάδοσης στα μηνύματα που αντάλλαξε με τον αρχιμηχανικό του. Ερωτώμενος σχετικά με το αν τελικά είχε λάθος στρατηγική, ο Μονεγάσκος είπε:

«Ήμουν αρκετά πεπεισμένος στο πρώτο μέρος του αγώνα ότι μπορούσα να κάνω μία μόνο αλλαγή ελαστικά, ειδικά όταν είδα τον Russell που μόλις είχε βάλει σκληρή γόμα να μην είναι ιδιαίτερα ταχύτερος. Η διαφορά ήταν μόλις τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου, κάτι που μου έδωσε ελπίδα. Είχα κάποια νούμερα στο μυαλό μου και η φθορά των ελαστικών ήταν μικρότερη απ’ ό,τι περιμέναμε».

Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Καναδά, τη νίκη της Mercedes, τη σύγκρουση των McLaren και του χάους της Ferrari. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο

Όμως αναγνώρισε πως δεν έχει όλα τα στοιχεία μπροστά του την ώρα που οδηγεί:

«Το ένα pit stop φαινόταν όλο και πιο εφικτό, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το πρώτο stint του Lewis με τα μεσαία ελαστικά. Έκανα τη σύγκριση κυρίως με αυτόν και είδα πως ήταν λίγο πιο άνετος, οπότε πίστεψα πολύ στη μεσαία γόμα. Βέβαια, το pitwall έχει πάντα περισσότερες πληροφορίες απ’ ό,τι εμείς στο cockpit των μονοθεσίων».

Ο Leclerc παραδέχθηκε πως η συνολική εικόνα της Ferrari στον Καναδά επηρεάστηκε από τις απογοητευτικές εμφανίσεις από τις ελεύθερες δοκιμές κιόλας:

«Η πέμπτη θέση στο Grand Prix ήταν το μέγιστο που μπορούσαμε να πετύχουμε. Ίσως η στρατηγική να μπορούσε να είναι καλύτερη, αλλά η θέση στην εκκίνηση μάς περιόρισε. Το αποτέλεσμα αυτό είναι και συνέπεια των λαθών στο FP1 των κατατακτήριων δοκιμών. Είμαι ίσως ο πρώτος υπεύθυνος για όσα συνέβησαν και έκαναν την Κυριακή τόσο πιο δύσκολη για μας. Πάντα προσπαθώ να πάρω το μέγιστο από το πακέτο μου, αλλά υπάρχουν αγώνες που είναι πιο απογοητευτικοί από άλλους. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε το μονοθέσιο για να νικήσουμε».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles