spot_img

O Verstappen πήρε ποινή και έχασε την pole στο Κατάρ

Μία ασυνήθιστη ποινή πήρε ο Max Verstappen για το Grand Prix Κατάρ και ως αποτέλεσμα δεν θα εκκινήσει από την pole position.

Έπειτα από 5 ολόκληρους μήνες ο Max Verstappen σημείωσε την ταχύτερη επίδοση σε κατατακτήριες δοκιμές της Formula 1. O Ολλανδός οδηγός της Red Bull Racing ωστόσο δεν θα κρατήσει την pole position ούτε θα εκκινήσει από την 1η θέση τον αγώνα.

  • Μην χάσετε την Τρίτη, 3/12 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Λας Βέγκας. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ.

Οι αγωνοδίκες του Grand Prix Κατάρ έκριναν ότι ο Verstappen παραβίασε το Άρθρο 33.4 των Αγωνιστικών κανονισμών της Formula 1 και του επέβαλαν ποινή 1 θέσης στη θέση εκκίνησής του Grand Prix. Ο λόγος ήταν επειδή παρεμπόδισε τον George Russell στο Q3 σε σημείο που αμφότεροι δεν ήταν σε γρήγορο γύρο. Αυτό σημαίνει πως ο οδηγός της Mercedes-AMG θα είναι στην pole position και θα έχει τον πρώτο λόγο για τη νίκη στο Grand Prix.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του εντυπωσιακού 1-2 της Mercedes στο GP Λας Βέγκας στο παρακάτω βίντεο.

Η ετυμηγορία των αγωνοδικών:

«Το μονοθέσιο με τον αριθμό 1 [Verstappen] είχε διαφορετική στρατηγική προετοιμασίας από αυτή του μονοθεσίου με τον αριθμό 63 [Russell]. Το μονοθέσιο με τον αριθμό 1 ήταν πολύ έξω από τον χρόνο delta που ορίζουν οι οδηγίες του Διευιυντή Αγώνων και ο οδηγός του εξήγησε ότι είχε αφήσει τα μονοθέσια με τους αριθμούς 4 και 14 να τον περάσουν. Ο οδηγός του μονοθεσίου με τον αριθμό 63 ισχυρίστηκε ότι είχε μείνει εντός του χρόνου delta και δεν περίμενε ότι το μονοθέσιο με τον αριθμό 1 θα ήταν στην αγωνιστική γραμμή. Δήλωσε ότι εάν ένα μονοθέσιο  πήγαινε αργά σε μια στροφή υψηλής ταχύτητας, δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στην αγωνιστική γραμμή . Οι Αγωνοδίκες θεωρούν αυτή την υπόθεση ως περίπλοκη, δεδομένου ότι ξεκάθαρα το μονοθέσιο με τον αριθμό 1 δεν συμμορφωνόταν με τις οδηγίες του Διευθυντή Αγώνων και σαφώς οδηγούσε, κατά την απόφασή μας, ασκόπως αργά λαμβάνοντας υπόψη τις περιστάσεις. Ήταν προφανές ότι ο οδηγός του μονοθεσίου με τον αριθμό 1 προσπαθούσε να κρυώσει τα ελαστικά του. Μπορούσε επίσης να δει το μονοθέσιο με τον αριθμό 63 να πλησιάζει καθώς κοίταξε αρκετές φορές στον καθρέφτη ενώ βρισκόταν στη μικρή ευθεία μεταξύ των στροφών 11 και 12. Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι κανένας οδηγός δεν βρισκόταν σε γρήγορο γύρο κάτι που μείωσε το εύρος της ποινής. Εάν ένας οδηγός που εμπόδιζε κάποιον σε έναν γρήγορο γύρο πίσω θα είχε ως αποτέλεσμα ποινή τριών θέσεων. Ασυνήθιστα, αυτό το περιστατικό συνέβη ενώ και κανένα από τα δύο μονοθέσια δεν ήταν σε γρήγορο γύρο. Αν το μονοθέσιο με τον αριθμό 63 ήταν σε γρήγορο γύρο, η ποινή θα ήταν πιθανότατα η συνηθισμένη ποινή των τριών θέσεων. Ωστόσο για τον μετριασμό της ποινής, ήταν προφανές ότι ο οδηγός του μονοθεσίου με τον αριθμό 63 είχε καθαρή ορατότητα του αυτοκινήτου 1 και ότι κανένα από τα δύο αυτοκίνητα δεν βρισκόταν σε γρήγορο γύρο».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles