spot_img

Ο Wolff ζητά αλλαγές στην πίστα του Μονακό

Οι πιέσεις ώστε να αλλάξει η χάραξη της διαδρομής του Μονακό συνεχίζονται, με τον Toto Wollf της Mercedes να είναι ο επόμενος που φέρνει το θέμα στο προσκήνιο.

Ανέκαθεν οι δρόμοι του Πριγκιπάτου αποτελούσαν πόλο έλξης για του φιλάθλους του αθλήματος και μη. Η ταχύτητα, μια άκρως απαιτητική πίστα και ο κοσμοπολίτικος αέρας κάνουν το Μονακό έναν από τους πιο χαρακτηριστικούς αγώνες στο πρόγραμμα του Πρωταθλήματος ετησίως. Πολλά πράγματα όμως έχουν αλλάξει τις τελευταίες δεκαετίες καθώς και η φύση της Formula 1. Η νέα γενιά μονοθεσίων και ο τρόπος που συμπεριφέρονται εντός πίστας διαφέρει δραματικά σε σχέση με εκείνα στο παρελθόν. 

Το προηγούμενο αγωνιστικό τριήμερο στο Grand Prix Μονακό οι καιρικές συνθήκες ήταν που ανακάτεψαν την τράπουλα στον αγώνα της Κυριακής. Η μονομαχία των δύο μεγάλων διεκδικητών, Scuderia Ferrari και Red Bull Racing, κρίθηκε στην στρατηγική των pit stop και ο Sergio Perez αναδείχθηκε νικητής.

Ο επικεφαλής της Mercedes, Totto Wolff, στις δηλώσεις του ήταν αρκετά σκεπτικός αναφορικά με την πίστα και τις ευκαιρίες που δίνει στους οδηγούς να διεκδικήσουν βαθμούς και βάθρα ανεξάρτητα την σχάρα εκκίνησης.    

«Εάν ένα μονοθέσιο μπορεί να ρίξει τον ρυθμό έως και πέντε δέκατα και να κρατήσει όλους του υπόλοιπους πίσω επίτηδες είναι πραγματικά κρίμα για το άθλημα. Ίσως πρέπει να αναθεωρήσουμε σχετικά με την διαρρύθμιση της πίστας, έτσι ώστε να μην έχουμε αυτά τα τρενάκια όπου κανείς δεν μπορεί να προσπεράσει. Δεν θα είναι πλέον αποκλειστικά ένας αγώνας στρατηγικής ή ποιος θα πάρει την pole position». 

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μονακό.

Στον αγώνα χαρακτηριστικά ο 7φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Lewis Hamilton, μετά την επανεκκίνηση του αγώνα έμεινε κολλημένος πίσω από τον Fernando Alonso της Alpine. Ο Ισπανός είχε πολύ αργό ρυθμό για αρκετούς γύρους και στο τέλος του αγώνα τερμάτισε 34 δέκατα πίσω από τον Lando Norris στην 6η θέση. Ο Wolff  παρά τις δυσκολίες έμεινε εν μέρει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. 

«Ήταν ένας πολύ δυνατός αγώνας για τον George και αντίστοιχα πολύ εκνευριστικό για τον Lewis. Είχε κολλήσει πίσω από τον Ocon, ο οποίος πήρε ποινή για την επαφή, και στην συνέχεια πίσω από τον Alonso που είχε πολύ αργό ρυθμό. Θα μπορούσε εύκολα να μάχεται μαζί με τον George και τον Lando πιο μπροστά. Ένα τρανό παράδειγμα ότι το track position είναι το παν στο Μονακό και νομίζω πλέον είμαστε η τρίτη πιο δυνατή ομάδα. Μάθαμε περισσότερα πράγματα για το μονοθέσιο και ελπίζουμε σύντομα να μαχόμαστε στην κορυφή». 

Αυτή την στιγμή το Grand Prix Μονακό δεν έχει ανακοινωθεί ως μια από τις πίστες που ανανέωσαν το συμβόλαιο για τη σεζόν του 2023.  

Δείτε τον μεγάλο τελικό του ελληνικού πρωταθλήματος Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles