Όχι άλλα πάρκινγκ σουπερμάρκετ για πίστες στην F1 λέει ο Wolff

O Toto Wolff λέει πως η F1 πρέπει να έχει πίστες οι οποίες θα είναι δύσκολες και θα ωθούν τους οδηγούς στα όριά τους.

Ο ισχυρός άνδρας της Mercedes, έχει κατακτήσει 3 παγκόσμιους τίτλους στους κατασκευαστές και μας ξαφνιάζει με το πάθος του στις παρακάτω δηλώσεις.

Όπως λέει ο ίδιος ο Wolff, η F1 πρέπει να πηγαίνει σε πίστες οι οποίες θα χρειάζεται πολύ κουράγιο και ρίσκο από τους οδηγούς για να πάνε στο όριο.

«Το DNA της F1 ήταν πάντα το να έχει την κορυφαία τεχνολογία με τους κορυφαίους οδηγούς να κάθονται πάνω σε μια σφαίρα και να προσπαθούν να την οδηγήσουν. Κατά κάποιον τρόπο, στο Mille Miglia μου έγινε ξεκάθαρο γιατί αγαπώ αυτό το σπορ. Το να κάνεις κάτι που κανένας δεν θα τολμούσε να κάνει με το πάθος για τα αυτοκίνητα, τους αγώνες. Οι αγώνες ταχύτητας είναι ζωή και υπάρχει τόσο πάθος, τόσα συναισθήματα, σε όλες τις γενιές οδηγών και αυτοκινήτων. Το να οδηγείς αυτά τα αυτοκίνητα σήμερα χρειάζεται κουράγιο, σε μερικές περισσότερο από άλλες. Και δεν θέλουμε πίστες οι οποίες είναι σαν πάργκινγκ σουπερμάρκετ. Στις παλιές εποχές, αν έχανες μια στροφή, ή ήσουν νεκρός ή θα είχες χτυπήσει. Σήμερα, χάνεις μια στροφή, βγαίνεις έξω και ξαναμπαίνεις άνετος. Όχι όμως στο Μονακό και μάλλον ούτε στο Spa, τη Monza και τη Suzuka. Πρέπει να πάμε πίσω σε πίστες όπου βλέπεις ποιος είναι ο ταχύτερος. Το Μονακό είναι μια από αυτές. Εκεί πρέπει πραγματικά να πάμε».

Ο Wolff συνέχισε λέγοντας πως μεγάλη του επιθυμία, είναι η F1 να επιστρέψει σε σιρκουί πόλης.

«Σίγουρα. Δεν είναι μόνο να βλέπεις το Mille Miglia και να βλέπεις πόσο γρήγορα πας στην πόλη μέσα. Πρέπει να φύγουμε από πίστες που μοιάζουν με αεροδρόμια. Τα μονοθέσια της Formula E μπορεί να μην είναι θεαματικά, αλλά φαίνεται να πηγαίνουν γρήγορα στις πόλεις. Κάθομαι σε ένα μονοθέσιο σε μια πίστα σαν το Μονακό και χάνω τον έλεγχο 100 φορές. Κάνω το ίδιο και σε μια πίστα αεροδρόμιο και κάνω εξαιρετικούς χρόνους γιατί δεν υπάρχει ρίσκο».

Related Articles

Τέλος ο Binotto από τη Ferrari

H Scuderia Ferrari ανακοίνωσε πως ο Mattia Binotto δεν θα συνεχίσει στο ρόλο του επικεφαλής στην ομάδα το 2023, έπειτα από τέσσερα χρόνια στο...

Η νέα ηγεσία της Ferrari θέλει νούμερο ένα οδηγό

Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, η πιθανή έλευση  του Fred Vasseur στη Scuderia Ferrari θα αλλάξει σημαντικά τις ισορροπίες στην ιεραρχία των οδηγών. Η νέα εβδομάδα...

Ο Horner μιλά για τον πόλεμο που δέχθηκε η Red Bull στο 2022

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing μίλησε για τον πόλεμο που δέχτηκε η ομάδα του κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν της F1 και...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Τέλος ο Binotto από τη Ferrari

H Scuderia Ferrari ανακοίνωσε πως ο Mattia Binotto δεν θα συνεχίσει στο ρόλο του επικεφαλής στην ομάδα το 2023, έπειτα από τέσσερα χρόνια στο...

Η νέα ηγεσία της Ferrari θέλει νούμερο ένα οδηγό

Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, η πιθανή έλευση  του Fred Vasseur στη Scuderia Ferrari θα αλλάξει σημαντικά τις ισορροπίες στην ιεραρχία των οδηγών. Η νέα εβδομάδα...

Ο Horner μιλά για τον πόλεμο που δέχθηκε η Red Bull στο 2022

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing μίλησε για τον πόλεμο που δέχτηκε η ομάδα του κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν της F1 και...

Ο Alonso θέλει πρωτάθλημα με την Aston Martin

O Fernando Alonso ευελπιστεί πως στο νέο του ταξίδι στη Formula 1 με την Aston Martin θα είναι επιτυχημένο, με το μυαλό του να...

Wolff: «Η ποινή του budget cap θα κοστίσει στη μάχη του τίτλου για τη Red Bull»

Στη Mercedes-AMG πιστεύουν πως ο μειωμένος χρόνος που θα έχει στην διάθεσή της Red Bull Racing στην αεροδυναμική σήραγγα λόγω ποινή της FIA, που...