Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, παραδέχτηκε την ύπαρξη “ασυνήθιστων θορύβων” που έβγαζαν οι κινητήρες της ομάδας όταν αυξανόταν σημαντικά η χρήση τους.
Ο Lewis Hamilton πήρε ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Τουρκίας για χρήση νέας μηχανής εσωτερικής καύσης (Internal Combustion Engine – ICE). Σύμφωνα με τον Toto Wolff, αυτό το εξάρτημα αποτελεί την “πηγή” των περίεργων θορύβων που κάνει η μονάδα ισχύος όταν αρχίσει να φθείρεται αρκετά από τη χρήση της.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι ο Hamilton έχει, πλέον, ολοκαίνουριο εξάρτημα για τους υπόλοιπους 6 αγώνες του πρωταθλήματος, η Mercedes προσπαθεί να κατανοήσει τα προβλήματα που προέκυψαν με το ICE. Το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων από το 2022 έρχεται να δώσει περισσότερη πίεση χρόνου στη γερμανική ομάδα για να μπορέσει να διορθώσει τα προβλήματα του εξαρτήματος αυτού.
Μιλώντας στο autosport.com, ο Wolff πιστεύει πως η Mercedes θα βρει λύση έγκαιρα στα ζητήματα του ICE.
Οι μονάδες ισχύος μας είναι οι πιο αξιόπιστες από την έναρξη της υβριδικής εποχής το 2014. Από τη στιγμή που πιέζονται στα όρια τους, έχουμε διαπιστώσει περιστατικά, ας πούμε, ασυνήθιστων θορύβων μέσα στο ICE τους οποίους δεν έχουμε κατανοήσει απόλυτα αυτήν τη στιγμή και μας έχουν δημιουργήσει κάποια προβλήματα στο παρελθόν. Βασικά, έχουμε κινητήρες οι οποίοι απέτυχαν και τώρα προσπαθούμε να περιορίσουμε τα προβλήματα. Δεν μπορούμε να ασχοληθούμε αυτή τη στιγμή με το να ξανασχεδιάσουμε τα εξαρτήματα. Η κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση και την αξιοπιστία αποτελούσε βασικό πρόβλημα τα προηγούμενα χρόνια και θα αποτελέσει και πάλι από εδώ και πέρα. Δεν θα μεταφερθούν τα όποια ζητήματα την επόμενη σεζόν, επειδή τα κατανοούμε. Και τώρα πρέπει να βρούμε λύσεις ώστε να περιορίσουμε αυτά τα ζητήματα.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ρωσίας.
Συνεχίζοντας, ο Wolff αναφέρθηκε στο πώς θα αντιμετωπίζει η Mercedes μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος την κατάσταση με τις κινητήριες μονάδες της.
Τα υπόλοιπα μέρη (της μονάδας ισχύος), όπως το turbo ή άλλα βοηθητικά εξαρτήματα, είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν έχουν ξεπεράσει τα όρια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό. Επομένως, δε χρειάστηκε να αντικαταστήσουμε άλλα εξαρτήματα. Το ερώτημα που έχουμε όμως είναι πώς και πότε μπορούμε να αξιοποιήσουμε τον κινητήρα νούμερο 3, που υπάρχει ακόμα στη διάθεσή μας. Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να αξιολογηθεί στους επόμενους αγώνες, επειδή οφείλουμε να αποφασίσουμε αν θα τον χρησιμοποιούμε μόνο τις Παρασκευές (ελεύθερες δοκιμές) ή και σε κάποιο Σάββατο ή Κυριακή (κατατακτήριες δοκιμές και αγώνας αντίστοιχα). Έχουμε στη διάθεσή μας τον 3ο κινητήρα που θα μας βοηθήσει, αλλά δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι για το πόσο θέλουμε να τον πιέσουμε. Δεν έχει να κάνει μόνο με τη διάρκεια χρήσης του, αλλά πρέπει να κατανοήσουμε και ένα διαφορετικό θέμα αξιοπιστίας.
Μην χάσετε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Τουρκίας.
Η Mercedes επέλεξε να αλλάξει μόνο το ICE, από τη στιγμή που δεν διαπίστωσε ιδιαίτερο πρόβλημα με τα υπόλοιπα εξαρτήματα του κινητήρα του Lewis Hamilton. Η Mercedes, πάντως, συνεχίζει να αξιολογεί τον κινητήρα του Hamilton και ελπίζει πως δε θα χρειαστεί να πάρει επιπλέον ποινή ο παγκόσμιος πρωταθλητής στους τελευταίους 6 αγώνες της φετινής σεζόν.
Δείτε το GP Άμπου Ντάμπι για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα Formula 1.