spot_img

Paddock Insider: Ο ήρωας Leclerc και η άψογη Ferrari

Ο οδηγός αγώνων Alex Fontana, σχολιάζει το GP Ιταλίας όπου ο Charles Leclerc έφερε τη Ferrari στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου μετά από 9 χρόνια.

Ο Ελληνοελβετός οδηγός μάς μίλησε από τη Κίνα, όπου αγωνίζεται σε δύο διαφορετικά πρωταθλήματα αυτές τις εβδομάδες και μοιράστηκε τις σκέψεις του για τον αγώνα της F1 που μας πέρασε. Στον αγώνα αυτόν, η Ferrari κυριάρχησε χάρις στον Leclerc και έδωσε έναν λόγο στους Tifosi να πανηγυρίσουν φέτος.

Ο Fontana ενθουσιάστηκε με αρκετούς παράγοντες του αγώνα, με πρώτο και καλύτερο τον Leclerc, τη δύναμη της Ferrari στις ευθείες, τη δυναμική της Mercedes και απογοητεύτηκε από τους Sebastian Vettel και Valtteri Bottas.

Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας. Όπως είχαμε πει και στο προηγούμενο Paddock Insider περιμέναμε τη Ferrari να είναι πολύ δυνατή αλλά η δύναμη της με εξέπληξε περισσότερο. Η Mercedes με DRS και slipstream δεν μπόρεσε να φτάσει κοντά στη Ferrari κάτι που δείχνει τη δύναμη του κινητήρα της. Ο Leclerc έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα έπαιξε πολύ καλή άμυνα και έπρεπε να δουλέψει για να κερδίσει τη Mercedes που έφερε τη μάχη στους κόκκινους και ήταν πολύ κοντά. Για να λέμε την αλήθεια ο Hamilton οδήγησε εξαιρετικά και πολύ επιθετικά στις στροφές για να μπορέσει να είναι κοντά του έχοντας όμως εμφανή υποστροφή. Χρησιμοποίησε μονοθέσια που ήταν γύρο πίσω, τα πιο ζεστά ελαστικά στο γύρο εξόδου του Leclerc αλλά έδωσε μια πολύ καλή μάχη παρά το γεγονός πως δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικό το μονοθέσιο. Με τη προσπάθεια αυτή δεν είχε τελικά ελαστικά για το τέλος και ο Bottas δεν μπόρεσε να πλησιάσει αρκετά διότι δεν ήταν τόσο επιθετικός.

Ποιο ήταν όμως το μυστικό της επιτυχίας της Ferrari στη Monza σύμφωνα με τον Alex;

Η στρατηγική της ομάδας ήταν το κλειδί στον αγώνα. Έβαλαν τη σκληρή γόμα στον Leclerc ενώ στη Mercedes είχαν τη medium γόμα. Με αυτό τον τρόπο μπόρεσε να πιέσει για περισσότερη ώρα και να κρατήσει δίχως φόβο ζωή στα ελαστικά χάρη στον Leclerc και τον τρόπο που τα διαχειρίστηκε. Ήταν ακόμα ένας καλός αγώνας για την F1 με μάχες τόσο μπροστά αλλά και πιο πίσω με πολλά μονοθέσια να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, έχοντας βέβαια τους Vettel και Verstappen με προβλήματα.

Στον αγώνα υπήρξαν δύο οδηγοί που δεν ενθουσίασαν καθόλου τον Fontana, o οποίος αρχικά μίλησε για τον Vettel που απογοήτευσε για ακόμα μια φορά με την εμφάνισή του.

Ήταν μια μεγάλη απογοήτευση για να είμαι ειλικρινής και είναι πολύ κρίμα να τον βλέπεις σε αυτή τη κατάσταση. Ποτέ δεν είχα αγαπημένο οδηγό στην F1 αλλά o Vettel δεν ήταν ποτέ για εμένα στους 5 καλύτερους του σπορ. Το να τον βλέπεις να κάνει τέτοια λάθη μόνος του και η διαφορά με τον Leclerc είναι τόσο μεγάλη που είναι θλιβερή. Ελπίζω να βρει και πάλι τον δρόμο του διότι τον χρειάζεται η Ferrari και να μπορέσει να παλέψει στη μάχη 5 με 6 μονοθεσίων για νίκη στους τελευταίους αγώνες.

Ο δεύτερος οδηγός που δεν απέδωσε όπως έπρεπε για τον Fontana ήταν ο Bottas, με την επιθετικότητα και τον τρόπο που κυνήγησε τη νίκη και δεν κατάφερε να απειλήσει ποτέ τον Leclerc.

Δεν ήταν εύκολο να πιάσεις τον Leclerc αλλά περίμενα τουλάχιστον να κάνει μία προσπάθεια. Όμως όταν έφτανε κοντά συνέχεια έκανε λάθη και η διαφορά μεγάλωνε. Νιώθω πως ακόμα και ο Rosberg ήταν πολύ πιο επιθετικός από τον Bottas. Ο Φινλανδός μοιάζει ως ένας δεύτερος οδηγός, ο οποίος μερικές φορές είναι πολύ γρήγορος και άλλες φορές δεν είναι καθόλου και αυτό δεν μπορείς να το καταλάβεις. Η επιθετικότητα στη πίστα και στον τρόπο που προσπερνάει δεν είναι το ίδιο όπως ο Ricciardo, o Hamilton, o Verstappen, o Leclerc ακόμα και ο Vettel. Μοιάζει αρκετά με τον Gasly. Μερικές φορές κάνουν πολύ καλές εμφανίσεις αλλά όταν έρχεται η ώρα να δώσουν μάχη δεν είναι καθόλου καλοί.

Όσον αναφορά τους επόμενους αγώνες, τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά για τη Ferrari, καθώς μέχρι το τέλος της χρονιάς δεν υπάρχει άλλη πίστα όπου βολεύει τη Scuderia.

Όπως είχαμε πει το Spa και η Monza είναι οι δύο μεγάλες ευκαιρίες της Ferrari να κερδίσει. Τώρα θα πάμε σε πίστες όπου έχουμε περισσότερες στροφές με μικρότερες ευθείες που δεν έχουν καμία σχέση με τις δύο προηγούμενες. Οπότε αναμένεται να δούμε τη Mercedes να είναι πολύ δυνατή από εδώ και πέρα. Το γεγονός πως η Mercedes στις δύο πιο αδύναμες πίστες να είναι τόσο κοντά στη Ferrari και να τερματίζει ακριβώς πίσω, μας δείχνει πως στους επόμενους αγώνες θα είναι πολύ δύσκολο να τους κερδίσουν τους πρωταθλητές. Είμαι όμως περίεργος να δω αν η Ferrari θα συνεχίσει να βελτιώνει το μονοθέσιο της εκεί που είναι πιο αδύναμη, δηλαδή στις αργές στροφές ή θα στρέψει εντελώς την εξέλιξή της στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Alex Fontana, Racing Driver

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles