Στο Grand Prix Αυστρίας η FIA υποστηρίζει ότι έγιναν πιθανώς πάνω από 1.200 παραβιάσεις των ορίων πίστας κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι οποίες ήταν αδύνατο να εξεταστούν από τους Αγωνοδίκες.
Οι δυο λεπτές γραμμές που καθορίζουν τα όρια της πίστας του Red Bull Ring αποδείχθηκαν να είναι οι πρωταγωνιστές του Grand Prix Αυστρίας. Από το ξεκίνημα του αγωνιστικού τριημέρου πολλοί οδηγοί είδαν τους γύρους του να ακυρώνονται λόγω παραβίασης των ορίων πίστας. Τα πράγματα δεν άλλαξαν κατά την διάρκεια των 71 γύρων αγώνα. Ανάμεσα στους είκοσι οδηγούς του grid οι George Russell και Fernando Alonso ήταν οι μοναδικοί που δεν δέχθηκαν προειδοποίηση ή ποινή για τα όρια πίστας.
Λίγες ώρες μετά το πέσιμο της καρό σημαίας η FIA αποκάλυψε ότι έγιναν συνολικά πάνω από 1.200 πιθανές παραβιάσεις των ορίων πίστας κατά τη διάρκεια του αγώνα και κυρίως στις γρήγορες στροφές 9 και 10. Με το Race Control να έχει πάρει κυριολεκτικά φωτιά από τις καταγγελίες των ομάδων σχετικά με το θέμα, η FIA υποστηρίζει πως κατέστη αδύνατο να διαχειριστούν αυτή την πρωτοφανή κατάσταση. Όπως δήλωσε και εκπρόσωπος της FIA στη συνέχεια:
«Αναφορικά με τις παραβιάσεις τονίζουμε ότι βάση της δομής της πίστας καθώς και της τάσης των οδηγών να βγαίνουν εκτός ορίων η κατάσταση που δημιουργήθηκε ήταν εντελώς απρόβλεπτη, με αποτέλεσμα να μην έχουμε τη δυνατότητα να εξετάσουμε όλα τα περιστατικά. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν μόλις ολοκληρωθεί η επανεξέτασή τους που δεν είχαμε την δυνατότητα στον αγώνα. Για να αποφθεχθεί μελλοντικά παρόμοια κατάσταση θα ανανεώσουμε την πρόταση να τοποθετηθεί αμμοπαγίδα στις στροφές 9 και 10. Αν και δεν είναι μια ξεκάθαρη και άμεση λύση επί του θέματος έχει αποδειχθεί πως είναι αποτελεσματική σε παρόμοιες πίστες».
Μετά το τέλος του αγώνα, η Aston Martin κατέθεσε ένσταση στους αγωνοδίκες για τα αποτελέσματα του αγώνα. Η βρετανική ομάδα επικαλείται πως ορισμένοι οδηγοί δεν δέχθηκαν τις ποινές που έπρεπε, σύμφωνα με τις παραβάσεις που έκαναν. Οι αγωνοδίκες έκαναν δεχτή την ένσταση της Aston Martin.