Τρεις εκ των τεσσάρων κατασκευαστών της F1 αναμένεται να βρουν επιπλέον απόδοση στις μονάδες ισχύος τους, τη νέα αγωνιστική χρονιά.
Κατά το 2022, για πρώτη φορά στην υβριδική εποχή της Formula 1, «πάγωσε» η εξέλιξη στους κινητήρες των κατασκευαστών βάσει των τεχνικών κανονισμών. Ωστόσο είναι σε θέση να κάνουν αλλαγές, τις οποίες εγκρίνει η FIA, για λόγους καθαρά αξιοπιστίας.
Οι κατασκευαστές ήθελαν να μπει σε εφαρμογή το «πάγωμα» των μονάδων ισχύος, ώστε να στρέψουν πλήρως την προσοχή τους στους νέους υβριδικούς κινητήρες του 2026.
Σύμφωνα με τη Gazzetta dello Sport, τρεις στους τέσσερις κατασκευαστές αναμένεται να έχουν στη διάθεσή τους, περισσότερη ισχύ από το 2023. Όπως αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα, η Ferrari αναμένεται να βρει +30 ίππους σε σύγκριση με το 2022, η Mercedes 16 ίππους και η Honda 10 ίππους. Την επιπλέον απόδοση θα τη βρουν έπειτα από αλλαγές που θα κάνουν για λόγους αξιοπιστίας.
Η Renault, που προμηθεύει κινητήρες στην ομάδα της Alpine, είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που δεν έχει βρει επιπλέον ισχύ για το 2023. Όπως έχουν παραδεχθεί οι Γάλλοι, το 2022 πήραν τεράστιο ρίσκο θυσιάζοντας εν μέρει την αξιοπιστία της μονάδος ισχύος, ώστε να βρουν περισσότερη απόδοση.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream #104 για τον κόσμο της Formula 1.
Όπως αναφέρουν οι Ιταλοί, η Ferrari θα πραγματοποιήσει αλλαγές για να βελτιώσει την αξιοπιστία της μονάδος ισχύος της, που την πλήγωσε σε πολλές περιπτώσεις το 2022. Αυτό την ανάγκασε να ακολουθεί συντηρητική προσέγγιση σε πολλά Grand Prix αναφορικά με την ισχύ του κινητήρα της. Με τον τρόπο αυτό θα βρει επιπλέον 30 ίππους και θα ακολουθεί επιθετικές τακτικές στη χαρτογράφηση του κινητήρα της. Ως αποτέλεσμα, θα είναι η ομάδα με τον πιο ισχυρό κινητήρα στη Formula 1.
Η Mercedes-AMG από τη μεριά της κατάφερε να μειώσει σημαντικά τη μηχανική τριβή της μονάδος ισχύος της για το 2023. Επιπλέον, σε συνδυασμό με λιπαντικά νέας γενιάς της Petronas, θα είναι σε θέση να αντλήσει επιπλέον 16 ίππους από τον κινητήρα της.
Η Honda που προμηθεύει τη Red Bull Racing και τη Scuderia AlphaTauri, θα έχει τα μικρότερα κέρδη. Το ιαπωνικό εργοστάσιο στη Σακούρα θα έχει 10 επιπλέον ίππους περισσότερους σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά, έπειτα από τη βελτίωση της αξιοπιστίας των MGU-H και MGU-K και των υλικών στις αντλίες καυσίμου και νερού. Στα τρία πρώτα Grand Prix του 2022, είχε τρεις εγκαταλείψεις λόγω προβλήματος στην τροφοδότηση καυσίμου στη δεξαμενή καύσης.
Βαθμολογούμε από το 1 έως το 10 τις ομάδες της F1 για το 2022. Δείτε το βίντεο εδώ.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord