H Red Bull Racing κινδύνεψε να χάσει τη νίκη στο GP Μ. Βρετανίας, καθώς η στρατηγική του Max Verstappen ήταν λανθασμένη.
Μπορεί ο Max Verstappen να πέτυχε την έκτη του συνεχόμενη νίκη στη σεζόν, καθώς ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου στο Grand Prix Μ. Βρετανίας, ωστόσο ήταν μία από τις πιο δύσκολες. Ο Ολλανδός μπορεί στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα να είχε ταχύτερο ρυθμό από τον Lando Norris που τερμάτισε δεύτερος, ωστόσο στους τελευταίους γύρους του ο Βρετανός έκανε παρόμοιους χρόνους.
Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, στη Red Bull Racing ανησυχούσαν για την έκβαση του αγώνα. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν η φθορά της μαλακής γόμας ελαστικών στην RB19, η οποία κράτησε τον Νόρις σε κοντινή απόσταση μέχρι το τέλος.
Ο σύμβουλος της Red Bull σε θέματα F1/motorsport, Helmut Marko, παραδέχθηκε πως ανησύχησαν πως μπορεί να χανόταν η νίκη στο GP Μ. Βρετανίας.
«Όπως αποδείχθηκε ήταν μεγάλο ρίσκο η επιλογή ελαστικών που κάναμε. Ο Μαξ χειρίστηκε καλά τα ελαστικά στο τέλος, αλλά όπως έγινε και με τον Χάμιλτον υπήρχε έντονη φθορά στη μαλακή γόμα ελαστικών. Ήμασταν ευγνώμονες που τελείωσε σε εκείνο το σημείο ο αγώνας. Λίγους ακόμη γύρους και ο Νόρις θα είχε μεγάλο πλεονέκτημα με την απόδοση των ελαστικών».
Επιπλέον εξήγησε γιατί χρειάστηκαν πέντε γύροι ώστε ο Verstappen να προσπεράσει τον Norris για την πρωτοπορία.
«Στους πρώτους γύρους του αγώνα, ο Max ήταν πολύ προσεκτικός με τα ελαστικά του στις γρήγορες στροφές. Όταν όμως βρήκε την ταχύτητα που ήθελε, ήμασταν ταχύτεροι από τη McLaren σε όλους τους τομείς. Στο τέλος του αγώνα όμως ο Μαξ είχε αντλήσει το μέγιστο από τα ελαστικά».