spot_img

Πώς η Red Bull βοήθησε στη μεταμόρφωση της AlphaTauri

H Scuderia AlphaTauri πραγματοποιεί ένα εξαιρετικό δεύτερο μισό της σεζόν και αυτό οφείλεται στην επιρροή της Red Bull Racing και την ελευθερία στους κανονισμούς. 

Από το Grand Prix Σιγκαπούρης κι έπειτα, η ομάδα που έκανε τεράστια βήματα στην εξέλιξη του μονοθεσίου της ήταν η Scuderia AlphaTauri. H ιταλική ομάδα μπορεί να είναι η μοναδική που παρουσίασε μεγάλου μεγέθους αναβαθμίσεις στο δεύτερο μισό της σεζόν, όμως αυτό τη βοήθησε σε μεγάλο βαθμό.

Στη βαθμολογία των κατασκευαστών της Formula 1 κατάφερε να ξεπεράσει τις Haas και Alfa Romeo και στις τάξεις της αυστριακής ομάδας πιστεύουν πως έχουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν την 7η στην κατάταξη Williams. Στο GP Μεξικού ο Daniel Ricciardo κατέκτησε την 7η θέση, ενώ στη Βραζιλία ο Αυστραλός είχε ρυθμό που θα μπορούσε να τον φέρει εντός της πρώτης 5άδας στην κατάταξη.

Ωστόσο που οφείλεται η αναγέννηση της AlphaTauri; Πέρα από το μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων, προχώρησε στην τοποθέτηση της πίσω ανάρτησης της RB19. Αυτός ο τομέας των μονοθεσίων υπάγεται στα λεγόμενα «Listed Parts», τα οποία βάσει κανονισμών μπορούν οι ομάδες να τα προμηθεύουν η μία στην άλλη. Αυτό είναι μια τακτική που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια και είναι εντός πλαισίου.

Σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις η νέα πίσω ανάρτηση της AT04 άλλαξε τη συμπεριφορά και την οδηγησιμότητα του μονοθεσίου. Οι Ricciardo και Yuki Tsunoda έχουν πλέον μεγαλύτερη ελευθερία στο στήσιμο και αυτό αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Βραζιλίας. Για περισσότερα πατήστε στο παρακάτω βίντεο.

Το 2024 οι σχέσεις των δύο ομάδων θα γίνουν ακόμη πιο στενές, με την AlphaTauri να βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας νέας βάσης στη Μ. Βρετανία, δίπλα στο εργοστάσιο της Red Bull Racing. Ως αποτέλεσμα, δεν θα έχει την ελευθερία που είχε από το ξεκίνημα της τωρινής γενιάς μονοθεσίων το 2022.

Η στιγμή που επέλεξε η AlphaTauri να εγκαταστήσει την πίσω ανάρτηση της RB19 στο μονοθέσιό της δεν είναι ασυνήθιστη. Τελευταία φορά κάτι τέτοιο συνέβη με τη Racing Point (νυν Aston Martin), όταν πήρε την πίσω ανάρτηση της Mercedes W11, επειδή υπαγόταν στα «Listed Parts» της F1.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles