O Charles Leclerc της Scuderia Ferrari αποκάλυψε τον τρόπο που κέρδισε τον Max Verstappen της Red Bull Racing, στο GP Μπαχρέιν, τον εναρκτήριο αγώνα της Formula 1 για το 2022.
Η Ferrari επέστρεψε στην κορυφή της Formula 1 στο GP Μπαχρέιν μετά από 910 ημέρες ξηρασίας και απέδειξε πως είναι σε θέση να ανταγωνιστεί ισάξια την Red Bull. Ο Charles Leclerc πέτυχε την πρώτη νίκη της σεζόν και αποκάλυψε πως αντιμετώπισε την πίεση του Max Vestappen.
Διαβάστε επίσης: Verstappen: «Ανεπίτρεπτα τα προβλήματά μας»
Παρά το καταστροφικό φινάλε του αγώνα για την Red Bull, όταν οι κινητήρες και στα δυο μονοθέσια σταμάτησαν να λειτουργούν, Leclerc και Vestappen πάλεψαν πλάι πλάι στο δεύτερο stint του αγώνα. Ο Μονεγάσκος μίλησε για την τακτική που ακολούθησε απέναντι στις επιθέσεις του Πρωταθλητή.
Έμεινα κοντά στην στροφή 2, γιατί βρέθηκα πίσω του για πολύ λίγο και μετά έκανα το overtake στον Max στην στροφή 4. Ήταν λίγο δύσκολο αλλά πέτυχε. Ήμασταν και οι δυο οριακά και μονομαχήσαμε σκληρά, δίναμε όμως αρκετό χώρο ο ένας στο άλλο και αυτό ήταν πολύ καλό. Στη συνέχεια, ήταν πιο εύκολο από όσο περίμενα να προβλέψω τις κινήσεις του σε σχέση με άλλες χρονιές και η μονομαχία μας ήταν πολύ κοντά.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με τις προβλέψεις του ΑΜΝ για το 2022.
Το μεγάλο ρίσκο της Ferrari να αφιερώσει την περσινή σεζόν στην προετοιμασία για το 2022 απέβη καρποφόρα. Στην πίστα του Μπαχρέιν Leclerc και Carlos Sainz σημείωσαν το 1-2, ένα πολλά υποσχόμενο αποτέλεσμα για την συνέχεια του Πρωταθλήματος.
Perfect race-craft, lap after lap 🤤
The new era is just getting started…#BahrainGP #F1 pic.twitter.com/BEb9shBRI4
— Formula 1 (@F1) March 21, 2022
Οι δυο πιλότοι βρέθηκαν να επιχειρούν αλλεπάλληλα overtake ο ένας στο άλλο. Ο Leclerc τόνισε πως το σημαντικότερο ήταν να μείνει εντός ζώνης DRS. Η τακτική αυτή ωφέλησε όταν μπήκε για αλλαγή ελαστικών. Η σημαντική χρονική διαφορά τού επέτρεψε να βγει ξανά μπροστά από τον Vestappen κατά την έξοδό του από τα pits.
Προσπαθούσα να φρενάρω νωρίς στην στροφή 1 ώστε να πάρω το DRS στην στροφή 4 και το πλάνο μου πέτυχε και τις τρεις φορές. Ήταν πολύ αμφίρροπη η κατάσταση, διότι δυσκολευόμουν αρκετά με την ενέργεια της μπαταρίας που έπρεπε να διαχειριστώ. Μετά τον τρίτο γύρο από το overtake ήταν καλύτερα και μπορούσα να πιέσω περισσότερο για να αυξήσω την διαφορά μου μπροστά.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της Ferrari στην Formula 1 μετά το GP Σιγκαπούρης το 2019. Θα καταφέρει να κρατήσει την κυριαρχία και το υπόλοιπο της σεζόν;