spot_img

Πρόλογος WEC: Άνετο 1-2 για την Toyota αλλά με ερωτηματικά

H Super Season του WEC ξεκίνησε και επίσημα, με το τεστ διάρκειας 30 ωρών στη πίστα του Paul Ricard να αποτελεί πλέον παρελθόν.

Η διαδικασία ξεκίνησε την Παρασκευή και ολοκληρώθηκε το Σάββατο το απόγευμα, με τις περισσότερες ομάδες να συμμετέχουν και στις 30 ώρες που ήταν διαθέσιμες.

Ταχύτερος όλων ήταν ο Mike Conway στο #8 με χρόνο στο 1:32.662 που σημειώθηκε την πρώτη ημέρα. Για την ιστορία, το #8 χρησιμοποίησε το πακέτο υψηλής κάθετης δύναμης, ενώ το #7 που ήταν 1.9s πιο πίσω, χρησιμοποίησε το πακέτο χαμηλής κάθετης δύναμης. Το #7 συμπλήρωσε 839 γύρους, κάνοντας ένα εκτεταμένο τεστ αντοχής.

Η διαφορά των δύο Toyota ήταν στα 4.3s από τον ανταγωνισμό και συγκεκριμένα το #11 της SMP Racing που συμπλήρωσε μόλις 248 γύρους, ενώ στην 4η θέση βρέθηκε το #1 της Rebellion Racing με263. Άκρως θετικό το τεστ για την πρωταθλήτρια ομάδα της LMP2 για το 2017, καθώς ήταν τα πρώτα χιλιόμετρα του αγωνιστικού με τον κινητήρα της Gibson.

Στην 5η θέση έχουμε το #17 BR1 της SMP Racing με 267 γύρους και στην 6η θέση ήταν το #4 της ByKolles, όντας 5.1s πίσω από τον ρυθμό των Toyota. Η ομάδ αόμως κατάφερε να συμπληρώσει 331 γύρους με το CLM P1/01.

Στα 0.3s πίσω του ήταν το πρώτο αγωνιστικό της Ginetta. Το #6 της Manor ολοκλήρωσε 121 γύρους και άφησε στην 8η θέση το #10 της Dragonspeed και το έτερο αγωνιστικό της Manor στη τελευταία θέση.

Όμως, όπως προέκυψε από τις δοκιμές, η Toyota μέχρι τις 7 το απόγευμα της Παρασκευής, έτρεχε τα δύο TS050 Hybrid εκτός κανονισμών και περιορισμών στην απόδοση του κινητήρα και του υβριδικού συστήματος. Στην ομάδα, ήθελαν να δοκιμάσουν ένα καινούργιο σύστημα ψύξης που σύμφωνα με τις πληροφορίες, δούλεψε καλύτερα απ’ότι αναμενόταν.

Όμως, υπάρχουν και τα αρνητικά νέα για την μόνη εργοστασιακή ομάδα. Οι χρόνοι της εντός κανονισμών δεν ήταν κοντά ούτε στον ταχύτερο (τον δικό τους), ούτε όμως στους αντιπάλους τους. Όπως προκείπτει από τα γυρολόγια, η Toyota έγραψε τον 5ο ταχύτερο χρόνο εντός κανονισμών, κάτι που σίγουρα είναι ανησυχητικό και ενδεχωμένως να οδηγήσει σε αλλαγές πριν τον πρώτο αγώνα στο Spa.

Στην LMP2, η Dragonspeed με το #31 Oreca έγραψε τον ταχύτερο χρόνο δια χειρός Pastor Maldonado. O οδηγός από τη Βενεζουέλα, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:40.771 και άφησε 0.3s πίσω του το #36 της Signatech Alpine H Dragonspeed μάλιστα είναι μια από τις ομάδες που θα αγωνιστούν με ελαστικά της Michelin. Στην 3η θέση βρέθηκε το #28 της TDS Racing.

Στην GTE-Pro, η Porsche εκανε το 1-2, με ταχύτερο αγωνιστικό να είναι το #91 Porsche 911 RSR των Gianmaria Bruni και Richard Lietz. Ο ταχύτερος χρόνος τους ήταν στο 1:51.332 και ήταν 0.5s ταχύτερος από το #92. Στην 3η και 4η θέση ήταν τα δύο Ford GT, με το #67 μπροστά από το #66.

Από εκεί και πέρα, ακολούθησαν η #51 Ferrari, η #82 BMW M6 και η #97 Aston Martin. Όμως όλοι αυτοί ήταν πιο αργοί από τον ταχύτερο χρόνο της GTE-Am. Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο, πως το sandbagging είναι το πιο σύνηθες φαινόμενο στην GTE κατηγορία.

Στην GTE-Am, η Porsche έκανε εκεί το 1-2-3, με το #88 της Dempsey Proton να γράφει το 1:52.936 δια χειρός Mateo Cairoli. Στην 2η θέση ήταν η #86 Porsche της Gulf Racing, ενώ την πρώτη 3άδα ολοκλήρωσε το #77 της Dempsey Proton.

O πρώτος αγώνας του WEC για την Super Season, είναι προγραμματισμένος για το πρώτο Σαββατοκύριακο του Μαΐου.

Αποτελέσματα: Πρόλογος    

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles