spot_img

Red Bull: «Δεν τελείωσε η εποχή της Mercedes»

Η αυστριακή ομάδα είναι πεπεισμένη πως η Mercedes μπορεί να ανακάμψει από το κακό της ξεκίνημα στη νέα εποχή της Formula 1 και να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στη μάχη του Πρωταθλήματος.

Το ξεκίνημα της νέας εποχής της Formula 1 το 2022 βρίσκει στους δύο πρώτους αγώνες τη Ferrari και τη Red Bull Racing ως τα δύο ταχύτερα μονοθέσια. Η Mercedes έχει καταφέρει, ως ένα βαθμό, να περιορίσει βαθμολογικά τις απώλειές της, ωστόσο είναι ξεκάθαρα η τρίτη δύναμη στο grid και δεν μπόρεσε να πλησιάσει τις δύο πρώτες ομάδες στα GP Μπαχρέιν και Σαουδικής Αραβίας. 

Διαβάστε επίσης: Η Mercedes ετοιμάζει μεγάλες αναβαθμίσεις

Παρά την πρώτη εικόνα για το 2022, ο Dr. Helmut Marko είναι σίγουρος πως η Mercedes παραμένει «απειλή» για το Πρωτάθλημα. Ο Σύμβουλος της Red Bull Racing σε θέματα Formula 1 μίλησε στο κανάλι της γερμανικής ιστοσελίδας Formel1.de στο YouTube, όπου και ξεχώρισε την κακή φόρμα της Mercedes από αυτήν που είχε η Red Bull Racing στο ξεκίνημα της υβριδικής εποχής.

Θα πρέπει να ξεχωρίσουμε αυτές τις δύο περιόδους. Η περίοδος μετά το 2013 καθορίστηκε από τους νέους κανονισμούς στους κινητήρες και η Mercedes είχε εκπληκτική κυριαρχία σε αυτόν τον τομέα. Ήταν περίπου δύο δευτερόλεπτα μπροστά από όλους, όμως προφανώς δεν το έδειχναν. Τώρα, με την αλλαγή στο σασί και στο κομμάτι των μονάδων ισχύος, οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες. Η Mercedes δεν είναι, πλέον, ικανή να ανατρέψει τα δεδομένα και να ξεκινήσει άμεσα με τεράστιο πλεονέκτημα. Όμως, αυτή η ομάδα διαθέτει στο προσωπικό της ορισμένους από τους κορυφαίους ανθρώπους στον τομέα του σασί. Είμαι απόλυτα σίγουρος πως θα επιστρέψουν εάν καταφέρουν να ελέγξουν τις αναπηδήσεις. Και ο Lewis Hamilton είναι 9 πόντους πίσω από τον Verstappen, κάτι που δεν είναι τίποτα. Δεν νομίζω πως τελείωσε η εποχή της Mercedes, όμως ίσως είναι μία μάχη με ίσους όρους.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Σαουδικής Αραβίας.

Ταυτόχρονα με το φαινόμενο των αναπηδήσεων (porpoising), η Mercedes φαίνεται πως έχασε το όποιο πλεονέκτημα είχε στη μονάδα ισχύος της. Ο γερμανικός κινητήρας δεν είναι τόσο ισχυρός όσο στα προηγούμενα χρόνια της υβριδικής εποχής. Ο Helmut Marko εικάζει πως αυτό οφείλεται στη νέα σύνθεση των καυσίμων που υπάρχει από τη φετινή σεζόν.

Δεν ξέρω ακριβώς για ποιο λόγο έχει πέσει σε απόδοση η Mercedes. Σίγουρα θα έχει να κάνει με την αύξηση (σε περιεκτικότητα) των συνθετικών καυσίμων, τα οποία πήγαν από το 5% στο 10%.

Photo: Mercedes-AMG

Έπειτα, ο Marko ρωτήθηκε αν έχει ενημερωθεί για κάποια ανταπόκριση από την πλευρά της γερμανικής ομάδας, σε ό,τι έχει να κάνει με τα νέα καύσιμα:

Δεν ήταν «παιχνιδάκι» για εμάς και δεν είναι το ίδιο για όλους. Φυσικά, όμως, δεν έχουμε τη λεπτομερή γνώση που διαθέτει η Mercedes. Παρ’ όλα αυτά, η λογική εξήγηση συνδέεται με τα καύσιμα. Και φυσικά, όταν έχεις ένα τέτοιες απώλειες, πρώτα από όλους ο Andy Cowell (η αποχώρησή του) κι έπειτα άλλοι 50 καλοί υπάλληλοι που έφυγαν, η επίδρασή τους (από την αποχώρησή τους) στην πραγματικότητα είναι αρκετά φυσιολογική.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Τέλος, ο Helmut Marko επιβεβαίωσε πως τα άτομα αυτά ανήκουν, κατά μία έννοια, στο δυναμικό της Red Bull Racing. Γενικότερα, όμως, δεν υποτιμά την αξία της Mercedes σαν ομάδα και περιμένει πως αργά ή γρήγορα η γερμανική ομάδα θα επανέλθει στη διεκδίκηση νικών.

Δείτε το GP Imola για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles