spot_img

Renault: Η τεχνολογία της F1 πρέπει να διαφέρει από αυτή της Formula E

O επικεφαλής της Renault, Ciryl Abiteboul, εξέφρασε την διαφωνία του για μία «κοινή πορεία της F1 με την Formula E» και ξεκαθάρισε πως οι δύο κατηγορίες πρέπει να κρατήσουν διαφορετικές ταυτότητες.

Οι υβριδικοί κινητήρες που μπήκαν στη ζωή της F1 το 2014, έφεραν την τεχνολογία των αυτοκινήτων δρόμου στις πίστες, με το νέο αφεντικό της F1, Ross Brawn να λέει πως σύμφωνα με αυτή τη λογική, το επόμενο βήμα είναι η ηλεκτρική ενέργεια.

Ο Abiteboul από τη μεριά του, πιστεύει πως δεν είναι σωστό να έχουν οι δύο κατηγορίες την ίδια τεχνολογία, καθώς η Formula E(στην οποία συμμετέχει ως κατασκευαστής η Renault) αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτρική ενέργεια.

«Είναι πάντα δύσκολο να βρεις την κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα σε διάφορες κατηγορίες, όπως η F1, η Formula E και οι αγώνες αντοχής. Πρέπει να εξασφαλίσουμε πως κάθε κατηγορία θα αποτελείται από έναν συγκεκριμένο τομέα, διαφορετικό από τους υπόλοιπους.  Δεν θα ήταν ωραίο εάν παραπάνω από μία κατηγορία πήγαιναν στην ίδια κατεύθυνση, γιατί δεν θα είχε νόημα να έχεις δύο διαφορετικές κατηγορίες για το ίδιο πράγμα».

Με την νέα ιδιοκτησία της F1, την Liberty Media, να ετοιμάζεται να ανοίξει συζητήσεις για ενδεχόμενη αλλαγή των κινητήρων το 2020, ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt έκανε ξεκάθαρο πως το σπορ πρέπει να διατηρήσει τη σταθερότητά του. Ο Γάλλος προειδοποίησε, πως αν η F1 αλλάξει σε πιο δυνατούς και λιγότερο φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες, τότε 3 στους 4 κατασκευαστές θα αποχωρήσουν. H Renault αγωνίζεται τόσο στην F1 αλλά και στην Formula E.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Ο Abiteboul από τη μεριά του, πιστεύει πως πρέπει να συζητηθούν όλες οι παράμετροι που θα πέσουν στο τραπέζι, όσον αναφορά το μέλλον του αθλήματος.

«Το να γυρίσουμε πίσω όσον αναφορά τους κινητήρες θα είναι δύσκολο, όμως είμαστε ανοιχτοί σε αρκετούς τομείς και δεν πρόκειται να αρχίσουμε τις απειλές. Μπορεί η  F1 να μην χρειάζεται να στηριχθεί στην παρούσα τεχνολογία, όμως θα πρέπει να είναι έτοιμη να χάσει την ανάλογη οικονομική υποστήριξη. Μπορεί η λύση να μην είναι σχετική με τα συμβατικά αυτοκίνητα, αλλά με τη κοινωνία στο σύνολο. Πρέπει να τα λάβουμε όλα υπόψιν».   

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles