Rossi: «Ίσως φταίει που είμαι πάντα μπροστά»

Ο Valentino Rossi είχε έναν κακό αγώνα στην Τσεχία, μιας και η λάθος στρατηγική αλλαγής μοτοσυκλέτας του στέρησε τη μάχη για τη νίκη.

Ο Ιταλός έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση και γρήγορα ανέβηκε στην 2η θέση, ενώ λίγο αργότερα προσπέρασε τον Jorge Lorenzo για την πρωτοπορία, όταν εκείνος έμπαινε στα pit.

O Vale, άργησε πάρα πολύ να μπει για αλλαγή μοτοσυκλέτας με στεγνά ελαστικά και έπεσε πολύ πίσω. Τελικά όμως, χάρη στην πολύ καλή του απόδοση πήρε την 4η θέση, όπου με τα δεδομένα του αγώνα όπως εξελίχθηκε ήταν το μέγιστο.

Μιλώντας μετά τον αγώνα, προσπάθησε να εξηγήσει τι έγινε.

Ελπίζω μέχρι το τέλος της καριέρας μου να καταφέρω να πάρω ένα βάθρο σε αγώνα flag-top-flag. Δεν είναι κομψό να πω ποιος έφταιγε ή ακριβώς το τι έγινε, όμως σίγουρα υπήρξε πρόβλημα επικοινωνίας. Δεν είναι το ίδιο με το Sachsenring πέρυσι. Τότε μου είχαν δείξει στην ταμπέλα να βγω, αλλά εγώ δεν σταμάτησα. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο είχαμε πει ότι αμέσως μόλις μου έλεγαν να βγω, θα το έκανα. Όμως η ειδοποίηση ήρθε ένα γύρο αργότερα.

Στη συνέχεια δήλωσε αστειευόμενος πως ίσως επειδή είναι πάντα στην 1η θέση γίνονται τέτοια λάθη, ενώ παραδέχθηκε πως σε τέτοιες συνθήκες δεν είναι αρκετά καλός στο να επιλέξει τη σωστή στιγμή να μπει για αλλαγή μοτοσυκλέτας.

Ίσως φταίει που σε τέτοιες συνθήκες είμαι πάντα μπροστά. Πάω πολύ γρήγορα στο βρεγμένο. Πέρα από την πλάκα δεν είχαμε και τύχη. Η Honda είναι καλύτερη από εμάς σε αυτές τις συνθήκες και όταν ο Pedrosa μπήκε μέσα, πολλοί τον ακολούθησαν αποκτώντας πλεονέκτημα. Παραδέχομαι ότι τέτοιου είδους αγώνες δεν είναι το δυνατό μου σημείο, αλλά είμαι βέβαιος ότι μέχρι να τελειώσει η καριέρα μου θα πάρω βάθρο σε flag-to-flag αγώνα. Κρίμα πάντως, γιατί θα παίρναμε σημαντικούς βαθμούς. Αν ήταν στεγνός αγώνας από την αρχή θα πάλευα για το βάθρο και ίσως κάτι παραπάνω αν ήταν στο βρεγμένο. Παραδέχομαι και πάλι ότι σε τέτοιες συνθήκες, δεν μπορώ να κατανοήσω ακριβώς το πότε είναι η σωστή στιγμή να βγω. Δεν είναι το δυνατό μου σημείο. Θα ήταν καλύτερα να ήμουν 10 βαθμούς πίσω από τον Marquez και όχι 22 βαθμούς, αλλά το πρωτάθλημα είναι ακόμα ανοιχτό. Όπως και να ‘χει, δουλέψαμε καλά όλο το σ/κ κι εγώ το διασκέδασα ερχόμενος από τόσο πίσω και στο τέλος έχασα για πολύ λίγο το βάθρο.

Related Articles

H Rodin «κάρφωσε» ποια νέα ομάδα της F1 πήρε έγκριση

Σε σίριαλ φαίνεται πως εξελίσσεται η επιλογή της ενδέκατης ομάδας στη F1 από την FIA, καθώς σύμφωνα με μία υποψήφια, μία συγκεκριμένη πήρε ήδη...

Η απογοήτευση του Hamilton με τη Mercedes

O Lewis Hamilton έχει ένα συγκεκριμένο παράπονο από τη Mercedes και η γερμανική ομάδα δεν έχει κάνει όσα θα έπρεπε για να τον κάνει...

Με ποιους πρωταθλητές ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ο Newey;

O Adrian Newey έκανε ωμή παραδοχή για μία ομάδα στην οποία δεν πήγε ποτέ και δύο οδηγούς που θα ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ποτέ...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

H Rodin «κάρφωσε» ποια νέα ομάδα της F1 πήρε έγκριση

Σε σίριαλ φαίνεται πως εξελίσσεται η επιλογή της ενδέκατης ομάδας στη F1 από την FIA, καθώς σύμφωνα με μία υποψήφια, μία συγκεκριμένη πήρε ήδη...

Η απογοήτευση του Hamilton με τη Mercedes

O Lewis Hamilton έχει ένα συγκεκριμένο παράπονο από τη Mercedes και η γερμανική ομάδα δεν έχει κάνει όσα θα έπρεπε για να τον κάνει...

Με ποιους πρωταθλητές ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ο Newey;

O Adrian Newey έκανε ωμή παραδοχή για μία ομάδα στην οποία δεν πήγε ποτέ και δύο οδηγούς που θα ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ποτέ...

H FIA παραδέχθηκε εύνοια προς τον Verstappen

H FIA παραδέχθηκε τις λάθος αποφάσεις της στο Grand Prix Σιγκαπούρης που ευνόησαν τον Max Verstappen της Red Bull Racing. Στο Grand Prix Σιγκαπούρης της...

«Πυρ και μανία» ο Gasly με την Alpine: «Τι στο ***» (vid)

O Pierre Gasly ήταν άκρως εκνευρισμένος με τον τρόπο που η Alpine διαχειρίστηκε τους τελευταίους γύρους του Grand Prix Ιαπωνίας. Στο Grand Prix Ιαπωνίας της...