Rossi: «Ίσως φταίει που είμαι πάντα μπροστά»

Ο Valentino Rossi είχε έναν κακό αγώνα στην Τσεχία, μιας και η λάθος στρατηγική αλλαγής μοτοσυκλέτας του στέρησε τη μάχη για τη νίκη.

Ο Ιταλός έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση και γρήγορα ανέβηκε στην 2η θέση, ενώ λίγο αργότερα προσπέρασε τον Jorge Lorenzo για την πρωτοπορία, όταν εκείνος έμπαινε στα pit.

O Vale, άργησε πάρα πολύ να μπει για αλλαγή μοτοσυκλέτας με στεγνά ελαστικά και έπεσε πολύ πίσω. Τελικά όμως, χάρη στην πολύ καλή του απόδοση πήρε την 4η θέση, όπου με τα δεδομένα του αγώνα όπως εξελίχθηκε ήταν το μέγιστο.

Μιλώντας μετά τον αγώνα, προσπάθησε να εξηγήσει τι έγινε.

Ελπίζω μέχρι το τέλος της καριέρας μου να καταφέρω να πάρω ένα βάθρο σε αγώνα flag-top-flag. Δεν είναι κομψό να πω ποιος έφταιγε ή ακριβώς το τι έγινε, όμως σίγουρα υπήρξε πρόβλημα επικοινωνίας. Δεν είναι το ίδιο με το Sachsenring πέρυσι. Τότε μου είχαν δείξει στην ταμπέλα να βγω, αλλά εγώ δεν σταμάτησα. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο είχαμε πει ότι αμέσως μόλις μου έλεγαν να βγω, θα το έκανα. Όμως η ειδοποίηση ήρθε ένα γύρο αργότερα.

Στη συνέχεια δήλωσε αστειευόμενος πως ίσως επειδή είναι πάντα στην 1η θέση γίνονται τέτοια λάθη, ενώ παραδέχθηκε πως σε τέτοιες συνθήκες δεν είναι αρκετά καλός στο να επιλέξει τη σωστή στιγμή να μπει για αλλαγή μοτοσυκλέτας.

Ίσως φταίει που σε τέτοιες συνθήκες είμαι πάντα μπροστά. Πάω πολύ γρήγορα στο βρεγμένο. Πέρα από την πλάκα δεν είχαμε και τύχη. Η Honda είναι καλύτερη από εμάς σε αυτές τις συνθήκες και όταν ο Pedrosa μπήκε μέσα, πολλοί τον ακολούθησαν αποκτώντας πλεονέκτημα. Παραδέχομαι ότι τέτοιου είδους αγώνες δεν είναι το δυνατό μου σημείο, αλλά είμαι βέβαιος ότι μέχρι να τελειώσει η καριέρα μου θα πάρω βάθρο σε flag-to-flag αγώνα. Κρίμα πάντως, γιατί θα παίρναμε σημαντικούς βαθμούς. Αν ήταν στεγνός αγώνας από την αρχή θα πάλευα για το βάθρο και ίσως κάτι παραπάνω αν ήταν στο βρεγμένο. Παραδέχομαι και πάλι ότι σε τέτοιες συνθήκες, δεν μπορώ να κατανοήσω ακριβώς το πότε είναι η σωστή στιγμή να βγω. Δεν είναι το δυνατό μου σημείο. Θα ήταν καλύτερα να ήμουν 10 βαθμούς πίσω από τον Marquez και όχι 22 βαθμούς, αλλά το πρωτάθλημα είναι ακόμα ανοιχτό. Όπως και να ‘χει, δουλέψαμε καλά όλο το σ/κ κι εγώ το διασκέδασα ερχόμενος από τόσο πίσω και στο τέλος έχασα για πολύ λίγο το βάθρο.

Related Articles

Ο Horner περίμενε την απομάκρυνση του Binotto από τη Ferrari

Ο Christian Horner αποκάλυψε πως η απόφαση του Mattia Binotto να παραιτηθεί από τη θέση του επικεφαλής της Scuderia Ferrari δεν του προκαλεί καμία...

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ο Horner περίμενε την απομάκρυνση του Binotto από τη Ferrari

Ο Christian Horner αποκάλυψε πως η απόφαση του Mattia Binotto να παραιτηθεί από τη θέση του επικεφαλής της Scuderia Ferrari δεν του προκαλεί καμία...

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...