Rossi: «Ίσως φταίει που είμαι πάντα μπροστά»

Ο Valentino Rossi είχε έναν κακό αγώνα στην Τσεχία, μιας και η λάθος στρατηγική αλλαγής μοτοσυκλέτας του στέρησε τη μάχη για τη νίκη.

Ο Ιταλός έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση και γρήγορα ανέβηκε στην 2η θέση, ενώ λίγο αργότερα προσπέρασε τον Jorge Lorenzo για την πρωτοπορία, όταν εκείνος έμπαινε στα pit.

O Vale, άργησε πάρα πολύ να μπει για αλλαγή μοτοσυκλέτας με στεγνά ελαστικά και έπεσε πολύ πίσω. Τελικά όμως, χάρη στην πολύ καλή του απόδοση πήρε την 4η θέση, όπου με τα δεδομένα του αγώνα όπως εξελίχθηκε ήταν το μέγιστο.

Μιλώντας μετά τον αγώνα, προσπάθησε να εξηγήσει τι έγινε.

Ελπίζω μέχρι το τέλος της καριέρας μου να καταφέρω να πάρω ένα βάθρο σε αγώνα flag-top-flag. Δεν είναι κομψό να πω ποιος έφταιγε ή ακριβώς το τι έγινε, όμως σίγουρα υπήρξε πρόβλημα επικοινωνίας. Δεν είναι το ίδιο με το Sachsenring πέρυσι. Τότε μου είχαν δείξει στην ταμπέλα να βγω, αλλά εγώ δεν σταμάτησα. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο είχαμε πει ότι αμέσως μόλις μου έλεγαν να βγω, θα το έκανα. Όμως η ειδοποίηση ήρθε ένα γύρο αργότερα.

Στη συνέχεια δήλωσε αστειευόμενος πως ίσως επειδή είναι πάντα στην 1η θέση γίνονται τέτοια λάθη, ενώ παραδέχθηκε πως σε τέτοιες συνθήκες δεν είναι αρκετά καλός στο να επιλέξει τη σωστή στιγμή να μπει για αλλαγή μοτοσυκλέτας.

Ίσως φταίει που σε τέτοιες συνθήκες είμαι πάντα μπροστά. Πάω πολύ γρήγορα στο βρεγμένο. Πέρα από την πλάκα δεν είχαμε και τύχη. Η Honda είναι καλύτερη από εμάς σε αυτές τις συνθήκες και όταν ο Pedrosa μπήκε μέσα, πολλοί τον ακολούθησαν αποκτώντας πλεονέκτημα. Παραδέχομαι ότι τέτοιου είδους αγώνες δεν είναι το δυνατό μου σημείο, αλλά είμαι βέβαιος ότι μέχρι να τελειώσει η καριέρα μου θα πάρω βάθρο σε flag-to-flag αγώνα. Κρίμα πάντως, γιατί θα παίρναμε σημαντικούς βαθμούς. Αν ήταν στεγνός αγώνας από την αρχή θα πάλευα για το βάθρο και ίσως κάτι παραπάνω αν ήταν στο βρεγμένο. Παραδέχομαι και πάλι ότι σε τέτοιες συνθήκες, δεν μπορώ να κατανοήσω ακριβώς το πότε είναι η σωστή στιγμή να βγω. Δεν είναι το δυνατό μου σημείο. Θα ήταν καλύτερα να ήμουν 10 βαθμούς πίσω από τον Marquez και όχι 22 βαθμούς, αλλά το πρωτάθλημα είναι ακόμα ανοιχτό. Όπως και να ‘χει, δουλέψαμε καλά όλο το σ/κ κι εγώ το διασκέδασα ερχόμενος από τόσο πίσω και στο τέλος έχασα για πολύ λίγο το βάθρο.

Related Articles

Η Mercedes έχει σχέδιο για να επιστρέψει στην κορυφή

Βλέψεις για νίκες και πρωταθλήματα έχει η Mercedes-AMG στη Formula 1, ωστόσο πρέπει να αποδείξει πως μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά και άμεσα. Για δεύτερη συνεχόμενη...

MotoGP, Αργεντινή: Το πρόγραμμα του αγωνιστικού τριημέρου

Διαβάστε παρακάτω το αγωνιστικό πρόγραμμα για τον αγώνα του MotoGP στην Αργεντινή, το δεύτερο για τη φετινή αγωνιστική σεζόν. Έπειτα από ένα άκρως επεισοδιακό Grand...

GP Αυστραλίας: Το πρόγραμμα του αγωνιστικού τριημέρου

Όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει το αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 για το GP Αυστραλίας και παρακάτω ακολουθεί το πρόγραμμα. Ο τρίτος αγώνας του...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes έχει σχέδιο για να επιστρέψει στην κορυφή

Βλέψεις για νίκες και πρωταθλήματα έχει η Mercedes-AMG στη Formula 1, ωστόσο πρέπει να αποδείξει πως μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά και άμεσα. Για δεύτερη συνεχόμενη...

MotoGP, Αργεντινή: Το πρόγραμμα του αγωνιστικού τριημέρου

Διαβάστε παρακάτω το αγωνιστικό πρόγραμμα για τον αγώνα του MotoGP στην Αργεντινή, το δεύτερο για τη φετινή αγωνιστική σεζόν. Έπειτα από ένα άκρως επεισοδιακό Grand...

GP Αυστραλίας: Το πρόγραμμα του αγωνιστικού τριημέρου

Όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει το αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 για το GP Αυστραλίας και παρακάτω ακολουθεί το πρόγραμμα. Ο τρίτος αγώνας του...

Η Ferrari ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στην SF-23

Στην αντεπίθεση περνά η Scuderia Ferrari, καθώς ετοιμάζει ένα πολύ σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων που θα «κουμπώσει» στην SF-23 στους επόμενους αγώνες.  Η σεζόν του 2023...

Sainz: «Η Red Bull αξίζει να κυριαρχεί»

Ο οδηγός της Scuderia Ferrari, Carlos Sainz παραδέχθηκε πως δύσκολα θα καταφέρει άλλη ομάδα να διεκδικήσει το φετινό πρωτάθλημα της F1 από τη Red...