Ο σχεδιαστής της πίστας του Zandvoort, Jarno Zaffelli, μιλάει για τις αλλαγές που θα υποστεί η πίστα που επιστρέφει στο καλεντάρι της F1 και τις δυσκολίες που θα έχουν οι οδηγοί.
Το 2020, τα μονοθέσια της Formula 1 θα επιστρέψουν στην πίστα της Ολλανδίας, όπου αναμένεται να γεμίσει από τους φανατικούς οπαδούς του Max Verstappen. Όμως για να συμβεί αυτό, πρέπει να υποστεί αλλαγές ώστε να αναβαθμιστεί σε Grade 1 σιρκουί όπως προβλέπει η FiA.
Οι αλλαγές που θα υποστεί, δεν είναι μόνο στα περιφερειακά με νέα paddock, αλλά η χάραξη θα αλλάξει, με τη τελευταία στροφή να είναι το σήμα κατατεθέν, μιας και θα έχει κλίση 18 μοιρών και θα φέρει το όνομα του Arie Luyendyk. Ο Zaffelli, στον οποίο ανήκει η σχεδιαστική εταιρεία Dromo που έχει αναλάβει την ανασχεδίαση του Zandvoort, μίλησε για τις αλλαγές και φαίνεται παραπάνω από ενθουσιασμένος.
Αλλάζουμε ένα ιστορικό σιρκουί σε πολλές περιπτώσεις, προσθέτοντας μια στροφή όπου εδώ και δεκαετίες δεν έχουμε δει στη Formula 1. Αυτό είναι ένα πρότζεκτ με τεράστιο ρίσκο, τόσο για εμάς, τους ιθύνοντες του σπορ και όλων όσων εμπλέκονται. Σύμφωνα με τις προσομοιώσεις μας, οι οδηγοί θα μπορούν να πηγαίνουν με τέρμα γκάζι στη στροφή 2. Μετά θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως οι οδηγοί θα προσελκύσουν την επόμενη στροφή, καθώς θα έχει κλίση πάνω από 13 μοίρες. Το νέο Zandvoort θα είναι μια πίστα για πολύ γενναίους οδηγούς, ειδικά στο σημείο της στροφής 8. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα για τη πίστα. Οι οδηγοί είμαι σίγουρος πως είναι πολύ περίεργοι για το πως θα προσεγγίσουν τη πίστα και που μπορούν να προσπεράσουν. Όλοι είναι πολύ ενθουσιασμένοι για το Zandvoort και οι απαιτήσεις είναι πολλές.
Τέλος, μίλησε για τα δεδομένα τα οποία δεν έχουν οι ομάδες, πράγμα που θα τις φέρει στον αγώνα λιγότερο προετοιμασμένες.
Οι ομάδες έχουν ορισμένα δεδομένα, αλλά δεν ξέρουν πως θα είναι η πίστα. Θα κρατήσουμε όλα τα δεδομένα για εμάς. Το κάνουμε, γιατί δεν θέλουμε να έχουν χρόνο για να κάνουν προσομοιώσεις. Έτσι, υπάρχει και το στοιχείο του αγνώστου για όλους.
Η πίστα του Zandvoort έχει φιλοξενήσει 34 GP στην F1 από το 1948 μέχρι από το 1985, με τον Jim Clark να έχει 4 νίκες, ενώ ο τελευταίος νικητής ήταν ο Niki Lauda.