Σκέψεις για κοινή πλατφόρμα LMP1 & DPi το 2020

Ο πρόεδρος της ACO, Pierre Fillion και ο CEO του WEC, Gerard Neveu, αποκάλυψαν πως το νέο σετ κανονισμών της LMP1 το 2020  θα περιλαμβάνει και την πλατφόρμα DPi.

Ο πέμπτος αγώνας του WEC για το 2017 τράβηξε τα βλέμματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς πέρα από την άπλετη δράση στη πίστα, είχαμε και εξωαγωνιστικά νέα.

Η ACO & η FiA ανακοίνωσαν το νέο πρόγραμμα του WEC που περιλαμβάνει μια Super Season, ενώ αποκάλυψαν τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς για την LMP1 το 2018.

Επίσης, οι κανονισμοί για το 2020 στην LMP1 θα είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους που είχαν ανακοινωθεί στο Le Mans, με τον Fillion να δηλώνει πως δεν αποκλείεται να δούμε τα DPi να περιλαμβάνονται στο ίδιο σετ κανονισμών.

Πρέπει να ανοίξουμε τη συζήτηση. Ποιο είναι το μέλλον της LMP1 και ποιο το μέλλον των DPi. Είμαι πολύ ενθουσιώδης για κοινή συνύπαρξη πρωτότυπων ανάμεσα στην IMSA και την ACO και για εμένα δεν είναι όνειρο. Νομίζω πως μπορούμε να δουλέψουμε σε αυτό.

Το 2020 είναι το κατάλληλο σημείο για την κοινή συνύπαρξη των δύο ειδών αγωνιστικών, μιας και ολοκληρώνεται ο 4ετής κανονισμός ομολογκαρίσματος στα DPi. Επιπλέον, αργότερα μέσα στη χρονιά θα έχουμε τους νέους κανονισμούς της LMP1 σε ισχύ για τη σεζόν 2020/2021.

Ο Neveu από την άλλη, θα ήθελε τα DPi στο άμεσο μέλλον και είναι ευχαριστημένος με τον τρόπο που έχουν εξελιχθεί τα πράγματα για το μακροπρόθεσμο μέλλον του WEC.

«Ελπίζω να πάμε προς αυτή τη κατεύθυνση [LMP1 & DPi]. Εάν η συνεργασία κυλίσει ομαλά ανάμεσα σε ACO και IMSA, τότε κοιτάζουμε μακροπρόθεσμα. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον. Τα DPi μαζί με τα LMP1. Δεν ξέρω πως θα δουλέψει, δεν το ρωτάω αυτό σήμερα. Αλλά είμαστε ανοικτοί για να συζητήσουμε.

Αρκετοί κατασκευαστές, μεταξύ αυτών και η McLaren, πιέζουν στο παρασκήνιο, ώστε να δούμε τα DPi να αγωνίζονται στις 24H του Le Mans. Αυτό θα επιτρέψει σε μια ιδιωτική ομάδα να διεκδικήσει νίκες στις 24H της Daytona, στις 12H του Sebring και στις 24H του Le Mans.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει πριν το 2020 όπως δήλωσε ο Neveu, καθώς δεν υπάρχει χώρος στο WEC για επιπλέον κατηγορία.

Τα DPi είναι ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο. Δουλεύει εξαιρετικά στο πρωτάθλημα της IMSA. Όμως, αγωνίζονται απέναντι στα LMP2. Δεν έχω χώρο στο WEC ώστε να φέρω μια επιπλέον κατηγορία. Εάν κάποιος αναρωτιέται γιατί δεν σκεφτόμαστε τα DPi καθώς δεν έχουμε LMP1. Δεν είναι το θέμα αυτό. Έχουμε την Toyota, έχουμε την Peugeot που δουλεύει πολύ σκληρά για να επιστρέψει. Υπάρχουν κι άλλοι κατασκευαστές που ενδιαφέρονται. Θα έχουμε τουλάχιστον 4-5 ιδιωτικά LMP1 του χρόνου. Η κατηγορία ξεκάθαρα υπάρχει. Δεν μπορώ να πω στην Dallara και στους άλλους κατασκευαστές LMP1 να εξαφανιστούν.

Από τη μεριά του, ο Fillion τόνισε κάτι πολύ σημαντικό για τα DPi, εφόσον τους επιτραπεί η συμμετοχή στο Le Mans.

Η απόδοση των DPi είναι πολύ κοντά σε εκείνη των LMP2. Πιστεύετε πως τα DPi θα ήθελαν να αγωνιστούν στο Le Mans χωρίς να παλεύουν για τη συνολική νίκη; Είναι μια καλή ερώτηση.  

Related Articles

Ο Horner περίμενε την απομάκρυνση του Binotto από τη Ferrari

Ο Christian Horner αποκάλυψε πως η απόφαση του Mattia Binotto να παραιτηθεί από τη θέση του επικεφαλής της Scuderia Ferrari δεν του προκαλεί καμία...

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ο Horner περίμενε την απομάκρυνση του Binotto από τη Ferrari

Ο Christian Horner αποκάλυψε πως η απόφαση του Mattia Binotto να παραιτηθεί από τη θέση του επικεφαλής της Scuderia Ferrari δεν του προκαλεί καμία...

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...