Στα σκουπίδια τα skark fins και T-Wings από το 2018

Το Strategy Group της F1 συμφώνησε πως οι κανονισμοί για το 2018 θα περιορίζουν μέχρι και στο απόλυτο τα T-Wings και τα shark fins.

Με την «μεγάλη» αλλαγή που έγινε στους φετινούς κανονισμούς, οι ομάδες βρήκαν για ακόμη μια φορά μερικές χρήσιμες τρύπες. Έτσι, στο παιχνίδι μπήκαν και πάλι τα shark fins μετά από το 2010, ενώ είδαμε για πρώτη φορά τα T-Wing.

Μεγάλη συζήτηση έχει γίνει γύρο από αυτό το θέμα, όσον αναφορά την απαγόρευση τους και το πότε θα γίνει. Η Mercedes έχει βρεθεί στο προσκήνιο με δύο συμβάντα στα τελευταία GP, ενώ οι οπαδοί δεν είναι σε καμία περίπτωση υποστηρικτικοί.

Όμως, η απαγόρευση αυτή επαναφέρει ένα πολύ κακό χαρακτήρα που έχει δείξει η FiA και η F1 τα τελευταία χρόνια.

Αντί, να τροποποιηθούν οι κανονισμοί, απαγορεύονται συνεχώς νέα πράγματα τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε καινοτομίες. Σκεφτείτε το, πόσες έξυπνες λύσεις έχουν εισαχθεί στην F1 τα τελευταία χρόνια, με τις ομάδες να κλαψουρίζουν αντί να προσπαθούν να καινοτομήσουν. Το Mass Damper της Renault, τα shark fins μέχρι το 2010, το F-Duct της McLaren, οι χαρτογραφίσεις κινητήρα, ιδίως της Renault που απαγορεύτηκαν για έναν αγώνα το 2011, ενώ τους άφησαν στην άκρη από την επόμενη χρονιά. Σίγουρα υπάρχουν άπειρες ακόμα, αλλά το άρθρο δεν είναι για να δείξουμε τις γνώσεις μας πάνω σε αυτόν τον τομέα, δεν ξεφεύγουμε.

Τέτοιες κινήσεις, μπορεί να φαίνονται αρχικά καλές, αλλά όταν περιορίζεις τους κανονισμούς, περιορίζεις τον ρυθμό εξέλιξης και τους τομείς στον οποίο μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο οι σχεδιαστές. Χωρίς καινοτομίες, ιδέες δεν μπορεί να αναδειχθεί μια ομάδα ή να κάνει την διαφορά με τον δικό της τρόπο και όχι με βάση παραθυράκια σε κανονισμούς.

Είναι μια αρρώστια που καλά κρατεί στην F1 και δεν βλέπουμε να υπάρχει σύντομα γιατρικό.

Related Articles

Ο Horner περίμενε την απομάκρυνση του Binotto από τη Ferrari

Ο Christian Horner αποκάλυψε πως η απόφαση του Mattia Binotto να παραιτηθεί από τη θέση του επικεφαλής της Scuderia Ferrari δεν του προκαλεί καμία...

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ο Horner περίμενε την απομάκρυνση του Binotto από τη Ferrari

Ο Christian Horner αποκάλυψε πως η απόφαση του Mattia Binotto να παραιτηθεί από τη θέση του επικεφαλής της Scuderia Ferrari δεν του προκαλεί καμία...

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...