Στα σκουπίδια τα skark fins και T-Wings από το 2018

Το Strategy Group της F1 συμφώνησε πως οι κανονισμοί για το 2018 θα περιορίζουν μέχρι και στο απόλυτο τα T-Wings και τα shark fins.

Με την «μεγάλη» αλλαγή που έγινε στους φετινούς κανονισμούς, οι ομάδες βρήκαν για ακόμη μια φορά μερικές χρήσιμες τρύπες. Έτσι, στο παιχνίδι μπήκαν και πάλι τα shark fins μετά από το 2010, ενώ είδαμε για πρώτη φορά τα T-Wing.

Μεγάλη συζήτηση έχει γίνει γύρο από αυτό το θέμα, όσον αναφορά την απαγόρευση τους και το πότε θα γίνει. Η Mercedes έχει βρεθεί στο προσκήνιο με δύο συμβάντα στα τελευταία GP, ενώ οι οπαδοί δεν είναι σε καμία περίπτωση υποστηρικτικοί.

Όμως, η απαγόρευση αυτή επαναφέρει ένα πολύ κακό χαρακτήρα που έχει δείξει η FiA και η F1 τα τελευταία χρόνια.

Αντί, να τροποποιηθούν οι κανονισμοί, απαγορεύονται συνεχώς νέα πράγματα τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε καινοτομίες. Σκεφτείτε το, πόσες έξυπνες λύσεις έχουν εισαχθεί στην F1 τα τελευταία χρόνια, με τις ομάδες να κλαψουρίζουν αντί να προσπαθούν να καινοτομήσουν. Το Mass Damper της Renault, τα shark fins μέχρι το 2010, το F-Duct της McLaren, οι χαρτογραφίσεις κινητήρα, ιδίως της Renault που απαγορεύτηκαν για έναν αγώνα το 2011, ενώ τους άφησαν στην άκρη από την επόμενη χρονιά. Σίγουρα υπάρχουν άπειρες ακόμα, αλλά το άρθρο δεν είναι για να δείξουμε τις γνώσεις μας πάνω σε αυτόν τον τομέα, δεν ξεφεύγουμε.

Τέτοιες κινήσεις, μπορεί να φαίνονται αρχικά καλές, αλλά όταν περιορίζεις τους κανονισμούς, περιορίζεις τον ρυθμό εξέλιξης και τους τομείς στον οποίο μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο οι σχεδιαστές. Χωρίς καινοτομίες, ιδέες δεν μπορεί να αναδειχθεί μια ομάδα ή να κάνει την διαφορά με τον δικό της τρόπο και όχι με βάση παραθυράκια σε κανονισμούς.

Είναι μια αρρώστια που καλά κρατεί στην F1 και δεν βλέπουμε να υπάρχει σύντομα γιατρικό.

Related Articles

GP Αυστραλίας FP3: Verstappen και Alonso έδωσαν μάχη στα χιλιοστά

O Max Verstappen της Red Bull Racing ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP3 της F1 στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης για το GP Αυστραλίας. Η...

MotoGP, Αργεντινής FP1: Κυρίαρχοι Βινιάλες και Aprilia

O Maverick Vinales ήταν ο ταχύτερος αναβάτης στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του MotoGP στην πίστα Τέρμας Ντε Ρίο Χόντο. Με πολύ ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε το...

GP Αυστραλίας FP2: Ταχύτερος ο Alonso πριν την επέλαση της βροχής

Ο Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP2 του GP Αυστραλίας για λογαριασμό της Aston Martin, με τη βροχή να χαλά τα σχέδια...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

GP Αυστραλίας FP3: Verstappen και Alonso έδωσαν μάχη στα χιλιοστά

O Max Verstappen της Red Bull Racing ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP3 της F1 στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης για το GP Αυστραλίας. Η...

MotoGP, Αργεντινής FP1: Κυρίαρχοι Βινιάλες και Aprilia

O Maverick Vinales ήταν ο ταχύτερος αναβάτης στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του MotoGP στην πίστα Τέρμας Ντε Ρίο Χόντο. Με πολύ ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε το...

GP Αυστραλίας FP2: Ταχύτερος ο Alonso πριν την επέλαση της βροχής

Ο Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP2 του GP Αυστραλίας για λογαριασμό της Aston Martin, με τη βροχή να χαλά τα σχέδια...

GP Αυστραλίας FP1: Στην κορυφή ο Verstappen, ακολουθεί ο Hamilton

Ο Max Verstappen της Red Bull Racing, ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP1 του GP Αυστραλίας, σε μία διαδικασία που διεκόπη δύο φορές. Με τον...

Η Mercedes έχει σχέδιο για να επιστρέψει στην κορυφή

Βλέψεις για νίκες και πρωταθλήματα έχει η Mercedes-AMG στη Formula 1, ωστόσο πρέπει να αποδείξει πως μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά και άμεσα. Για δεύτερη συνεχόμενη...