spot_img

Τι ισχύει με τον επερχόμενο αναβαθμισμένο κινητήρα της Ferrari;

Η Ferrari ετοιμάζει ένα αναβαθμισμένο κινητήρα στους επόμενους αγώνες, με την αλλαγή να επιφέρει ποινές, ενώ αποκαλύφθηκε πως δεν χρησιμοποιήθηκαν όλα τα token εξέλιξης.

Η Ferrari θα μπορεί να χρησιμοποιήσει την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της για το 2021 στην επόμενη αλλαγή που θα κάνουν οι οδηγοί της και όχι τώρα. Ο Charles Leclerc θα τρέξει στο GP Βελγίου με την τρίτη και τελευταία διαθέσιμη μονάδα ισχύος. Από την άλλη πλευρά, η τύχη χαμογέλασε στον Carlos Sainz, καθώς η δεύτερη δική του μονάδα ισχύος μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί.

Διαβάστε επίσης: Η F1 θεσπίζει βραβείο για τις «περισσότερες προσπεράσεις»

Πολλές φορές η τύχη με την ατυχία απέχουν ελάχιστα, ειδικά στην Formula 1. Η Ferrari έφυγε με καλά και κακά νέα από το GP Ουγγαρίας. Τα άσχημα νέα έχουν να κάνουν με το μονοθέσιο του Charles Leclerc, ο οποίος μετά τη σύγκρουση με τον Lance Stroll στην πρώτη στροφή οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη. Η μονάδα ισχύος του διαλύθηκε από τη σφοδρότητα του χτυπήματος που είχε με τον Καναδό οδηγό της Aston Martin και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια της σεζόν.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ουγγαρίας.

Σε ό,τι αφορά τον Carlos Sainz, υποχρεώθηκε να αλλάξει μονάδα ισχύος στη διάρκεια του τριημέρου του GP Ουγγαρίας, όταν στις ελεύθερες δοκιμές διαπιστώθηκε ένα πρόβλημα με το turbo που δεν κατάφεραν να λύσουν οι μηχανικοί της Ferrari. Όταν, όμως, η μονάδα ισχύος επέστρεψε στο Maranello, εκεί με ανακούφιση διαπίστωσαν πως το turbo μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί. Επομένως, η μονάδα ισχύος επέστρεψε στη διάθεση του Carlos Sainz, αν και το πιθανότερο είναι να χρησιμοποιείται μόνο τις Παρασκευές στις ελεύθερες δοκιμές.

Πού στοχεύει η αναβάθμιση;

Όπως και να έχει, οι δύο οδηγοί της Ferrari αναμένεται να χρησιμοποιήσουν και τέταρτο κινητήρα στο υπόλοιπο της σεζόν, κάτι που σημαίνει πως θα δεχθούν ποινή όταν αυτό συμβεί. Αυτό θα γινόταν ανεξάρτητα με το αν θα τελείωναν οι μονάδες ισχύος που έχουν στη διάθεσή τους. Η ιταλική ομάδα έχει ακόμα διαθέσιμα tokens για αναβάθμιση της κινητήριας μονάδας, καθώς πριν την έναρξη της σεζόν δεν έφεραν και τα 6 καινούρια εξαρτήματά της. Αυτά που διατηρούνται, λοιπόν, από το 2020, σύντομα αναμένεται ν’ αντικατασταθούν με καινούρια.

Το ερώτημα σε αυτή την περίπτωση είναι πότε θα δούμε τη βελτιωμένη μονάδα ισχύος της Ferrari. Το GP Βελγίου δεν ήταν εφικτός στόχος, καθώς αυτά τα εξαρτήματα βρίσκονται ακόμα στη διαδικασία της παραγωγής. Η Ferrari αναζητεί την καλύτερη επιλογή πίστας για να φέρει τη νέα μονάδα ισχύος.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Είναι σημαντικό η πίστα να έχει τέτοια χαρακτηριστικά που να επιτρέπει στους οδηγούς της τη δυνατότητα να κερδίσουν θέσεις αν βρεθούν στις πίσω σειρές στην εκκίνηση. Δε θέλει, όμως, ταυτόχρονα να την καθυστερήσει ιδιαίτερα, καθώς στοχεύει να την εκμεταλλευτεί για ένα ικανό πλήθος αγώνων στη φετινή σεζόν. 

Δείτε το GP Αυστρίας για το πρωτάθλημα F3 του iFL.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles