Η DS συνεχίζει την εξέλιξή της, αφού μετά τα DS 7 Crossback, DS 3 Crossback και DS 9, παρουσίασε το DS 4 το οποίο αποτελεί το τέταρτο μοντέλο της γκάμας. Καινοτομεί με το μοναδικό του σχήμα και εντυπωσιάζει εξωτερικά.
Με πλάτος 1,83 μέτρα και μεγάλους τροχούς 720 χιλιοστών, με μήκος στα 4,40 μέτρα και ύψος 1,47 μέτρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Το εμπρόσθιο τμήμα χαρακτηρίζεται από μια νέα φωτεινή υπογραφή. Οι πολύ λεπτοί προβολείς διαθέτουν το σύστημα DS MATRIX LED VISION που συνδυάζει matrix και κατευθυντικό φωτισμό και συμπληρώνονται με φώτα ημέρας που αποτελούνται από δύο γραμμές LED και στις δύο πλευρές (98 LED συνολικά). Στο πίσω μέρος, η οροφή φτάνει πολύ χαμηλά σε ένα απότομα κεκλιμένο πίσω παράθυρο με εκτύπωση σμάλτου, που αποτελεί μια εξωτερική επίδειξη αναγνωρισμένης τεχνογνωσίας. Αυτή η σιλουέτα προσδίδει καλά αεροδυναμικά αποτελέσματα.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 24 Μαΐου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – INDY 500 SPECIAL
Το DS 4 ξεχωρίζει για το ψηφιακό εσωτερικό του, που προσφέρει κορυφαία εργονομία και καινοτομία, ενώ στοχεύει στη δημιουργία απόλυτης ηρεμίας μέσα στην καμπίνα του. Μέσα από τα υλικά της καμπίνας, συνδυάζει την ανώτερη τεχνολογικά εικόνα με την φιλικότητα στη χρήση.
Το μοντέλο είναι φτιαγμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2 η οποία φέρνει νέα εξαρτήματα κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά, θερμικά επεξεργασμένα δομικά μέρη και πιο συμπαγή σε διαστάσεις στοιχεία. Κύριο μέλημα των σχεδιαστών είναι οι μεγάλοι χώροι, παρά τις συμπαγείς διαστάσεις προς όφελος των επιβατών. Ο χώρος αποσκευών έχει κανονικό σχήμα, είναι εύκολος στη φόρτωση χάρη στο χαμηλό κατώφλι και προσφέρει ωφέλιμο όγκο 430 λίτρων.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Μονακό.
Ο δις πρωταθλητής της Formula E το 2019 και το 2020, η DS βρίσκεται στην αιχμή του εξηλεκτρισμού των μετακινήσεων. Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης νέας γενιάς χωρίς να υπάρχουν συμβιβασμοί στη χρηστικότητα και στην ευρυχωρία. Ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8, για συνδυαστική απόδοση ισχύος 225 ίππων. Τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία που προσφέρει αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Οι εκδόσεις Pure Tech 130, 180 και 225 ίππων, καθώς και μια έκδοση 130 ίππων Diesel Blue HDi προσφέρονται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τέλος, να επισημάνουμε ότι το DS 4 είναι κατασκευασμένο από 95% επαναχρησιμοποιήσιμα υλικά και 85% ανακυκλώσιμα μέρη. Το 30% του βάρους του προέρχεται από ανανεώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά, χωρισμένα μεταξύ μετάλλων και πολυμερών. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από ειδικά επεξεργασμένα υλικά σε ποσοστό 20% των επιφανειών, στα μέρη του που δεν είναι ορατά.
Το DS 4 θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του 2021.