spot_img

Το επόμενο βήμα της McLaren

Η McLaren θέλει να κοντράρει στα ίσα τη Red Bull την ερχόμενη σεζόν, μετά το πολύ μεγάλο βήμα δεύτερο μισό του 2023 που έχουν καταλήξει να έχουν το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο πίσω απ’ τους «ταύρους».

Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, πιστεύει ότι η ομάδα έχει πλέον τα «εργαλεία» για να κάνει το επόμενο βήμα προς τα εμπρός, καθώς θέλει να βελτιωθεί εκμεταλλευόμενη το momentum που έχει στους τελευταίους μήνες. Η MCL60 ήταν μια από τις μεγαλύτερες θετικές εκπλήξεις κατά τη διάρκεια της σεζόν όντας ένα, άκρως, μη-ανταγωνιστικό μονοθέσιο στο ξεκίνημα της χρονιάς που στιγματίστηκε με αποχωρήσεις τεχνικού προσωπικού αλλά και εν γένει, τεχνικά προβλήματα.

Ο Stella γνωρίζει τι πρέπει να βελτιωθεί στο μονοθέσιο και μίλησε για το τι πρέπει να βελτιωθεί στο μονοθέσιο ενόψει 2024. 

«Αποκτάς αυτοπεποίθηση [με τη σχεδιαστική φιλοσοφία] μετά από λίγο, αλλά την αποκτάς μέσω της μεθοδικής επένδυσης στα εργαλεία σου, στις μεθοδολογίες σου και στην ποιότητα της εργασίας. Έπειτα αποκτάς σταδιακά την αυτοπεποίθηση, όπως όταν φέραμε την αναβάθμιση της Αυστρίας. Χάρη στη δουλειά που έγινε, είχαμε ανεβασμένη αυτοπεποίθηση, επειδή είδαμε στα εργαλεία ανάπτυξής μας ότι τα πράγματα είχαν αρχίσει να συσχετίζονται – ειδικά μεταξύ της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD. Αυτό στη συνέχεια ανεβάζει το επίπεδο της αυτοπεποίθησής μας, αλλά μέχρι να δούμε το μονοθέσιο στην πίστα, είμαστε πάντα λίγο νευρικοί. Όσον αφορά την τρέχουσα σεζόν, θα εξελίσσουμε το μονοθέσιο τις επόμενες βδομάδες, σαν προετοιμασία για την επόμενη σεζόν. Όλη αυτή η εξέλιξη συμβαίνει στους προσομοιωτές. Μόνο όταν βάλεις το μονοθέσιο στην πίστα, θα δεις εάν οι αριθμοί που περιμένεις ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Για φέτος, δεν θα υπάρξουν πολλές αναβαθμίσεις (ακόμα) που θα προσπαθήσουμε να λύσουμε την ισορροπία της MCL60. Τα περισσότερα θα έρθουν για το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Φεβρουάριο για να δούμε τι είδους βήμα καταφέραμε να κάνουμε».

Ακούστε/δείτε την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Κατάρ.

Το μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων που έφερε η McLaren στο Grand Prix Αυστρίας, επέτρεψε στον Lando Norris να πετύχει δύο συνεχόμενους τερματισμούς στο βάθρο, στους αγώνες της Μ. Βρετανίας και Ουγγαρίας, πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Στο δεύτερο μισό της σεζόν, η McLaren σημείωσε πέντε βάθρα, συμπεριλαμβανομένων των δύο διπλών βάθρων σε Ιαπωνία και Κατάρ, με τον Oscar Piastri να ανεβαίνει για πρώτη φορά στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ως οδηγός της Formula 1. Ο Αυστραλός σημείωσε επίσης επιτυχία στον Αγώνα Σπριντ του Κατάρ, όντας ο πρώτος μη-οδηγός των Red Bull και Mercedes που κερδίζει αγώνα Sprint (απ’ την έναρξη του θεσμού το 2021).

Μένει να φανεί αν θα επιβεβαιωθούν τα λεγόμενά του Stella. Σίγουρα πάντως η McLaren είναι απ’ τα μεγαλύτερα ερωτηματικά, στο κατά πόσο μπορεί να κοντράρει πραγματικά τη Red Bull το 2024. Ένα είναι σίγουρο… όσες περισσότερες είναι οι ομάδες που παλεύουν για νίκες, τόσο το καλύτερο.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles