spot_img

Το Σπα ήταν «απότομη προσγείωση» για τη McLaren

Μετά από το απογοητευτικό Grand Prix Βελγίου στο Σπα η McLaren πιέζει ακόμα περισσότερο να φέρει βελτιώσεις στο αγωνιστικό της πακέτο και στοχεύει στις αδυναμίες που παρουσιάστηκαν.

Η McLaren είναι μια από τις ομάδες του grid που κατάφερε να κάνει στροφή 180 μοίρες στην απόδοσή της στο φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1. Η Βρετανική ομάδα έφερε σημαντικές αναβαθμίσεις στην MCL60 και βρέθηκε από το να παλεύει να βρεθεί στην βαθμολογούμενη δεκάδα στο να απειλεί τις ομάδες της κορυφής. Στην ανοδική πορεία της ομάδας όμως έβαλε φρένο το Grand Prix Βελγίου. Ο Oscar Piastri εγκατέλειψε τον αγώνα μετά από επαφή που είχε με τον Carlos Sainz στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση, ενώ ο Lando Norris τερμάτισε στην 7η θέση.

O επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, στην απολογία του για το τριήμερο στο Σπα τόνισε πως τα περιθώρια να βελτιωθούν έχουν στενέψει σημαντικά.

«Ο αγώνας στο Σπα ήταν ένα καλό ταρακούνημα ότι πρέπει να βελτιωθούμε επειγόντως και έχουμε πολύ δουλειά ακόμα. Το μονοθέσιο έχει βελτιωθεί σε πολλά σημεία και το έχουμε αποδείξει. Όμως, όπως φάνηκε αυτό το τριήμερο υπάρχουν σημεία τα οποία δεν έχουμε διορθώσει ακόμα και ήταν ξεκάθαρο στον αγώνα ότι πρέπει να επικεντρωθούμε εκεί άμεσα. Αυτό είναι άκρως επείγων γιατί μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα ο δεύτερος αγώνας είναι στη Μόντσα και σε μια τέτοια πίστα δεν θα επιβιώσουμε αν έχουμε την ίδια απόδοση με το Σπα. Η McLaren πρέπει να διορθώσει την κατάσταση όσο το δυνατό πιο γρήγορα».

Μην χάσετε απόψε στις 9:00 την εκπομπή Slipstream #121 με την ανάλυση του Grand Prix Βελγίου. Ακούστε τη στο παρακάτω βίντεο ή πατήστε εδώ.

Συγκεκριμένα, ο Αυστραλός rookie της McLaren στον αγώνα σπριντ τερμάτισε στην 2η θέση, ενώ σε κάποιο σημείο μάλιστα βρέθηκε να ηγείται του grid μπροστά από τον Max Verstappen. Η εικόνα όμως του μονοθεσίου ήταν πολύ διαφορετική στο αγώνα της Κυριακής υπό στεγνές συνθήκες και τα ελαστικά δεν είχαν την επιθυμητή πρόσφυση. Ο Stella παρ’ όλα αυτά αποκάλυψαν τις αδυναμίες στις οποίες πρέπει να επικεντρωθούν.

«Έχουμε παραδεχτεί ότι αυτές οι ρυθμίσεις στο μονοθέσιο μας έδωσαν πλεονέκτημα τις προηγούμενες μέρες, στον αγώνα όμως είχαμε σημαντικά προβλήματα. Γενικά υπάρχουν πολλά που μάθαμε σε αυτό το τριήμερο. Στη λίστα μας το βασικό είναι να διορθώσουμε την αποδοτικότητα του μονοθεσίου όταν έχει χαμηλή αντίσταση αέρα, αν και υπάρχουν άλλα πράγματα στα οποία είχαμε δώσει προτεραιότητα τους προηγούμενους μήνες. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει συσχετισμός στο ότι είχαμε επικεντρωθεί στις αναβαθμίσεις και στην συνέχεια να πρέπει να αποφασίσουμε σχετικά με το στήσιμο του μονοθεσίου στο Σπα. Η αλήθεια είναι ότι επειδή ακριβώς είχαμε αφοσιωθεί σε άλλα πράγματα δεν είχαμε αρκετό χρόνο να βελτιώσουμε την χαμηλή αντίσταση αέρα στην πίσω αεροτομή».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles