Η Ferrari πηγαίνει στους τελευταίους αγώνες της σεζόν, με το μυαλό στα καλά αποτελέσματα και την εξέλιξη στην επόμενη σεζόν.
Παρά το μέτριο ξεκίνημα στη σεζόν, η Ferrari έχει ανατρέψει τα δεδομένα και έχει πλέον στα χέρια της ένα μονοθέσιο που κέρδισε τρεις σερί αγώνες και πήρε τέσσερις σερί pole position. Τα συνολικά αποτελέσματα μπορεί να μη λένε ολόκληρη την αλήθεια, όμως σίγουρα έχασε νίκες στο πρώτο μισό, ενώ ο Charles Leclerc είναι στην πρώτη θέση με τις περισσότερες pole position τη φετινή χρονιά.
Η φιλοσοφία που ακολούθησε στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της ήταν τολμηρή και ταυτόχρονα έφερε πολλά πλεονεκτήματα αλλά μεγαλύτερα μειονεκτήματα. Ως αποτέλεσμα το πρωτάθλημα χάθηκε νωρίς, αλλά ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, δηλώνει χαρούμενος μετά και τις τελευταίες αναβαθμίσεις που ανέβασαν επίπεδο την SF90-H.
Τώρα, επιβεβαιώνει πως η προσήλωση είναι αποκλειστικά στην επόμενη σεζόν, όπου το μονοθέσιο θα είναι μια εξέλιξη του φετινού.
Δεν πιστεύω πως το concept μας ήταν λάθος. Πιστεύω πως το να έχεις ένα αποδοτικό μονοθέσιο με τον αέρα είναι θετικό. Υπήρξαν άλλοι λόγοι όπου δεν αποδώσαμε εμείς όπως αναμενόταν από τους οδηγούς. Κάναμε μεγάλη προσπάθεια ώστε να καταλάβουμε τις αδυναμίες του μονοθεσίου μας, με την εξέλιξη να ήταν συνεχής.
Η Ferrari έχει στα χέρια της ένα μονοθέσιο όπου ξέρει τις αδυναμίες του και μόνο καλύτερο μπορεί να το κάνει, έχοντας ένα πακέτο που είναι συνταγή επιτυχίας και το 2020 μπορεί να παλέψει σίγουρα για το πρωτάθλημα. Έχοντας επίσης και τον καλύτερο κινητήρα στο grid και με δύο ταχύτατους οδηγούς, μόνο ενδιαφέρον θα έχει η επόμενη σεζόν.
Τα χρήματα υπάρχουν και οι επενδύσεις είναι συνεχείς και όλοι οι αντίπαλοι της θα τη περιμένουν ακόμα ταχύτερη την επόμενη χρονιά. Βέβαια μπορεί να έχει μόλις τρεις νίκες φέτος, όμως δεν αποκλείεται να τελειώσει το 2019 με ακόμα περισσότερες. Βέβαια έχει να ξεκαθαρίσει το θέμα των οδηγών της, οι οποίοι δεν διαχειρίζονται σωστά και αυτό μπορεί να της βγει σε μεγάλο κακό, όπως έμαθε η Mercedes. Όμως αν μιλάμε για μια μάχη με παραπάνω από μια εβδομάδα, δεν αποκλείεται να δούμε σκηνικά του 2007 με τη McLaren να βλέπει δύο κόκορες να τσακώνονται.
Ο πρώην CEO, Luca di Montezemolo, έλεγε συνεχώς πως δεν ήθελε τους δύο κόκορες στο ίδιο κοτέτσι και επέλεγε πάντα να έχει νούμερο 1 και νούμερο 2 οδηγό στην ομάδα, κάτι που υπό τη σωστή ηγεσία εντός πίστας από πλευράς μηχανικών, έφεραν 8 πρωταθλήματα οδηγών και 10 πρωταθλήματα κατασκευαστών.
Το μόνο που έχει να κάνει η Ferrari είναι να κοιτάξει τον εαυτό της και να μην πανικοβάλλεται από το κάθε tweet οπαδού της που της ασκεί κριτική.