spot_img

Verstappen: «Ανεπίτρεπτα τα προβλήματά μας»

Καταστροφικός αποδείχτηκε ο αγώνας στο Μπαχρέιν για τη Red Bull, που είδε τους Max Verstappen και Sergio Perez να εγκαταλείπουν στους τελευταίους γύρους με πρόβλημα στον κινητήρα.

Ο Charles Leclerc οδήγησε την Ferrari σε μια εμφατική νίκη στο GP του Μπαχρέιν , η οποία μάλιστα συνοδεύτηκε από την δεύτερη θέση του Carlos Sainz. Για την ομάδα της Red Bull Racing ωστόσο, το τελικό αποτέλεσμα μόνο ως εφιαλτικό μπορεί να χαρακτηριστεί. Οι Ταύροι είδαν αμφότερα τα μονοθέσιά τους να εγκαταλείπουν στους τελευταίους γύρους, χάνοντας έτσι πολλούς βαθμούς και ενώ σε όλο τον αγώνα είχαν μάχη με τα δύο κόκκινα μονοθέσια.

Διαβάστε επίσης: GP Μπαχρέιν – Νίκη Leclerc και 1-2 η Ferrari, καταστροφή για Red Bull

Ο Verstappen 10 γύρους πριν τον τερματισμό ανέφερε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης της RB18 αρχικά, ενώ μετά την είσοδο του Safety Car στα pits, και με τρεις γύρους να απομένουν, έχασε ξαφνικά ισχύ, για εγκαταλείψει τελικά στα box της Red Bull. Παρόμοια ήταν η τύχη του Sergio Perez, ο οποίος παραπονέθηκε για απώλεια ισχύος στους τελευταίους γύρους, ώσπου στον τελευταίο γύρο, στην πρώτη στροφή, ο κινητήρας του έσβησε, οδηγώντας τον επίσης σε εγκατάλειψη. Έτσι ο Verstappen έχασε την δεύτερη θέση, την οποία διατηρούσε σε όλο τον αγώνα, ενώ πάλεψε και για την πρωτοπορία με τον Leclerc ύστερα από τα πρώτα pitstop, ενώ ο Perez που ήταν τέταρτος για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και τρίτος έπειτα από την εγκατάλειψη του teammate του, στερήθηκε επίσης ενός καλού αποτελέσματος.

Δεν ξέρω τι συνέβη με το σύστημα διεύθυνσης. Δεν έχουμε κατανοήσει ακόμα ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα, σίγουρα όμως παρουσιάστηκε μετά τις αλλαγές ελαστικών στα pit stops. Δεν είναι απλά ότι έγινε βαρύ το τιμόνι, ήταν σχεδόν αδύνατο να στρίψω και όσο πιο γρήγορα πήγαινα, τόσο πιο πολύ ένιωθα ότι υπήρχε μια καθυστέρηση. Κάθε φορά που έστριβα δεξιά, έπρεπε να περάσει λίγος χρόνος μέχρι όντως να εκτελεστεί η εντολή από το μονοθέσιο. Γι αυτό και η επανεκκίνησή μου ήταν κακή (ενν. μετά την περίοδο του Safety Car), πάτησα το γκάζι, αλλά το τιμόνι ήταν κολλημένο και δεν μπορούσα να το ισιώσω.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με τις προβλέψεις του ΑΜΝ για το 2022.

Συνεχίζοντας, ο παγκόσμιος πρωταθλητής τονίζει πως η ομάδα του πρέπει να αναλύσει πολλά θέματα πριν τον επόμενο αγώνα στη Σαουδική Αραβία, αλλά και το γεγονός πως έχασε πολλούς βαθμούς:

Ήταν πολύ δύσκολα σήμερα και είχαμε να αντιμετωπίσουμε διάφορων ειδών προβλήματα. Φυσικά αυτό δεν είναι κάτι που θες να έχεις στο πρώτο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς. Ο ρυθμός μας δεν ήταν και τόσο καλός, νομίζω ότι η ισορροπία ήταν καλύτερη την Παρασκευή, κάτι που πρέπει να κατανοήσουμε γιατί. Έχουμε πολλά να αναλύσουμε και να καταλάβουμε. Ήδη χάσαμε πάρα πολλούς βαθμούς σε έναν αγώνα, δεν είναι καλό αυτό. Γνωρίζω πως με μια εγκατάλειψη δεν τελειώνει κάτι, όμως θα προτιμούσα να έχω τους 18 βαθμούς. Πάντα μπορεί να υπάρξουν κάποια προβλήματα και να χρειαστεί να εγκαταλείψεις, όμως σε αυτό το επίπεδο και με την γνώση που έχουμε πλέον για τους κινητήρες και τα μηχανικά μέρη, είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνουν.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Christian Horner, ο οποίος χαρακτήρισε “βίαιο” το τέλος του GP στο Μπαχρέιν για την ομάδα και τους οδηγούς του:

Ήταν ένα βίαιο τέλος για εμάς. Κάτι που έδειχνε ως μια πολύ καλή συγκομιδή βαθμών, εξαφανίστηκε στους τελευταίους δύο γύρους. Δεν ξέρουμε ακόμα ακριβώς ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα, αν είναι η αντλία καυσίμου ή ο συλλέκτης ή κάτι άλλο εκεί, όμως πρέπει να καταλάβουμε ποιο ήταν το θέμα. Όλα είναι διφορούμενα μέχρι να πάρουμε πίσω τα αυτοκίνητα και να εξετάσουμε τι συνέβη, ωστόσο υποψιάζομαι ότι τόσο ο Max όσο και ο Sergio αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα, διότι οι αστοχίες μοιάζουν και συνέβησαν σχεδόν την ίδια στιγμή. Ωστόσο είναι σίγουρο πως το πρόβλημα του κινητήρα στον Max, δεν σχετίζεται με τα προβλήματα που είχε με το σύστημα διεύθυνσης. Εκεί, μάλλον προκλήθηκε κάποια ζημιά στη δεξιά κρεμαγιέρα μετά το τελευταίο pit stop.

Για τον περσινό πρωταθλητή και την ομάδα του το 2022 ξεκίνησε με το αριστερό και ήδη ο Verstappen και η Red Bull βρίσκονται πίσω 26 και 44 βαθμούς πίσω αντίστοιχα στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών και σίγουρα θέλουν να ανακτήσουν όσο περισσότερο από το χαμένο έδαφος το επόμενο σαββατοκύριακο, 25-27 Μαρτίου, στην πίστα της Jeddah, στο Αραβικό GP που αποτελεί τον δεύτερο αγώνα του 2022.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles